• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Завершена

517 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 585.00 UAH
Номер: c816db9ebf87437f817363a9a778e76b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-07-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.04.2025 18:18 - 29.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.04.2025 № 35-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.04.2025 № 35-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-03-03-009256-a, яку проводить КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження питання виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5637-р/пк-пз встановлено порушено частину 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, складання тендерної документації відповідно вимог чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та які не мають механізму усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «21» травня 2025 року, зупинено з 22.04.2025 по 13.05.2025, в зв’язку з розглядом скарги суб’єкта оскарження за номером UA-2025-03-03-009256-a.b3 в електронній системі закупівель. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 07.03.2025 № 7А) (далі – ТД); повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 13.05.2025; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5637-р/пк-пз та від 07.05.2025 №7313-р/пк-пз, відповідь Замовника від 21.04.2025 на запит від 17.04.2025. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз розглянуто скаргу фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) від 29 березня 2025 № UA-2025-03-03-009256-a.c2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Комісія зобов'язала комунальне підприємство "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 05498694) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни (код ЄДРПОУ: 3242312143) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича (код ЄДРПОУ: 2851910371) переможцем процедури закупівлі — "Поліетиленові мішки та пакети для сміття", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-03-009256-a. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток 3 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 3. Пакети санітарні. 1. Санітарний пакет 2300мм * 1200мм. - Габаритні розміри: - довжина санітарного пакета 2300 мм; - ширина санітарного пакета 1200 мм; -глибина фальця санітарного пакета 250 мм; Товщина плівки: 230 мкр. 3.1 Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа). У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - гарантійний лист від 11.03.2025 № 127, в якому зазначено, зокрема (Гарнтійний Лист Виробника санітарні пакети.pdf): "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укрпластекологія", місто Дніпро, є виробничим підприємством, що виготовляє широкий спектр продукції з пластику, поліетилену, поліпропілену, картону та ін., зокрема, санітарних пакетів. Наше виробництво устатковане сучасним обладнанням, що дає нам змогу домагатись найкращих технічних властивостей для продукції. Нашим Офіційним представником та Дистриб’ютором є Фізична особа-підприємець Бойкова Одарка Петрівна, якому надано даний Лист для участі у закупівлі UA-2025-03-03-009256- a. Ми гарантуємо постачання для Учасника запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Назва: Санітарний пакет 2300мм * 1200мм. Всі документи на підтвердження якості продукції вважати вірними. ТОВ "Укрпластекологія" гарантує надання їх копій на кожну партію Товару. Лист діє на весь період виконання зобов’язань. Підпис Директор ТОВ "УПЕ" Ланцов С.В. та печатка ТОВ "Укрпластекологія". Слід зазначити, що Замовником не надано документального підтвердження щодо невідповідності Пропозиції Скаржника вимогам Документації. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. В той же час, протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №7Д повторно відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни з вищенаведених підстав, які були предметом розгляду Комісії. Таким чином, протягом періоду з 09.04.2025 по 12.05.2025 Замовником не виконано рішення Комісії від 09.04.2025 № № 5637-р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни, чим порушено частину 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього в ході моніторингу через електрону систему закупівель Замовнику було направлено запит від 13.05.2025 щодо надання пояснень з приводу не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5637-р/пк-пз Відповідно до частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Проте, пояснення на запит від 13.05.2025 не надані Замовником станом на 21.05.2025, чим недотримано строк оприлюднення інформації про закупівлі визначений частиною 5 статті 8 Закону. З огляду на зазначене, Замовником порушено вимогу частини 5 статті 8 Закону в частині ненадання їм інформації та документів у випадках, передбачених законом протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
Період усунення порушень: 21.05.2025 17:37 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушення про несвоєчасне надання інформації, надаємо наступне пояснення: 03.03.2025 року Замовником було опубліковано оголошення за процедурою відкриті торги з особливостями: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття очікуваною вартістю 517 000,00 грн. (надалі – Закупівля). При розгляді пропозиції учасника Закупівлі ФОП Бойкова Одарка Петрівна протоколом 7В від 24.03.2025 пропозиція була відхилена. Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі —Особливості), Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). ФОП Бойкова Одарка Петрівна не погодилась з рішенням Замовника та подала 29.03.2025 року скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія). 07.04.2025 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ було опублікувала рішення про проведення моніторингу. 14.04.2025 року Комісією було оприлюднено рішення № 5637-р/пк-пз від 09.04.2025 року про скасування визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича переможцем процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни. Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни не означає автоматичне визначення її переможцем закупівлі. У такому разі Замовник повертається до повторного розгляду пропозиції. Замовник 14.04.2025 року виконав рішення Комісії № 5637-р/пк-пз від 09.04.2025 року. 14.04.2025 року Замовник відмінив рішення про визначення фізичної особи-підприємця Муха Андрія Олеговича переможцем процедури закупівлі та відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни. Після відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бойкової Одарки Петрівни електронною системою відповідно до Закону було повернено до розгляду повторно. При повторному розгляді пропозиції ФОП Бойкової Одарки Петрівни тендерна пропозиції відхилена 15.04.2025. Обґрунтоване рішення про відхилення про повторну дискваліфікацію Скаржника прийнято протокольним рішенням № 7Д від 15.04.2025 відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливості: «учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей». 19.04.2025 року ФОП Бойкова Одарка Петрівна звернулась до Комісії з оскарженням рішення Замовника. 22.04.2025 року було оприлюднено наказ № 41-з управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі. 12.05.2025 року Комісією було оприлюднено рішення №7313-р/пк-пз від 07.05.2025 року про скасування відхилення тендерної пропозиції ФОП Бойкової Одарки Петрівни. Замовником 13.05.2025 року було виконано дане рішення. Замовник відмінив своє рішення про відхилення тендерної пропозиції та визнав переможцем процедури ФОП Бойкову Одарку Петрівну. 19.05.2025 року, після періоду оскарження відповідно до Закону, Замовник звернувся в письмовому та телефонному зв’язку з приводу укладання Договору. Прошу зазначити що обидва рішення Комісії Замовником було виконано. Перебіг обох оскаржень та пояснення своєї позиції Замовником оприлюднені в матеріалах розгляду скарг в електронній системі Прозоро.
Дата публікації звіту: 22.05.2025 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Порушення законодавства з публічних закупівель неможливо усунути, в звязку з відсутністю механізму усунення на дату моніторингу
Дата публікації: 11.09.2025 09:39

Запити/Пояснення