-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Завершена
12 547 094.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 735.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 735.47 UAH
Номер:
b30a4d1d70724b93a32705059e5cd1db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 17:27 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 31-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 та від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.04.2025 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2025-02-21-010718-a 21.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, надання відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика смаку», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Мистецтво смаку»» та приватного підприємства «Раціон Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); надання відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.02.2025 № 2102/1; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; рішення комісії АМКУ від 07.03.2025 № 3568-р/пк-пз; вимога про усунення порушення № UA-2025-02-21-010718-a.b2 та надання Замовником відповіді на звернення учасника, пропозиція якого відхилена; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика смаку», товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Мистецтво смаку»» та приватного підприємства «Раціон Груп»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 № 1903, від 19.03.2025 № 1903/1 та від 26.03.2025 № 2603; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 01.04.2025 № 27 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 01.04.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 01.04.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.04.2025 12:31 - 26.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 12:31
Запити/Пояснення
Номер:
cab23c700b2c4392ba7417fc54ca18a9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.04.2025 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування дітей в закладах освіти Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області за кодом CPV за ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-21-010718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e6e7882cf07c4b5592cb2952ff05e500
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів) від 04.04.2025
Дата опублікування:
08.04.2025 14:41
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір витрат та очікувану вартість закупівлі було визначено на підґрунті розпорядчих рішень Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області, що були прийняті на XXXV черговій сесії VIII скликання, а саме: Рішення № 2084 – VIII від 07 лютого 2025 року «Про встановлення вартості харчування у закладах освіти (загальної середньої освіти) Дальницької сільської ради» та Рішення № 2085 – VIII від 07 лютого 2025 року «Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної освіти Дальницької сільської ради.
Дані рішення були прийняті у відповідності та на виконання частини 3 статті 56 Закону України «Про освіту», частини 3 статті 21 Закону України «Про загальну середню освіту», Постанова Кабінету Міністерства України від 24.03.2021р № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів» та у відповідності до ст. 25 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» (вищенаведені рішення надаються як додатки)
Згідно даних рішень Замовником було визначено розмір вартості харчування дітей в закладах освіти, який в подальшому слугує як основа для визначення очікуваної вартості закупівлі з урахуванням кількості учнів та реальної потреби.
Крім того, Замовником шляхом ринкового аналізу для найбільш точного та коректного визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено моніторинг цін на послуги, які містяться у відкритому доступі в електронній системі публічних закупівель Prozorrо, зокрема, але не виключно, було проаналізовано:
1. Закупівлю на 2025 рік за предметом «Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів», що була проведена Управлінням освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-07-007030-a)
2. Закупівлю на 2025 рік за предметом «Кейтерингові послуги - Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів у закладах освіти Дачненської ОТГ», що була проведена Управлінням освіти, культури, сім'ї Дачненської сільської ради (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-23-009302-a)
3. Закупівлю на 2025 рік за предметом «Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти Усатівської сільської територіальної громади ДК 021:2015: код 55524000-9», що була проведена Усатівською сільською радою Одеського району Одеської області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-14-015513-a)
4. Закупівлю на 2025 рік за предметом «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій закладів освіти Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (аутсорсинг)», що була проведена Відділом освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської Області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-27-017193-a)
Вищенаведені закупівлі були проаналізовані з урахуванням тотожного предмету закупівлі, місцезнаходження замовників таких закупівель в межах Одеської області та позитивного досвіду проведення таких закупівель.
Даний аналіз підтвердив коректний розрахунок вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі як в цілому так і в конкретному регіоні (Одеській області)
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У відповідь на друге питання надаємо посилання на веб-сайт (веб-сторінку), яка доступна для перегляду та знаходиться у відкритому доступі головного розпорядника бюджетних коштів, на якому міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dalnycka-gromada.gov.ua/docs/1929685/
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
У відповідь на четверте питання повідомляємо, що фінансування процедури закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів державної субвенції відповідно до Постанови КМУ від 4 жовтня 2024 р. № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» та Постанови КМУ від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти». (копії підтвердних документів надаються)
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У відповідь на четверте питання повідомляємо, що фінансування процедури закупівлі здійснюється на виконання вимог Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Постанова Кабінету Міністерства України від 24.03.2021р № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону України «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів», Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», Постанови КМУ від 4 жовтня 2024 р. № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», Постанови КМУ від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти». Відповідно до норм Постанови КМУ від 20 грудня 2024 р. № 1456 казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., №96, ст.3399; 2015 р., № 7, ст. 161), і Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого Мінфіном. Відповідно до норм ЗУ «Про державний бюджет України на 2025 рік» кошти субвенції на забезпечення харчуванням учнів початкових класів (1–4 класи) закладів загальної середньої освіти передбачені за спеціальним фондом. При цьому, відповідно до п.27 Прикінцевих положень ЗУ «Про державний бюджет України на 2025 рік» фінансування Урядом України видатків за такою субвенцією передбачено на виконання заходу "Підтримка швидкого відновлення України (Контракт з розбудови держави та посилення стійкості)" від 7 листопада 2023 року, а не заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р.