• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Номер: ba201fae22a648209e8380cdb0a2c64b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 01.09.2025 14:13 - 23.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.09.2025 № 85-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-000891-a, 10.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісія АМКУ; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, шляхом та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 01-нго зі змінами, внесеними протокольним рішення уповноваженої особи від 07.03.2025 № 02-нго; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.03.2025; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; рішення Комісії АМКУ від 26.02.2025 № 2963-р/пк-пз та № 2964-р/пк-пз, від 30.04.2025 № 6911-р/пк-пз; тендерну пропозицію Комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин» (далі – КП КІЗВ); обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції КП КІЗВ; повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані КП КІЗВ на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; тендерну пропозицію Консорціуму «ЗемАрхКонсалт»; обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Консорціума «ЗемАрхКонсалт»; повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані Консорціумом «ЗемАрхКонсалт» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; тендерну пропозицію Державного підприємства «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (далі – ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; повідомлення про намір укласти договір; протоколи від 21.03.2025 б/н, від 08.04.2025 б/н, від 16.04.2025 б/н та від 19.05.2025 б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою; документи, надані переможцем процедури закупівлі ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 03.06.2025 № 1НГ-2025 (далі – Договір); звіт про результати проведення закупівлі; додаткові угоди від 16.06.2025 № 1 та від 20.08.2025 № 2 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, надані 15.09.2025 та 16.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом установлено, що на запит від посадової особи органу державного фінансового контролю, пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в електронній системі закупівель Замовник надав 15.09.2025, тобто у термін, що більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень (04.09.2025), чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 19.09.2025 16:10 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2025 16:10

Запити/Пояснення