-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 000.00 UAH
Номер:
ba201fae22a648209e8380cdb0a2c64b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.09.2025 14:13 - 23.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.09.2025 № 85-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-000891-a, 10.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення Комісія АМКУ; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, шляхом та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 01-нго зі змінами, внесеними протокольним рішення уповноваженої особи від 07.03.2025 № 02-нго; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.03.2025; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; рішення Комісії АМКУ від 26.02.2025 № 2963-р/пк-пз та № 2964-р/пк-пз, від 30.04.2025 № 6911-р/пк-пз; тендерну пропозицію Комунального підприємства «Київський інститут земельних відносин» (далі – КП КІЗВ); обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції КП КІЗВ; повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані КП КІЗВ на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; тендерну пропозицію Консорціуму «ЗемАрхКонсалт»; обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції Консорціума «ЗемАрхКонсалт»; повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані Консорціумом «ЗемАрхКонсалт» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; тендерну пропозицію Державного підприємства «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» (далі – ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою»); повідомлення про усунення невідповідностей; документи, надані ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією; повідомлення про намір укласти договір; протоколи від 21.03.2025 б/н, від 08.04.2025 б/н, від 16.04.2025 б/н та від 19.05.2025 б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою; документи, надані переможцем процедури закупівлі ДП «Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 03.06.2025 № 1НГ-2025 (далі – Договір); звіт про результати проведення закупівлі; додаткові угоди від 16.06.2025 № 1 та від 20.08.2025 № 2 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, надані 15.09.2025 та 16.09.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом установлено, що на запит від посадової особи органу державного фінансового контролю, пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в електронній системі закупівель Замовник надав 15.09.2025, тобто у термін, що більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень (04.09.2025), чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
19.09.2025 16:10 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2025 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
847bd861db044be09a06865ff2423522
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2025 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-000891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-02-10-000891-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
2b209c5a8ea240198a463a9032b690fd
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.09.2025 13:12
Опис:
Згідно частини 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі здійснюється замовником згідно пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі на підставі відповідей на запити цінових пропозицій, які додаються.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене шляхом розміщення на вебсайті за посиланням - https://cherkasy-rada.gov.ua/wp-content/uploads/documents/2025/02/obgruntuvannya-rozroblennya-tehnichnoyi-dokumentacziyi-z-normatyvnoyi-groshovoyi-oczinky-zemel.pdf
Номер:
b5a5e945c4e9404697025fbb36f081fa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-000891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- просимо надати документальне підтвердження підстав щодо укладання додаткових угод від 16.06.2025 № 1 та від 20.08.2025 № 2 до договору від 03.06.2025 №1НГ-2025, що призвело до зміни графіку надання послуг, які визначені в пунктах 3.1, 4.2 договору та у додатку № 3 до договору про закупівлю.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
68521f4c63874e1294c36a4b05792d08
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.09.2025 16:33
Опис:
Згідно пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 Хо 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додаткова угода від 16.06.2025 № 1 до договору від 03.06.2025 №1НГ-2025 – укладена на підставі листа звернення про продовження строку надання послуги № 458-25 від 05.06.2025 року(додається). Де об’єктивною обставиною, що спричинили продовження є затягуванням часу щодо укладання Договору на етапі проведення закупівлі не з вини Замовника чи Виконавця Договору, а через розгляд скарг UA-2025-02-10-000891-a.a1, UA-2025-02-10-000891-a.a2, UA-2025-02-10-000891-a.a3 – комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додаткова угода від 20.08.2025 № 2 до договору від 03.06.2025 №1НГ-2025 - укладена на підставі супровідного листа № 567-25 від 07.08.2025 року (додається) та одержаної технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Відповідно абзацу 1 статті 23 Закону України «Про оцінку земель» - технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується Черкаською міською радою. Після затвердження технічної документації відомості про оцінку земель м. Черкаси підлягають внесенню виконавцем до Державного земельного кадастру відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр». Черговість призначень сесій Черкаської міської ради та безпосереднє включення чи не включення до переліку питань розгляду чергової сесії Черкаської міської ради питання про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси не залежить від Замовника. Із моменту прийняття технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Замовником до моменту укладення додаткової угоди № 2 сторонами рішення про призначення позачергової сесії Черкаської міської ради на серпень місяць не було прийнято згідно https://chmr.golos.net.ua/?p=khronolohiya_zasidan&sp=list&sel=1&dynamic=3 . Отже, враховуючи, що станом на 20 серпня сесії Черкаської міської ради не було призначено та не включено до порядку денного питання затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси, а Виконавцю окрім цього ще необхідний час для внесення відомостей про оцінку земель м. Черкаси до Державного земельного кадастру, то сторони враховуючи наявність комплексу об’єктивних обставин продовжили строк надання послуг згідно договору від 03.06.2025 №1НГ-2025.