-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
17 742 296.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 715.00 UAH
Номер:
81a0c467214a42a6b96f5a643f07e56d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:23 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2025 НАКАЗ№ 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 01.04.2025 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-06-003100-a 06.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 06.02.2025 №12 із змінами та доповненнями від 11.02.2025, 13.02.2025, 15.02.2025; тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ», товариство з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД»; протокольні рішення від 27.02.2025 № 20, від 03.03.2025 № 22; повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2025; договір підряду від 17.03.2025 № 79 на суму 16 654 000,00 гривень; пояснення надані від 04.04.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.04.2025.
Період усунення порушень:
17.04.2025 14:55 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
3a76dffa65c049d2a85cbdcf984f7a9c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-06-003100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6c8a5f9c46d47c4927e41f96ab32d36
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
04.04.2025 15:58
Опис:
Державна аудиторська служба України
Начальнику управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
Анатолію ОМЕЛЬЧУКУ
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що діє від імені та в інтересах Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит від 02.04.2025 року з приводу надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету “Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2025-02-06-003100-a) (надалі-процедура закупівлі) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення (інформацію та документи) по суті питання:
“1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?”.
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-21-001260-a ). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "ПрактикБуд", яке розробило проєктну документацію. Проєктна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (Експертний звіт (позитивний) № 318-24-ЕК від 09.12.2024 (реєстраційний номер ЕХ01:9245-2157-2866-6195) додається). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів (копії додаються). Ґрунтуючись на висновку експертного звіту (позитивному) та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (копії додаються) була визначена очікувана вартість закупівлі.
Для реалізації проєкту "Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001" було виділено фінансування Вищому професійному училищу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) по коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об'єктів”, в межах якого було укладено договір підряду № 79 від 17.03.2025 з переможцем процедури закупівлі ТОВ “ВінницяБуд”, (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-06-003100-a). Договір підряду № 79 від 17.03.2025 знаходиться на стадії виконання.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, на виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” оприлюднено на сайті за посиланням ЛДУ БЖД (https://ldubgd.edu.ua) — ВПУ ЛДУ БЖД (м. Вінниця) (https://vpu.ldubgd.edu.ua) — Діяльність — Фінансово-господарська діяльність — Обґрунтування закупівель училища за 2025 рік (https://vpu.ldubgd.edu.ua/diiyalnist/finansovo-gospodarca-diyalnist/obgruntuvannia-zakupivel-ucilishha-za-2025-rik) — 6. “Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (https://vpu.ldubgd.edu.ua/upload/5/7/8/6/2/obgruntuvannia-kapitalnii-remont-navcalnii-korpus.pdf).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно очікуваних кошторисних призначень училища на 2025 рік в межах коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об'єктів”.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 17 742 296,40 грн з ПДВ.
Враховуючи пункт четвертий розділу ІІІ “Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт капітального ремонту здійснено з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1226/36848 та Кошторисних норм України у будівництві затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281, на підставі даних кошторисної документації, робочого проекту “ Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001, розробленого ТОВ “ПРАКТИК БУД” (код ЄДРПОУ 44496988) та затвердженого Експертного звіту (позитивного) ТОВ “ВІНСТРАТЕГІЯ-БУДЕКСПЕРТИЗА” (код ЄДРПОУ 41754480) № 318-24-ЕК від 09.12.2024 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ - EX01:9245-2157-2866-6195).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Проведення капітального ремонту здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації Замовника.
Об'єкт має клас наслідків (відповідальності) - СС1 (незначні наслідки).
Всі технічні характеристики, запропонованих Учасником матеріалів, повинні бути не гірше, ніж визначено Замовником та відповідати технічному рішенню вказаному в проектній документації.
В ціну пропозиції необхідно включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання усіх робіт. Загальна ціна на будівельні роботи, устаткування, інші витрати не може перевищувати ціни визначеною проектною документацією.
Роботи повинні виконуватися у відповідності до проектної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, у разі необхідності їх наявності.
Реєстраційний номер кошторисної документації: EM01:9157-4248-8585-9438
Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:7020-5928-3225-0936
Одночасно інформуємо, що данні про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів, а також інформація про договори та стан їх виконання - є відкритими і розміщенні на офіційному державному веб-порталі “Spending” (https://spending.gov.ua/new).
Інформація та документи, що вимагаються у Вашому запиті надаються через електронну систему закупівель в межах трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Додатки: на 283 арк.