-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
17 742 296.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 715.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2025 10:31 - 18.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
432f334e264b4b6482a91aef4c927950
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-06-003100-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Заперечуємо щодо визначення ТОВ "Вінницябуд" переможцем закупівлі та повідомляємо, що на виконання Вимоги щодо усунення невідповідностей, виявлених Замовником та відновідно до п. 1.1. Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі своєї пропозиції надав ОНОВЛЕНУ довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (не менше двох аналогічних договорів), зокрема вказав інформацію щодо договору №23-23 від 18.02.2023, але наданий Учасником договір №23-23 укладено 21 червня 2023, а не 18.02.2023. Таким чином наявні невідповідності, які Учасник не виправив протягом 24 годин. Також на виконання п.1.2.1.Додатку 1 до ТД вимагається надати копію зазначеного у довідці виконаного договору та за наявності - усі додаткові угоди до нього щодо зміни істотних умов договору. В пропозиції учасника міститься Договір №23-23 від 21.06.2023р, а також наявні додаткові угоди №1-8 до нього, але ДОДАТКИ (А САМЕ ПЛАНИ ФІНАНСУВАННЯ) до додаткових угод № 6,7,8, які є невідємними частинами договору №23-23 від 21.06.2023р та містять зміни істотних умов договору, надано Учасником до іншого договору, який датовано 2 червня 2023 року. З огляду на викладене вище, маємо підстави вважати визначення переможця неправомірним. Просимо врахувати нашу Вимогу та відхилити пропозицію переможця як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме: учасник не виправив невідповідності, виявлені Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оновлена довідка аналог. договір.pdf 03.03.2025 14:06
- плани фінансування до д-у 6,7 8.pdf 03.03.2025 14:06
- Бланк листа ВПУ ЛДУБЖД пояснення учаснику 03 2025.pdf 05.03.2025 15:02
Дата подачі:
03.03.2025 14:06
Вирішення:
Учаснику відкритих торгів (з Особливостями) по предмету закупівлі “Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)”
Директору ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД”
В'ячеславу МАЦИПУРІ
На Вашу вимогу від 03.03.2025 № UA-2025-02-06-003100-a.c1 щодо результатів закупівлі по предмету закупівлі “Капітальний ремонт службових приміщень, навчальних кабінетів, коридорів, частини даху та фасаду з утепленням будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності м. Вінниця з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця вул. Генерала Арабея, 7 інвентарний №101310001 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)”, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-06-003100-a (далі-процедура закупівлі), повідомляємо наступне.
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що діє від імені та в інтересах Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (надалі-Замовник) здійснює
придбання товарів, робіт та послуг у порядку, встановленим Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) із врахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Так, уповноваженою особою Замовника, за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної пропозиції учасника ТОВ “Вінницябуд”, з врахуванням виправлення виявлених невідповідностей та формальної помилки прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції даного учасника встановленим вимогам, і відповідно, ТОВ “Вінницябуд” визначено переможцем процедури закупівлі.
Слід звернути увагу, що Замовником враховано формальну помилку - зазначені окремі невідповідності цифри в деяких датах документів, що завантажено в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “Вінницябуд”.
У тендерній документації, що сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з врахуванням особливостей, серед іншого, зазначено про формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, до яких віднесено окремі невідповідності цифр в деяких зазначених датах при оформленні учасником тексту, які ніяк не впливають на зміст самої тендерної пропозиції.
Серед іншого, враховуючи, що в довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору містяться відомості щодо аналогічного договору №23-23, тож дату укладання договору, а саме - 21 червня 2023 року, можна встановити із самого договору № 23-23, який розміщений в складі тендерної пропозиції учасника.
Віднесення до формальних помилок, пов'язаних з оформленням тендерної пропозиції, передбачає подання документа, в якому відсутня частина інформації, надання якої вимагалось, проте якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції учасника - така несуттєва невідповідність цілком підпадає під визначення формальної.
Також, учасником ТОВ “Вінницябуд” в складі тендерної пропозиції надано файл: “Повідомлення-пояснення аналог. договір.pdf”, який, серед іншого, містить інформацію про посилання на закупівлю з аналогічним договором № 23-23 від 21 червня 2023 року ( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-30-007729-a ), де можна ознайомитись із повним переліком НАЯВНИХ додаткових угод до підрядного договору від 21.06.2023 року №23-23 на виконання робіт по об'єкту: “Ремонт (реставраційний) систем теплопостачання будівель КНП “ВОКПЛ ім. Академіка О.І. Ющенко ВОР” (пам'ятка архітектури та містобудування охор. № 20-М) за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 109” та їх фактичним змістом.
Додатки (плани фінансування) до додаткових угод № 6,7,8 фактично містять дату - 2 червня 2023 року (а не 21 червня 2023 року), що є явною формальною опискою та знаходиться за межами повноважень замовника, так як відповідає дійсному змісту додаткових угод. В тендерній документації Замовника відсутня окрема вимога щодо вірного зазначення дат на додатках до додаткових договорів, а вимогу, зазначену в Додатку 1 до тендерної документації щодо надання наявних додаткових угод до Договору щодо зміни істотних умов дотримано в повному обсязі, так як надано саме НАЯВНІ додаткові угоди із їх фактичним (з описками) змістом.
Враховуючи вищевикладене, при розгляді на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ “Вінницябуд” з врахуванням виправлення виявлених невідповідностей та формальної помилки, підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника уповноваженою особою не виявлено, - тендерна документація учасника ТОВ “Вінницябуд” відповідає умовам тендерної документації Замовника, про що уповноваженою особою складений Протокол від 03.03.2025 № 22. А наведені доводи є помилковими.
Замовник при проведенні процедур закупівель зобов'язаний керуватись принципами здійснення публічних закупівель, що визначені в статті 5 Закону та не має права відхиляти тендерну пропозицію на підставі надуманих скаржником фактів.
Статус вимоги:
Не задоволено