• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)

Торги не відбулися

29 999 978.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 999.89 UAH
Номер: a02060a4bb1d43bb9c53ac5d38e92376
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.04.2025 17:55 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 47-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-01-15-010122-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей установлено недотримання норм пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення норм передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГІОН ДСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 13, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГІОН ДСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.01.2025 № 41, від 27.03.2025 № 124, від 22.04.2025 № 157, від 28.04.2025 № 182 та від 09.05.2025 № 208, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.04.2025, рішення Комісії АМКУ від 03.02.2025 № 1525-р/пк-пз, від 10.02.2025 № 1961-р/пк-пз, від 02.04.2025 № 5133-р/пк-пз та від 10.04.2025 № 5688-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.04.2025, 06.05.2025 та 09.05.2025. Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 23.04.2025, зокрема, щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником в поясненні від 28.04.2025 зазначено, що «Установою не забезпечено функціонування власного офіційного вебсайту, що унеможливило самостійне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710. З метою виконання зазначених вимог, КЕВ м. Житомир підготувала та направила до Міністерства оборони України лист щодо розміщення відповідного обґрунтування на офіційному вебсайті МОУ. Проте з незалежних від установи причин публікація обґрунтування здійснена не була. Разом з тим, під час оголошення закупівлі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості були враховані та відображені у складі тендерної документації, а саме у додатку №6. Для усунення недоліків до цієї відповіді додається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості. Таким чином, недотримання вимог пункту 4¹ Постанови КМУ №710 мало виключно технічний характер та не призвело до негативних наслідків для процедури закупівлі.» Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями повинно містити інформацію щодо строку поставки товарів. За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов строку поставки товарів, а саме: 31.12.2025. При цьому, пунктом 4.4 розділу І тендерної документації, пунктом 4.1 Додатку № 2, пунктом 5.1 розділу 5 проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та пунктом 4.2 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено, що строк поставки товару: з моменту підписання договору 30 (тридцять) календарних днів, згідно заявок Замовника. Таким чином, за результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено невідповідності між інформацією викладеною в оголошені про проведення відкритих торгів та інформацією, яку викладено Замовником у тендерній документації, чим не дотримано вимоги пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Абзацом 9 пункту 3 Особливостей передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення, зокрема, статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, абзац 14 пункту 47 Особливостей виключений, при цьому абзац 15 пункту 47 Особливостей був змінений шляхом виключення з вимог надання переможцем відсутності підстав визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей. Відтак, пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Проте, Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що вимога (форма забезпечення тендерної пропозиції - гарантія) повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, а саме, ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема, в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в тендерній документації передбачено вимогу, що суперечить нормам чинного законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Слід відмітити, що в ході проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 № 208, процедуру закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a відмінено.
Період усунення порушень: 12.05.2025 17:26 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Квартирно-експлуатаційним відділом міста Житомир розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі UA-2025-01-15-010122-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 16.04.2024 (далі - Висновок) встановлено порушення порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення норм передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №208 від 09.05.2025 та стану кошторисних призначень на 09.05.2025 – закупівля відмінена. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими що усунені та вжиті всі заходи щодо його усунення.
Дата публікації звіту: 14.05.2025 16:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни замовником процедури закупівлі.
Дата публікації: 20.05.2025 09:45

Запити/Пояснення