-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)
Торги не відбулися
29 999 978.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 999.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 149 999.89 UAH
Номер:
a02060a4bb1d43bb9c53ac5d38e92376
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:55 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025
№ 47-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2025 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-01-15-010122-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей установлено недотримання норм пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення норм передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГІОН ДСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 13, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГІОН ДСТ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.01.2025 № 41, від 27.03.2025 № 124, від 22.04.2025 № 157, від 28.04.2025 № 182 та від 09.05.2025 № 208, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 18.04.2025, рішення Комісії АМКУ від 03.02.2025 № 1525-р/пк-пз, від 10.02.2025 № 1961-р/пк-пз, від 02.04.2025 № 5133-р/пк-пз та від 10.04.2025 № 5688-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.04.2025, 06.05.2025 та 09.05.2025.
Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710) визначено, що, зокрема, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 23.04.2025, зокрема, щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником в поясненні від 28.04.2025 зазначено, що «Установою не забезпечено функціонування власного офіційного вебсайту, що унеможливило самостійне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710.
З метою виконання зазначених вимог, КЕВ м. Житомир підготувала та направила до Міністерства оборони України лист щодо розміщення відповідного обґрунтування на офіційному вебсайті МОУ.
Проте з незалежних від установи причин публікація обґрунтування здійснена не була.
Разом з тим, під час оголошення закупівлі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості були враховані та відображені у складі тендерної документації, а саме у додатку №6.
Для усунення недоліків до цієї відповіді додається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості.
Таким чином, недотримання вимог пункту 4¹ Постанови КМУ №710 мало виключно технічний характер та не призвело до негативних наслідків для процедури закупівлі.»
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями повинно містити інформацію щодо строку поставки товарів.
За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов строку поставки товарів, а саме: 31.12.2025.
При цьому, пунктом 4.4 розділу І тендерної документації, пунктом 4.1 Додатку № 2, пунктом 5.1 розділу 5 проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та пунктом 4.2 Додатку № 6 до тендерної документації передбачено, що строк поставки товару: з моменту підписання договору 30 (тридцять) календарних днів, згідно заявок Замовника.
Таким чином, за результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено невідповідності між інформацією викладеною в оголошені про проведення відкритих торгів та інформацією, яку викладено Замовником у тендерній документації, чим не дотримано вимоги пункту 5 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Абзацом 9 пункту 3 Особливостей передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення, зокрема, статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, абзац 14 пункту 47 Особливостей виключений, при цьому абзац 15 пункту 47 Особливостей був змінений шляхом виключення з вимог надання переможцем відсутності підстав визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
Відтак, пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Проте, Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що вимога (форма забезпечення тендерної пропозиції - гарантія) повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, а саме, ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема, в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в тендерній документації передбачено вимогу, що суперечить нормам чинного законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Слід відмітити, що в ході проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 № 208, процедуру закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a відмінено.
Період усунення порушень:
12.05.2025 17:26 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Квартирно-експлуатаційним відділом міста Житомир розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі UA-2025-01-15-010122-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 16.04.2024 (далі - Висновок) встановлено порушення порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення норм передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи №208 від 09.05.2025 та стану кошторисних призначень на 09.05.2025 – закупівля відмінена.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими що усунені та вжиті всі заходи щодо його усунення.
Дата публікації звіту:
14.05.2025 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни замовником процедури закупівлі.
Дата публікації:
20.05.2025 09:45
Запити/Пояснення
Номер:
512fcfcc94384227a64694de783c6445
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 23.04.2025 № 1
Дата опублікування:
23.04.2025 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) КЕВ м. Житомир є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
4. Відповідно до вимог визначених абзацом 9 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення, зокрема, статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей.
Частиною 3 статті 25 Закону передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі, зокрема, ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
В свою чергу, пунктом 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, слід зауважити, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено (втратив чинність) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382.
Проте, Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що вимога (форма забезпечення тендерної пропозиції - гарантія) повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією,
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема, в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому вами у формі забезпечення тендерної пропозиції передбачено вищевказану вимогу, яка не відповідає чинному законодавству, оскільки абзац 14 пункту 47 Особливостей втратив чинність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fcc74ea72de34fd89be0602f88511b6a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 11:01
Опис:
23.04.2025 14:19, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-010122-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-010122-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) КЕВ м. Житомир є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
4. Відповідно до вимог визначених абзацом 9 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення, зокрема, статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Частиною 3 статті 25 Закону передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі, зокрема, ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. В свою чергу, пунктом 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, слід зауважити, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено (втратив чинність) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382. Проте, Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що вимога (форма забезпечення тендерної пропозиції - гарантія) повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема, в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому вами у формі забезпечення тендерної пропозиції передбачено вищевказану вимогу, яка не відповідає чинному законодавству, оскільки абзац 14 пункту 47 Особливостей втратив чинність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЕВ м. Житомир надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Щорічно для забезпечення теплопостачання в опалювальний сезон використовуються доступні види твердого палива, деревина паливна та вугілля кам’яне що добувається на підконтрольній території України зокрема кам’яне вугілля газової групи марки ДГ або марки Г яка має підклас Г1 та Г2. Для того щоб забезпечити можливість участі виробників вугілля або постачальників із Західного Донбасу та Львівсько-Волинського вугільного басейну обрано марку вугілля Г(Г2). Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі, були визначені замовником на підставі діючих державних стандартів — ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», які встановлюють вимоги до вугілля. Дане вугілля придатне для використання в наших котельних установках, також вугілля такої марки ми використовували у попередніх закупівлях.
Очікувана вартість була сформована шляхом аналізу ринку, зокрема комерційних пропозицій постачальників та результатів аналогічних закупівель в електронній системі Prozorro.
У межах дослідження ринку отримано комерційні пропозиції від потенційних учасників:
1. ТОВ «Антарес Групп» запропонувало ціну 11 880,00 грн. з ПДВ за тонну,
2. ТОВ «Славресурс» – 11 790,00 грн. з ПДВ за тонну.
3. ТОВ «ІНКОМ ІНТЕРГРУП» – 12 800,00 з ПДВ за тонну.
Для обґрунтування ціни також було проаналізовано відкриті дані щодо аналогічних закупівель:
Управління освіти Миколаївської міської ради – UA-2024-12-25-010933-a, очікувана вартість за тонну – 12 860,00 грн. з ПДВ;
Відділ освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області – UA-2024-12-02-012732-a, очікувана вартість за тонну – 14 035,08 грн. з ПДВ;
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області – UA-2025-01-08-002716-a, очікувана вартість за тонну – 12 883,59 грн. з ПДВ;
Державна установа "Держгідрографія" – UA-2025-01-14-002029-a, очікувана вартість за тонну – 14 233,33 грн. з ПДВ;
КНП "Чечельницька районна лікарня" – UA-2025-01-15-003235-a, очікувана вартість за тонну – 11 052,63 грн. з ПДВ.
З урахуванням вищезазначеного, очікувана вартість закупівлі на рівні 12 156,67 грн. з ПДВ є обґрунтованою та відповідає середньоринковим цінам.
Щодо запитання № 2
Джерелом фінансування закупівлі є кошти Державного бюджету України, які передбачені за загальним фондом відповідно до бюджетної підпрограми Міністерства оборони України КПКВ 2101020/2.
Фінансування підтверджується наявним планом розподілу бюджетних асигнувань на 2025 рік за загальним фондом за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/2 «Квартирно-експлуатаційне забезпечення (крім капітального будівництва і реконструкції військових об’єктів та окремих видатків.
Щодо запитання №3
Установою не забезпечено функціонування власного офіційного вебсайту, що унеможливило самостійне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710.
З метою виконання зазначених вимог, КЕВ м. Житомир підготувала та направила до Міністерства оборони України лист щодо розміщення відповідного обґрунтування на офіційному вебсайті МОУ.
Проте з незалежних від установи причин публікація обґрунтування здійснена не була.
Разом з тим, під час оголошення закупівлі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості були враховані та відображені у складі тендерної документації, а саме у додатку №6.
Для усунення недоліків до цієї відповіді додається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості.
Таким чином, недотримання вимог пункту 4¹ Постанови КМУ №710 мало виключно технічний характер та не призвело до негативних наслідків для процедури закупівлі.
Щодо запитання №4
Під час підготовки тендерної документації до поточної закупівлі було використано раніше сформований шаблон Додатку № 4, який застосовувався у попередній процедурі закупівлі вугілля. Зазначений додаток містив формулювання із посиланням на пункт 47 Особливостей, зокрема на абзац 14, який на момент формування документації вже втратив чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382.
Під час оновлення документації для нової закупівлі відповідні посилання на нормативні положення не були приведені у відповідність до чинної редакції Особливостей, у яких положення абзацу 14 пункту 47 були виключені. Ця ситуація стала результатом технічної помилки, пов’язаної з використанням попередньої версії документа без належної адаптації до оновлених вимог законодавства.
Разом з тим, зазначена неточність носить виключно формальний характер і не впливає на правову суть вимог до забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги щодо умов гарантії не порушують принципи рівного доступу, не створюють дискримінаційних бар’єрів для учасників та не впливають на прозорість чи законність проведення процедури закупівлі в цілому.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Антарес Групп» на 1 арк.;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Славресурс» на 1 арк.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ІНКОМ ІНТЕРГРУП» на 1 арк.;
4. План розподілу бюджетних асигнувань на 2025 рік за загальним фондом за бюджетною підпрограмою КПКВ 2101020/2 «Квартирно-експлуатаційне забезпечення (крім капітального будівництва і реконструкції військових об’єктів та окремих видатків на 1 арк.;
5. Лист КЕВ м. Житомир від 14.01.2025 №127 на 2 арк.;
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 арк.
Номер:
d86f9d271a6547579049ee387dc377f5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 02.05.2025 № 2
Дата опублікування:
02.05.2025 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
Відповідно до частини 7 статті 26 Закону передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією, яку викладено в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних становить 25.01.2025 о 0.00 год.
Виходячи з вищевикладеного, строк дії тендерних пропозицій учасників закінчився 24.04.2025 року.
Прошу вказати інформацію щодо наявності продовження строку дії тендерної пропозиції поданої ТОВ «СЛАВРЕСУРС», з наданням документального підтвердження такого продовження (вимога Замовника до учасника щодо продовження строків дії тендерної пропозиції, лист від ТОВ «СЛАВРЕСУРС» щодо продовження строків тендерної пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7a52849bf17c4e87a231ccbe97c2c40e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 21:13
Опис:
Пояснення на запит від 02.05.2025
02.05.2025 о 09:57 в рамках проведення моніторингу закупівлі №UA- 2025-01-15-010122-а, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-010122-а в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту: «У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). Відповідно до частини 7 статті 26 Закону передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з інформацією, яку викладено в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних становить 25.01.2025 о 0.00 год. Виходячи з вищевикладеного, строк дії тендерних пропозицій учасників закінчився 24.04.2025 року. Прошу вказати інформацію щодо наявності продовження строку дії тендерної пропозиції поданої ТОВ «СЛАВРЕСУРС», з наданням документального підтвердження такого продовження (вимога Замовника до учасника щодо продовження строків дії тендерної пропозиції, лист від ТОВ «СЛАВРЕСУРС» щодо продовження строків тендерної пропозиції). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЕВ м. Житомир надає наступні пояснення:
Згідно з пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати, що є граничною для їх подання, тобто до 24.04.2025 включно.
З метою забезпечення дійсності процедури закупівлі та можливості завершення розгляду тендерних пропозицій, Замовником 23.04.2025 року направлено лист №1151 з вимогою щодо продовження строку дії тендерної пропозиції до ТОВ «СЛАВРЕСУРС».
У відповідь на вищезгаданий лист, ТОВ «СЛАВРЕСУРС» 24.04.2025 року надало відповідь №068 про згоду на продовження строку дії поданої тендерної пропозиції, а також строку дії банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції. Окрім цього, ТОВ «СЛАВРЕСУРС» надано оновлену довідку про строк дії тендерної пропозиції від 24.04.2025 №04.24/1.
Копії відповідного листа Замовника та відповіді ТОВ «СЛАВРЕСУРС» додаються до цієї відповіді через електронну систему закупівель.
Таким чином, вимоги частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано, строк дії тендерної пропозиції учасника подовжено належним чином.
Додатки:
Лист КЕВ м. Житомир від 23.04.2025 №1151 на 1 арк.;
Лист ТОВ «СЛАВРЕСУРС» від 24.04.2025 на 1 арк.;
Довідка про строк дії тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» від 24.04.2025 №04.24/1 на 1 арк.
Номер:
d029ffcaba724b7eb69b2514b74c415a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 02.05.2025 № 3
Дата опублікування:
02.05.2025 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
Прошу надати пояснення, чи продовжувався ТОВ «СЛАВРЕСУРС» строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія від 24.01.2025 №2025/3/151/Т), з наданням підтверджуючих документів продовження відповідного строку?
Разом з тим, відповідно до абз.3 пп.2 п.44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2c8df2a7ff3e4bf2a621e8fcb576bdad
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 21:14
Опис:
02.05.2025 о 11:37 в рамках проведення моніторингу закупівлі №UA- 2025-01-15-010122-а, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-15-010122-а в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту: «У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). Прошу надати пояснення, чи продовжувався ТОВ «СЛАВРЕСУРС» строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія від 24.01.2025 №2025/3/151/Т), з наданням підтверджуючих документів продовження відповідного строку? Разом з тим, відповідно до абз.3 пп.2 п.44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЕВ м. Житомир надає наступні пояснення:
У відповідності до частини 7 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, строк дії тендерної пропозиції встановлювався строком не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, тобто до 24.04.2025 року включно.
У зв’язку з цим, 23.04.2025 року Замовником направлено лист №1151 на адресу ТОВ «СЛАВРЕСУРС» із проханням продовжити строк дії як тендерної пропозиції, так і банківської гарантії.
23.04.2025 року ТОВ «СЛАВРЕСУРС» надало відповідь №068, в якій погодилось на продовження строку дії як самої тендерної пропозиції, так і наданого забезпечення у формі банківської гарантії.
Разом із відповіддю учасником надано зміни №1 до Банківської гарантії тендерного забезпечення №2020/3/151/Т від 24.01.2025, згідно з яким строк дії гарантії продовжено до 25.05.2025.
Таким чином, учасником належним чином продовжено строк дії забезпечення тендерної пропозиції, що підтверджується відповідною документацією.
Додатки:
Лист КЕВ м. Житомир від 23.04.2025 №1151 на 1 арк.;
Лист ТОВ «СЛАВРЕСУРС» №068 від 24.04.2025 на 1 арк.;
Зміни №1 до Банківської гарантії тендерного забезпечення №2020/3/151/Т від 24.01.2025 на 1 арк.;
Довіреність №33 від 17.04.2025 на 1 арк.;
Банківська ліцензія №56 від 28.10.2011 на 1 арк.;
Свідоцтво №SR-02-17/2024 від 30.01.2024 на 1 арк.;
Витяг з Державного реєстру банків від 16.08.2021 №ДРБ-000015 на 1 арк.;
Лист-згода на обробку персональних даних Денисенко В.А на 1 арк.
Номер:
8d49db13d89b4624a43a869a8b10879e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.05.2025 № 4
Дата опублікування:
07.05.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі проведеної КЕВ м. Житомир (далі – Замовник) по предмету «Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-15-010122-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 36 Особливостей визначено, що Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Разом з тим, частиною 10 статті 11 Закону визначено норму, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Слід зазначити, що відповідно до інформації, яку розміщено в електронній системі закупівель, Замовником 28.04.2025 року розпочато розгляд тендерної пропозиції поданої ТОВ «СЛАВРЕСУРС». Станом на 07.05.2025 року пропозиція подана ТОВ «СЛАВРЕСУРС» перебуває в статусі «очікує рішення» (7 роб. день з дня початку строку розгляду).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чи продовжувався Замовником строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС»? У разі продовження такого строку, прошу надати документальне підтвердження прийняття відповідного рішення.
Крім того, прошу пояснити причини (обставини тощо) щодо не оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель, відповідно до частини 10 статті 29 Закону, повідомлення щодо прийняття рішення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС»?
2. Прошу надати у відповідь на даний запит копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.01.2025 року № 13, в частині затвердження тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
180d52fcfdf442829702731e2979e3f1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 11:53
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЕВ м. Житомир надає наступні пояснення:
Щодо питання №1:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була визначена найбільш економічно вигідною та допущена до розгляду 28.04.2025 року. З метою забезпечення повного та об’єктивного аналізу документів пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником 30.04.2025 року оформлено протокол уповноваженої особи № 190 про продовження строку розгляду до 20 робочих днів.
Додатково повідомляємо, що в електронній системі закупівель в особистому кабінеті Замовника відображено інформацію про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС».
На підтвердження цього до відповіді додається скріншот із системи Prozorro, на якому видно зазначене повідомлення.
Щодо питання №2:
Протокол уповноваженої особи № 13 від 20.01.2025 стосується внесення змін до тендерної документації.
Первинне затвердження тендерної документації відбулося раніше, відповідно до протоколу уповноваженої особи № 8 від 15.01.2025.
У складі цієї відповіді надається копія протоколу № 13 від 20.01.2025 у частині, яка стосується затвердження змін до тендерної документації та протокол №8 від 15.01.2025.