• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)

Торги не відбулися

29 999 978.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 999.89 UAH
Період оскарження: 15.01.2025 14:32 - 22.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

о пп. 1 п. 3.1.2. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).

Номер: d5ce608d438e4b97a30295a0986400cf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-010122-a.a3
Назва: о пп. 1 п. 3.1.2. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" у складі тендерної пропозиції надано: Квитанції № 2 про прийняття контролюючим органом фінансової звітності за 2022 та 2023 рік (зокрема, файл «1.2. Квитанція №2 Регіон ДСТ 2022 (1).pdf» та файл «2.1. Квитанція №2 РЕГИОН ДСТ 2023.pdf») та Довідку про періодичність подання учасником фінансової звітності вих. № 22/01-1 від 22.01.2025 року (файл «1.3. Довідка щодо подання звітності.pdf»). Однак, фінансову звітність в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) за 2023 рік та 2022 рік, на виконання вищенаведеної вимоги Додатку 1, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" не надано. Отже, вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі – Особливості), Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як вбачається з наведених норм чинного законодавства Замовник повинен був виявити невідповідності у складі пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та надати такому учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, натомість, Замовником протиправно визначено такого учасника переможцем даних торгів. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику - ТОВ "РЕГІОН ДСТ" можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, статті 5 Закону та права Скаржника. Отже, Замовник неправомірно, необ’єктивно визначено переможцем даної закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та порушено права Скаржника, відновлення яких можливе шляхом зобов'язання Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ". Керуючись Законом та Особливостями, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в № UA-2025-01-15-010122-a на закупівлю товару Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100) в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ". 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення про відхилення такої.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2025 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.04.2025 15:27
Дата виконання рішення Замовником: 18.04.2025 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 10.04.2025 №5688-р/пк-пз, яким було задоволено скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС» щодо рішення Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир про визначення переможця закупівлі №UA-2025-01-15-010122-a (Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100)), повідомляємо наступне: Згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», наше рішення про відміну закупівлі було скасоване, а процедура відновлена відповідно до вимог чинного законодавства. Всі необхідні зміни внесено до електронної системи закупівель. Просимо взяти цю інформацію до відома.
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bab369ed1d7843f8a68d3693c175e45d
Заголовок пункту скарги: 27.03.2025 року Замовником визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" (надалі – ТОВ "РЕГІОН ДСТ") переможцем даної закупівлі і надіслано йому повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та вважає дії та рішення Замовника незаконними та такими, що порушують права Скаржника у зв’язку з наступним:
Опис заперечення: Згідно вимог п. 3.1.1. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також, відповідно до пп. 1 п. 3.1.2. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей).
Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" у складі тендерної пропозиції надано: Квитанції № 2 про прийняття контролюючим органом фінансової звітності за 2022 та 2023 рік (зокрема, файл «1.2. Квитанція №2 Регіон ДСТ 2022 (1).pdf» та файл «2.1. Квитанція №2 РЕГИОН ДСТ 2023.pdf») та Довідку про періодичність подання учасником фінансової звітності вих. № 22/01-1 від 22.01.2025 року (файл «1.3. Довідка щодо подання звітності.pdf»).
Однак, фінансову звітність в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) за 2023 рік та 2022 рік, на виконання вищенаведеної вимоги Додатку 1, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" не надано.
Отже, вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі – Особливості), Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вбачається з наведених норм чинного законодавства Замовник повинен був виявити невідповідності у складі пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та надати такому учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, натомість, Замовником протиправно визначено такого учасника переможцем даних торгів.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику - ТОВ "РЕГІОН ДСТ" можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, статті 5 Закону та права Скаржника.
Отже, Замовник неправомірно, необ’єктивно визначено переможцем даної закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та порушено права Скаржника, відновлення яких можливе шляхом зобов'язання Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ".



Керуючись Законом та Особливостями,

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.

2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в № UA-2025-01-15-010122-a на закупівлю товару Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100) в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка відповідає вимогам тендерної документації.


3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ".

4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення про відхилення такої.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації.

Номер: 50081cecfbe34acc9239dd51c22d8c7c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-010122-a.c2
Назва: що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації.
Скарга:
Згідно вимог п. 3.1.1. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до пп. 1 п. 3.1.2. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" у складі тендерної пропозиції надано: Квитанції № 2 про прийняття контролюючим органом фінансової звітності за 2022 та 2023 рік (зокрема, файл «1.2. Квитанція №2 Регіон ДСТ 2022 (1).pdf» та файл «2.1. Квитанція №2 РЕГИОН ДСТ 2023.pdf») та Довідку про періодичність подання учасником фінансової звітності вих. № 22/01-1 від 22.01.2025 року (файл «1.3. Довідка щодо подання звітності.pdf»). Однак, фінансову звітність в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) за 2023 рік та 2022 рік, на виконання вищенаведеної вимоги Додатку 1, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" не надано. Отже, вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі – Особливості), Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як вбачається з наведених норм чинного законодавства Замовник повинен був виявити невідповідності у складі пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та надати такому учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, натомість, Замовником протиправно визначено такого учасника переможцем даних торгів. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику - ТОВ "РЕГІОН ДСТ" можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, статті 5 Закону та права Скаржника. Отже, Замовник неправомірно, необ’єктивно визначено переможцем даної закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та порушено права Скаржника, відновлення яких можливе шляхом зобов'язання Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ". Керуючись Законом та Особливостями, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в № UA-2025-01-15-010122-a на закупівлю товару Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100) в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ". 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення про відхилення такої.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 31.03.2025 16:28
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 217bd20c99ab4a1087170a7b5a2096db
Заголовок пункту скарги: Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
Опис заперечення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" у складі тендерної пропозиції надано: Квитанції № 2 про прийняття контролюючим органом фінансової звітності за 2022 та 2023 рік (зокрема, файл «1.2. Квитанція №2 Регіон ДСТ 2022 (1).pdf» та файл «2.1. Квитанція №2 РЕГИОН ДСТ 2023.pdf») та Довідку про періодичність подання учасником фінансової звітності вих. № 22/01-1 від 22.01.2025 року (файл «1.3. Довідка щодо подання звітності.pdf»).
Однак, фінансову звітність в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) за 2023 рік та 2022 рік, на виконання вищенаведеної вимоги Додатку 1, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" не надано.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог п. 3.1.1. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також, відповідно до пп. 1 п. 3.1.2. ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей).
Згідно вимог ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації, На підтвердження критерію про наявність фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого прибутку учасника за 2023 рік та 2022 рік повинен становити не менше 10% вартості цієї закупівлі. Чистий прибуток за 2023 рік та 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ" у складі тендерної пропозиції надано: Квитанції № 2 про прийняття контролюючим органом фінансової звітності за 2022 та 2023 рік (зокрема, файл «1.2. Квитанція №2 Регіон ДСТ 2022 (1).pdf» та файл «2.1. Квитанція №2 РЕГИОН ДСТ 2023.pdf») та Довідку про періодичність подання учасником фінансової звітності вих. № 22/01-1 від 22.01.2025 року (файл «1.3. Довідка щодо подання звітності.pdf»).
Однак, фінансову звітність в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) за 2023 рік та 2022 рік, на виконання вищенаведеної вимоги Додатку 1, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" не надано.
Отже, вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ "РЕГІОН ДСТ" містить невідповідність - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається ч. 8 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі – Особливості), Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вбачається з наведених норм чинного законодавства Замовник повинен був виявити невідповідності у складі пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та надати такому учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, натомість, Замовником протиправно визначено такого учасника переможцем даних торгів.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику - ТОВ "РЕГІОН ДСТ" можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, статті 5 Закону та права Скаржника.
Отже, Замовник неправомірно, необ’єктивно визначено переможцем даної закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ" та порушено права Скаржника, відновлення яких можливе шляхом зобов'язання Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ".
Керуючись Законом та Особливостями,

ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в № UA-2025-01-15-010122-a на закупівлю товару Код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо Вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100) в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ "РЕГІОН ДСТ" такою, яка відповідає вимогам тендерної документації.
3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї закупівлі ТОВ "РЕГІОН ДСТ".
4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ВКП ЕНЕРГІЯ-ІНВЕСТ» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення про відхилення такої.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА ВІДМІНУ ТЕНДЕРА (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")

Номер: bb9c4a5cabe44304afa04e754744c927
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-010122-a.a1
Назва: СКАРГА НА ВІДМІНУ ТЕНДЕРА (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» не погоджується з рішенням Замовника про скасування (відміну) Закупівлі ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Скасувати рішення Замовника про скасування (відміну) Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-15-010122-a .
Дата розгляду скарги: 10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.02.2025 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2025 16:03
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2025 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 10.02.2025 №1961, яким було задоволено скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка» щодо рішення Квартирноексплуатаційного відділу міста Житомир про відміну процедури закупівлі NUA-2025-01-15-010122-а (Вугілля кам'яне Г(Г2) (13-100)), повідомляємо наступне: Згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», наше рішення про відміну закупівлі було скасоване, а процедура відновлена відповідно до вимог чинного законодавства. Всі необхідні зміни внесено до електронної системи закупівель. Просимо взяти цю інформацію до відома.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка», ВІННИЧУК ВІКТОРІЯ +380503476781 ukrcoal7707@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 04ea0a16ed934db99b1ea2d02995f354
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА ВІДМІНУ ТЕНДЕРА (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Опис заперечення: 27 січня 2025 року о 18:18 Замовником оприлюднюється рішення про скасування Закупівлі. Причина скасування закупівлі: Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Уповноваженою особою було виявлено наступні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме невірно визначено очікувану вартість предмета закупівлі. З огляду на неможливість усунення виявлених порушень є підстави для відміни тендеру. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРВУГЛЕПОСТАВКА» не погоджується з рішенням Замовника про скасування (відміну) Закупівлі виходячи з наступного:

По-перше, Замовником до закупівлі UA-2025-01-15-010122-a оприлюднено план UA-P-2025-01-15-008407-a (Дата та час публикації 2025-01-15 об 11:57:36) , згідно якого КЕВ м. Житомир закуповується вугілля кам’яне Г(Г2) (13-100) Классификатор ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо на 2025 рік в кількості 2467.78 тон на суму 29 999 978.87 UAH
Також в оголошеннях про проведення відкритих торгів , опубліковане 15 січня 2025 о 14:32 та оновленому 20 січня 2025 о 15:51 відповідно до частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» указана кількість товару 2467.78 тон та очікувана вартість закупівлі - 29 999 978,87грн. (Двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят вісім гривень 87 копійок) з ПДВ
Якщо замовник виявив помилку, то нічого не заважало йому відмінити закупівлю в період уточнень або в період подання пропозицій , тобто в період 15.01.2025 року з 14:32 по 25.01.2025 року 00:00. Тобто, як мінімум дев‘ять повноцінних днів у Замовника було, щоб відкоригувати тендерну документацію або відмінити торги.
Зауважимо, що кінцевим терміном для подання тендерних пропозицій було до 25.01.2025 00:00, Замовник оприлюднив рішення про відміну торгів після проведення аукціону 27.01.2025 о 18:18.

По-друге, відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року Замовник відміняє відкриті торги у разі:

1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
Зазначимо, що в протоколі від 27.01.2025 № 41 про відміну торгів відсутній опис порушень чому саме невірно визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Частиною 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема, визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Водночас жодним із вказаних органів контролю, регламентованих частиною 4 статті 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні даної Закупівлі.
Зазначимо, що Замовник безпідставно відмінив Закупівлю, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Більш того, Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи наведене, рішення Замовника про скасування (відміну) Закупівлі є необґрунтованим та безпідставним.
Також, цими діями, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, який є учасником даної Закупівлі та претендує на укладення договору та поставку товару згідно вимог технічного завдання.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)