-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська область
Завершена
57 003 775.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285 018.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 285 018.88 UAH
Номер:
be6d76f5dbd74ae3890610f12b35903b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:29 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2025-01-07-005431-a 07.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07 січня № 2 (зі змінами від 27 січня № 15 та від 31 січня 2025 року № 19), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД»), вимогу про усунення невідповідностей до 11 лютого 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13 лютого 2025 року № 23, пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 06 березня 2025 року, 13 березня 2025 року та 18 березня 2025 року.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті, у вигляді забезпечення (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Відповідно до підпункту 9 підпункту 3 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації у реквізитах гарантії зазначається інформація щодо тендерної документації, а саме: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація.
Разом з тим пунктом 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена вимога, що у разі, якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Останні зміни до тендерної документації Замовником були внесені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 31 січня 2025 року № 19.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» надано банківську гарантію від 20 січня 2025 року № KHG340348699 (файл: «19.Гарантія.zip»), яка містить графу «Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено: «Тендерна документація ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)), затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою, Протокол Уповноваженої особи від 07 січня 2025 року № 2».
На запит Держаудитслужби від 11 березня 2025 року Замовник 13 березня 2025 року в електронній системі закупівлі надав пояснення, в яких, зокрема зазначив «Зміни, внесені Протоколом № 19, не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення. Вимога щодо відповідності банківської гарантії останньому протоколу дійсно була передбачена тендерною документацією. Однак слід зазначити, що Протокол № 19 був затверджений після видачі банківської гарантії (20 січня 2025 року), а механізм оновлення вже виданих гарантій після змін у тендерній документації не був чітко врегульований.
Внесені зміни не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення, а сама гарантія залишалася дійсною та відповідала всім іншим критеріям». Пояснення Замовника не спростовують виявленого порушення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» в частині зазначення у банківській гарантії інформації про дату рішення уповноваженої особи Замовника, яким затверджена останньої редакції тендерної документації, тим самим не надав можливість усунути вищевказану невідповідність.
Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням наступної інформації: прізвище, ім’я, по батькові працівника; посада/спеціальність, розряд; серія, номер кваліфікаційного сертифіката; стаж роботи за спеціальністю; найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником.
Разом з тим, підпунктом 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 (та скан-копіями підтвердних документів).
Під час моніторингу встановлено, що у часником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка) (файл «02.Довідка про працівників.pdf»), яка містить інформацію про прізвище, ім’я, по батькові штатних працівників та працівників, що планує залучити учасник, їх посади/спеціальність та стаж роботи за спеціальністю.
Разом з тим, інформація про розряд, серію, номер кваліфікаційного сертифіката та найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником штатних працівників і тих працівників, що планується залучити у Довідці відсутня.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» 10 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах до 11 лютого 2025 року, в якому було зазначено, зокрема, «…Згідно ТД Замовника Додатку 6 Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна містити «Посада/спеціальність, розряд». Проте жодних даних про розряд до довідки не внесено. Просимо дозавантажити».
11 лютого 2025 року, на усунення невідповідностей, ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» надано файл «03.Довідка працівники.pdf» Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11 лютого 2025 року № 11/02 (далі – Довідка 2), проте інформація про серію, номер кваліфікаційного сертифіката та найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником штатних працівників і тих працівників, що планує залучати у Довідці 2 теж відсутня.
На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, в яких зокрема зазначив: «…Після отримання повідомлення учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» подав уточнену довідку та відповідні документи (03.Довідка працівники.pdf, 4.1.Договора працівники, 4.2.Договора працівники.pdf, 05. Дипломи.pdf, 09.Бірюков договір.pdf, 10.Диплом Бірюков.pdf) які були розглянуті замовником.
…. У межах своїх повноважень та відповідно до вимог тендерної документації, замовник визнав виправлення невідповідностей такими, що відповідають встановленим критеріям, та продовжив оцінку тендерної пропозиції учасника.».
Однак зазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником пункту 43 Особливостей, а саме Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» щодо неналежним чином оформленої довідки згідно з Додатком 6 тендерної документації.
Період усунення порушень:
25.03.2025 12:28 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 12:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення на висновок
«Висновок
Дата публікації висновку:
25 бер 12:28
Період публікації висновку про результати:
25 бер 12:28 – 9 квіт 01:00
Наявність порушень:
Так
Тип порушень:
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі в
розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07 січня № 2 (зі змінами від 27 січня № 15 та від 31 січня 2025 року № 19), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД»), вимогу про усунення невідповідностей до 11 лютого 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13 лютого 2025 року № 23, пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 06 березня 2025 року, 13 березня 2025 року та 18 березня 2025 року.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті, у вигляді забезпечення (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Відповідно до підпункту 9 підпункту 3 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації у реквізитах гарантії зазначається інформація щодо тендерної документації, а саме: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація.
Разом з тим пунктом 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена вимога, що у разі, якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Останні зміни до тендерної документації Замовником були внесені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 31 січня 2025 року № 19.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» надано банківську гарантію від 20 січня 2025 року № KHG340348699 (файл: «19.Гарантія.zip»), яка містить графу «Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де зазначено: «Тендерна документація ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)), затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою, Протокол Уповноваженої особи від 07 січня 2025 року № 2».
На запит Держаудитслужби від 11 березня 2025 року Замовник 13 березня 2025 року в електронній системі закупівлі надав пояснення, в яких, зокрема зазначив «Зміни, внесені Протоколом № 19, не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення. Вимога щодо відповідності банківської гарантії останньому протоколу дійсно була передбачена тендерною документацією. Однак слід зазначити, що Протокол № 19 був затверджений після видачі банківської гарантії (20 січня 2025 року), а механізм оновлення вже виданих гарантій після змін у тендерній документації не був чітко врегульований.
Внесені зміни не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення, а сама гарантія залишалася дійсною та відповідала всім іншим критеріям». Пояснення Замовника не спростовують виявленого порушення.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» в частині зазначення у банківській гарантії інформації про дату рішення уповноваженої особи Замовника, яким затверджена останньої редакції тендерної документації, тим самим не надав можливість усунути вищевказану невідповідність.
Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням наступної інформації: прізвище, ім’я, по батькові працівника; посада/спеціальність, розряд; серія, номер кваліфікаційного сертифіката; стаж роботи за спеціальністю; найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником.
Разом з тим, підпунктом 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 (та скан-копіями підтвердних документів).
Під час моніторингу встановлено, що у часником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД», у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка) (файл «02.Довідка про працівників.pdf»), яка містить інформацію про прізвище, ім’я, по батькові штатних працівників та працівників, що планує залучити учасник, їх посади/спеціальність та стаж роботи за спеціальністю.
Разом з тим, інформація про розряд, серію, номер кваліфікаційного сертифіката та найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником штатних працівників і тих працівників, що планується залучити у Довідці відсутня.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» 10 лютого 2025 року в електронній системі закупівель було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах до 11 лютого 2025 року, в якому було зазначено, зокрема, «…Згідно ТД Замовника Додатку 6 Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна містити «Посада/спеціальність, розряд». Проте жодних даних про розряд до довідки не внесено. Просимо дозавантажити».
11 лютого 2025 року, на усунення невідповідностей, ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» надано файл «03.Довідка працівники.pdf» Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11 лютого 2025 року № 11/02 (далі – Довідка 2), проте інформація про серію, номер кваліфікаційного сертифіката та найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником штатних працівників і тих працівників, що планує залучати у Довідці 2 теж відсутня.
На запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення, в яких зокрема зазначив: «…Після отримання повідомлення учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» подав уточнену довідку та відповідні документи (03.Довідка працівники.pdf, 4.1.Договора працівники, 4.2.Договора працівники.pdf, 05. Дипломи.pdf, 09.Бірюков договір.pdf, 10.Диплом Бірюков.pdf) які були розглянуті замовником.
…. У межах своїх повноважень та відповідно до вимог тендерної документації, замовник визнав виправлення невідповідностей такими, що відповідають встановленим критеріям, та продовжив оцінку тендерної пропозиції учасника.».
Однак зазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником пункту 43 Особливостей, а саме Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» щодо неналежним чином оформленої довідки згідно з Додатком 6 тендерної документації.
Зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.»
Враховуючи вищевикладене Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області на висновок повідомляє наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» Замовником було встановлено, що Банківська гарантія № KHG340348699 від 20 січня 2025 року (файл: «19.Гарантія.zip») не містить посилання на останні зміни до тендерної документації, затверджені Протоколом уповноваженої особи від 31 січня 2025 року № 19.
Зміни, внесені Протоколом № 19, не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення. Вимога щодо відповідності банківської гарантії останньому протоколу дійсно була передбачена тендерною документацією. Однак слід зазначити, що Протокол № 19 був затверджений після видачі банківської гарантії (20 січня 2025 року), а механізм оновлення вже виданих гарантій після змін у тендерній документації не був чітко врегульований.
Зміни до тендерної документації були внесені 31 січня 2025 року о 16:11, що підтверджується Протоколом уповноваженої особи № 19. Ця дата припадає на п’ятницю.
Банківська гарантія була оформлена ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» ще 20 січня 2025 року, тобто до моменту внесення змін до тендерної документації.
При цьому необхідно враховувати, що:
1 та 2 лютого 2025 року (субота та неділя) є вихідними днями для банківської системи,
3 лютого (понеділок) — перший робочий день після вихідних,
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено на 9:00 5 лютого 2025 року. Процедура отримання банківських гарантій потребує часу. Отримання нової банківської гарантії з оновленими даними – це не автоматизований процес. Це вимагає звернення до банку, погодження документів, перевірки відповідності та випуску нової гарантії.
Банки, як правило, мають певні регламентні строки на внесення змін до раніше виданих гарантій, що також вплинуло на ситуацію.
При аналізі банкіської гарантії ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» було також проведено перегляд банківських гарантій інших учасників процедури закупівлі.
За результатами аналізу встановлено, що жоден із учасників у своїй банківській гарантії не спирався на останні зміни, затверджені Протоколом уповноваженої особи від 31 січня 2025 року № 19.
Враховуючи об’єктивні обставини, можна зробити висновок, що жоден з учасників тендеру не мав можливості вчасно оновити банківські гарантії з урахуванням останніх змін до тендерної документації. Це підтверджує, що технічно неможливо було зробити це швидко та оперативно.
Так як внесені зміни не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення та на основі вище викладеного, сама гарантія залишалася дійсною та відповідала всім іншим критеріям.
Враховуючи вищевикладене, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» Замовник керувався тим, що:
- на момент отримання банківської гарантії учасник діяв у повній відповідності до вимог тендерної документації,
- об’єктивні технічні обставини не дозволили учаснику внести зміни до гарантії після оновлення тендерної документації,
- відсутність оновленої гарантії не є наслідком недбалості чи умисного порушення з боку учасника.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» лише через формальну невідповідність, яка не впливала на виконання зобов’язань учасника та не створювала ризиків для Замовника, могло б суперечити принципам добросовісної конкуренції та пропорційності.
З огляду на зазначене, Замовник об’єктивно врахував невідповідності в інформації зазначеній у Банківській гарантії, з урахуванням реальних обставин отримання цього документа.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» Замовник керувався об’єктивними факторами, які унеможливили оновлення гарантій для всіх учасників, і відповідно врахував невідповідності у наданій банківській гарантії.
З урахуванням наведених аргументів, Замовник дійшов висновку, що відсутність посилання на Протокол № 19 у банківській гарантії не вплинула на реальне забезпечення тендерної пропозиції та не створила ризиків для закупівлі. Відхилення тендерної пропозиції в такому випадку могло б призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції.
Щодо запиту про надання інформації та документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» вимогам тендерної документації.
Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» і виявив певні невідповідності, зокрема щодо оформлення довідки про наявність кваліфікованих працівників. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.02.2025 учаснику було направлено вимогу про усунення недоліків. Зокрема, необхідно було надати коректно оформлену довідку з інформацією про освіту, спеціальність, кваліфікаційні сертифікати працівників, а також вказати їх розряд.
ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» виконало вимогу, подавши уточнені документи. Щодо кваліфікаційних сертифікатів, учасник пояснив їх відсутність для окремих працівників тим, що законодавство не вимагає їх наявності для всіх категорій. Замовник визнав виправлення відповідними критеріям і продовжив оцінку пропозиції.
Також тендерна документація вимагала надання інформації про субпідрядників. Оскільки учасник офіційно підтвердив, що не залучатиме субпідрядників (14.02.2025 в поясненні на запит було роз’яснення та доданий Лист роз’яснення з пропозиції ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД» щодо незалучення субпідрядників), ця вимога на нього не поширюється. Враховуючи наведене, замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» відповідає встановленим вимогам, а підстави для її відхилення відсутні.
Щодо виконання висновку моніторингу Держаудитслужби:
На підставі висновку моніторингу Держаудитслужби повідомляємо наступне.
Відповідно до наданого висновку, порушення виявлено лише щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД». Водночас порушень щодо визначення предмета закупівлі, відображення у річному плані, оприлюднення інформації та відповідності вимог тендерної документації не встановлено.
При цьому Замовника не було зобов’язано до будь яких дій щодо закупівлі перевіреною Державною Аудиторською Службою.
Щодо вимоги про притягнення до відповідальності осіб, які допустили порушення повідомляємо, що Відділом освіти проведено службове розслідування щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель, за результатами якого оголошено догану Герасько Аліні Сергіївні (скан Наказу № 96-ОД від 27.03.2025 додається).
Додатки до листа:
- Наказ № 96-ОД від 27.03.2025
Дата публікації звіту:
28.03.2025 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
b81d5cb216aa4e50b3332a7272b34604
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 20:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-07-005431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
19025dd091a94877b7c5437e96fbf257
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.03.2025 15:55
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області повідомляє:
1. Проект «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.» реалізується в рамках Програми з відновлення України відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проект «Програма з відновлення України»), ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 № 1645-ІХ (далі - Фінансова угода), Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – Порядок), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 року № 1324 (зі змінами), Угоди про передачу коштів позики між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Роменською міською радою Сумської області та Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області від 11.12.2024 № 13110-05/295 (далі – Угода).
Відповідно до Угоди та Порядку, за рахунок коштів Програми з відновлення України не покривається податок на додану вартість (оплата здійснюється за рахунок місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством). Співфінансування з місцевого бюджету на покриття ПДВ, затверджено рішенням міської ради «Про затвердження Програми «Освіта Роменської міської територіальної громади у 2024-2026 роках» від 20.12.2023 (зі змінами).
Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області 07.01.2025 була оголошена закупівля «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.», (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-01-07-005431-a.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено проектно-кошторисною документацією розробленою ФОП Коджушко В.П. згідно Договору № 109 від 27.02.2024р. (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-003386-a), підтвердженої позитивним експертним звітом від 11.04.2024 № 11/39-04/24 (додається) та відповідно до Угоди про передачу коштів позики № 11.12.2024 № 13110-05/295 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Роменською міською радою Сумської області та Відділом освіти Роменської міської ради Сумської області (відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 31 січня 2025 року № 19).
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета розміщено за посиланням: https://voromny.org.ua/2025/01/08/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-kapitalnyj-remont-romenskoyi-zagalnoosvitnoyi-shkoly-i-iii-stupeniv-5-romenskoyi-miskoyi-rady-sumskoyi-oblasti-za-adresoyu-vul-prokopenka/.
3. Реалізація об’єкту «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська обл.» здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1324 від 15.12.2021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2024р. №87-р «Про розподіл у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєкту у рамках Програми з відновлення України між місцевими бюджетами».
Коді програмної класифікації видатків 0611300 – Будівництво освітніх установ та закладів.
4. Дана закупівля не здійснюється на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
91acc69f3fdc4c8eb2c791309d9323f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний
ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської
міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни,
Сумська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2025-01-07-005431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті
10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів):
1. Чи укладався договір про закупівлю робіт (договір підряду) з
товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ
«ЕЛЕКТРО ЛЕНД»), яке було визнане переможцем за результатами проведення
відкритих торгів з особливостями?
2. Надати пояснення, чи була встановлена Замовником при розгляді
тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» невідповідність в
інформації, що зазначена в Банківській гарантії № KHG340348699 від 20 січня
2025 року (файл: « 19.Гарантія.zip ») в графі «Інформація щодо тендерної
документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі», враховуючи
вимоги підпункту 9 підпункту 3 пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки
тендерної пропозиції» тендерної документації та останні зміни, внесені до
тендерної документації, затверджені Протоколом уповноваженої особи від 31
січня 2025 року № 19.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного
фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1
Кримінального кодексу України.
Номер:
a6af5bfb2dd64207916aa3640079948b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.03.2025 13:40
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області повідомляє:
1. Договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» не укладався, оскільки Замовник чекає державного співфінансування.
2. На підставі отриманого запиту повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» Замовником було встановлено, що Банківська гарантія № KHG340348699 від 20 січня 2025 року (файл: «19.Гарантія.zip») не містить посилання на останні зміни до тендерної документації, затверджені Протоколом уповноваженої особи від 31 січня 2025 року № 19.
Обґрунтування прийнятого рішення:
На момент її видачі банківська гарантія була оформлена відповідно до чинної редакції тендерної документації. Вона охоплювала необхідний період дії, забезпечувала тендерну пропозицію Учасника та підтверджувала фінансові зобов’язання перед Замовником.
Зміни, внесені Протоколом № 19, не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення. Вимога щодо відповідності банківської гарантії останньому протоколу дійсно була передбачена тендерною документацією. Однак слід зазначити, що Протокол № 19 був затверджений після видачі банківської гарантії (20 січня 2025 року), а механізм оновлення вже виданих гарантій після змін у тендерній документації не був чітко врегульований.
Внесені зміни не вплинули на суттєві умови тендерного забезпечення, а сама гарантія залишалася дійсною та відповідала всім іншим критеріям.
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» лише через формальну невідповідність, яка не впливала на виконання зобов’язань учасника та не створювала ризиків для Замовника, могло б суперечити принципам добросовісної конкуренції та пропорційності.
Банківські установи не передбачають автоматичної зміни гарантій на підставі оновленої тендерної документації,
З урахуванням наведених аргументів, Замовник дійшов висновку, що відсутність посилання на Протокол № 19 у банківській гарантії не вплинула на реальне забезпечення тендерної пропозиції та не створила ризиків для закупівлі. Відхилення тендерної пропозиції в такому випадку могло б призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції.
Номер:
1a7ba4bbee4c43f89a0095c7888c5bc1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Роменської міської ради Сумської області за адресою: вул. Прокопенка, 76, м. Ромни, Сумська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-07-005431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації учасник має надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Надати інформацію та документальне підтвердження виконання учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД») зазначених вимог тендерної документації, враховуючи, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09 січня 2025 року № 2, в якій відсутня інформація щодо «Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником**» та «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката*».
Зокрема необхідно пояснити підстави ненадання замовником учаснику ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині оформлення довідки за формою, наведеною у Додатку 6 тендерної документації.
2. Надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» вимог пункту 5.1.1 тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника, що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно з Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), враховуючи що в Довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04 лютого 2025 року № 01 (файл «01.Довідка про наявність мат.-тех.бази.pdf»), відсутнє обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «u_91_ДЦ_ПВР.pdf»), а саме:
- електростанції пересувні;
- котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т;
- прес-ножиці комбіновані;
- установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100кгс/см2] (працює від пересувної електростанції);
- бадді, місткість 2 м3;
- вібратори глибинні;
- вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного;
- вібратори поверхневі;
- котки ручні;
- лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т];
- лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т];
- лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т];
- трамбівки пневматичні при роботі від компресора.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a14b49e2988b4a7c8c4685338eadcd4d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.03.2025 18:50
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області повідомляє:
На запит щодо надання інформації та документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» вимогам тендерної документації повідомляємо наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» було виявлено певні невідповідності, зокрема щодо оформлення Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник 10.02.2025 надав учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що підтверджується відповідним повідомленням в системі електронних закупівель. У зазначеному повідомленні було чітко вказано виявлені невідповідності, зокрема вимогу про надання коректно оформленої довідки згідно з Додатком 6 тендерної документації, а саме: «3. Згідно ТД Замовника Пропозиція Учасника повинна містити “5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.”, “На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників.”. Проте жодних даних щодо освіти власних працівників та працівників по договорах, спеціальності, кваліфікаційних сертифікатів працівників відсутні, просимо дозавантажити. 4. Згідно ТД Замовника Додатку 6 Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна містити «Посада/спеціальність, розряд». Проте жодних даних про розряд до довідки не внесено. Просимо дозавантажити.»
Після отримання повідомлення учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» подав уточнену довідку та відповідні документи (03.Довідка працівники.pdf, 4.1.Договора працівники, 4.2.Договора працівники.pdf, 05. Дипломи.pdf, 09.Бірюков договір.pdf, 10.Диплом Бірюков.pdf) які були розглянуті замовником.
Щодо кваліфікаційних сертифікатів, Учасник надав пояснення, щодо ненадання кваліфікаційних сертифікатів для всіх працівників, оскільки не для всіх категорій працівників чинним законодавством передбачено обов’язкову наявність сертифікації.
У межах своїх повноважень та відповідно до вимог тендерної документації, замовник визнав виправлення невідповідностей такими, що відповідають встановленим критеріям, та продовжив оцінку тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасники мали надати інформацію про субпідрядників, зокрема «- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).»
Однак учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку (04.Лист-про незалучення субпідрядника.pdf), в якій зазначив, що не залучатиме субпідрядників для виконання предмета закупівлі. Відповідно, надання інформації щодо субпідрядників, яка передбачена тендерною документацією, у цьому випадку не є обов’язковим, оскільки така інформація відсутня.
Таким чином, дії учасника відповідають вимогам тендерної документації, а підстави для визнання невідповідності тендерної пропозиції відсутні.
На запит щодо виконання учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» вимог пункту 5.1.1 тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів повідомляємо таке.
Згідно з вимогами тендерної документації, а саме Додатка 5, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка повинна містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів, що можуть бути використані при виконанні робіт.
При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо надання в довідці вичерпного переліку всього обладнання, що буде залучене до виконання робіт відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «u_91_ДЦ_ПВР.pdf»).
Довідка учасника (01.Довідка про наявність мат.-тех.бази.pdf) містить інформацію про основні типи обладнання, яке може бути використане для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Формулювання «основні типи» вказує на те, що довідка не мала містити весь перелік технічних засобів, які можуть знадобитися в процесі виконання робіт.
Вимога надати вичерпний перелік у тендерній документації не була передбачена, тому відсутність певного обладнання у довідці не свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендеру.
Додаткове обладнання, перелічене у запиті аудиторської служби, може бути залучене учасником на умовах оренди або лізингу, що є поширеною практикою у будівельній галузі. Відповідно до умов тендерної документації, учасник не був зобов’язаний володіти всім обладнанням безпосередньо або включати до довідки повний перелік технічних засобів, а лише зазначити основні типи, які можуть бути використані для виконання робіт.
З урахуванням викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ЛЕНД» у частині надання довідки про матеріально-технічну базу відповідає вимогам тендерної документації.
Додатки до листа:
• 03.Довідка працівники.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 5 арк.,
• 4.1.Договора працівники (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 25 арк.,
• 4.2.Договора працівники.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 20 арк.,
• 05. Дипломи.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 39 арк.,
• 09.Бірюков договір.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 8 арк,
• 10.Диплом Бірюков.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 1 арк.,
• 04.Лист-про незалучення субпідрядника.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 1 арк.,
• 01.Довідка про наявність мат.-тех.бази.pdf (Документи, подані з пропозицією ТОВ«ЕЛЕКТРО ЛЕНД») на 38 арк..