• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

N-02-02-01-000-0007 Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 30 000 к-тів

Торги відмінено

406 266 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 031 330.00 UAH
Номер: bbca34ad0d29481cb9ad582ce7534d14
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:56 - 30.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 65 UA-2024-12-18-022140-a 18.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду роз’яснень до процедури на звернення учасників встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції учасника; надання роз’яснень до процедури; інформацію про відміну закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 18.12.2024 року № 18.12.2024-2-4; роз’яснення до процедури; реєстр пропозицій; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»); протокол розкриття пропозицій; протокол від 07.01.2025 № 0701-2; повідомлення про намір укласти договір від 07.01.2025; протокол уповноваженої особи від 14.01.2025 № 1401-10 про відміну закупівлі; пояснення ДОТ надані 16.01.2025, 21.01.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В ході моніторингу встановлено, що ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» 09.01.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив вимогу про усунення порушення, водночас ДОТ своє рішення оприлюднив в електронній системі закупівель 14.01.2025 з порушенням строку. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, 13.01.2025 Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель про надання пояснень, щодо причин не надання (не оприлюднення) відповіді на вимогу про усунення порушення. На зазначений запит ДОТ 16.01.2025 надав пояснення, що Законом не регламентовано строки на надання Замовником відповіді на вимогу щодо дискваліфікації переможця, оскільки дана вимога не підпадає під жоден випадок де строк на надання відповіді встановлено Законом, а саме:не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 7 статті 14 Закону); пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не була відхилена Замовником (частина 14 статті 14 Закону); пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ взагалі не розглядалась Замовником». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення частини сьомої статті 14 Закону в частині не надання на звернення учасника спрощеної закупівлі роз’яснення протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення. Крім того, в ході моніторингу 14.01.2025 Державним оператором тилу відмінено закупівлю, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. За результатами розкриття та оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнано ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД». В складі пропозиції учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» завантажено лист виробника від 16.12.2024 № 1612-24 щодо підтвердження відсутності вимоги ліцензії на виробництво чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту, відповідно до якого виробником чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту (тканинна балістика) є компанія TRADINGSCAPE LIMITED (м. Великобританія), продукція не підпадає під військові стандарти Великобританії, відповідно до законодавства країни виробника, виробництво даної продукції не потребує ліцензії. Водночас, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 14.01.2025 № 1401-10 ДОТ «…у зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.» З огляду на зазначене, Держаудитслужба 16.01.2025 в електронній системі закупівель звернулась до ДОТ за поясненням, на підставі яких нормативно-правових документів чохол для бронежилета модульного є засобом індивідуального захисту. У поясненні ДОТ 21.01.2025 зазначив, що «…Задля забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них Замовником було надіслано лист від 1 січня 2025 року № 2165/02/1-2025 до Міністерства внутрішніх справ України департаменту взаємодії з Національною поліцією України про надання інформації з питань ліцензування господарської діяльності з виробництва чохлів для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). У відповідь на лист ДП «ДОТ» отримало пояснення, що аналіз свідчить, що ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) за ДСТУ 8782:2018 та чохла для бронежилета модульного за ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)...». Отже, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях здійснення оборонних закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, існує ризик несвоєчасної поставки товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ та інших воєнізованих формувань під час дії правового режиму воєнного стану в країні.
Період усунення порушень: 30.01.2025 16:16 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2025 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2025-01-08-000051 (UA-2024-12-18-022140-a) За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-18-022140-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-12-18-022140-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить наступного висновку: «За результатами аналізу розгляду роз’яснень до процедури на звернення учасників встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону.». З приводу встановленого, Державний оператор тилу надав письмове пояснення, що «Законом встановлено строки на надання відповідей на питання/звернення/вимоги учасників у разі проведення Замовником спрощеної закупівлі виключно у трьох наступних випадках: 1) Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Отже, Законом передбачено, оприлюднення роз'яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення, в частині змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді/роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, що стосуються виключно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Відповідно до частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на вимогу учасника спрощеної закупівлі, пропозиція якого була відхилена. 3) Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, наведеними вище нормами законодавства встановлено строки надання відповіді виключно на звернення/вимогу учасника пропозиція якого була розглянута Замовником. Звертаємо увагу, вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не була відхилена Замовником, пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не розглядалась Замовником. Враховуючи викладене, Законом не регламентовано строки на надання Замовником відповіді на вимогу ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» щодо дискваліфікації переможця, оскільки дана вимога не підпадає під жоден випадок де строк на надання відповіді встановлено Законом, а саме: - вимога ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не стосувалась умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 7 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ не була відхилена Замовником (частина 14 статті 14 Закону); - пропозиція ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ взагалі не розглядалась Замовником. Таким чином, відсутні порушення законодавства в цій частині.». Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Ірина КАЗЬМІРЧУК.
Дата публікації звіту: 31.01.2025 15:21

Запити/Пояснення