-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
N-02-02-01-000-0007 Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 30 000 к-тів
Торги відмінено
406 266 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 031 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 031 330.00 UAH
Період уточнення:
18.12.2024 17:57 - 24.12.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
34859257bf564f3a84ca89b4a38701e5
Дата опублікування:
23.12.2024 22:15
Опис:
Відповідно до Оголошення Додатком 4 вимагається надання Учасником у складі пропозиції документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме на «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.
Наше підприємство є одним з найбільших постачальників обмундирування та спорядження для ДП МОУ "ДОТ" та інших військових установ. На сьогоднішній день, ми проходимо позитивні випробування предмета закупівлі, щоб мати можливість взяти участь у даній закупівлі, проте вимогою надання аналогічного договору на постачання "«Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту" перешкоджає нашій участі та ще й зменшує кількість потенційних учасників.
Наполегливо просимо Вас ВНЕСТИ ЗМІНИ до Оголошення та до переліку визначення аналогічних договорів додати ще й ІНШЕ СПОРЯДЖЕННЯ, щоб визначення було таким "Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту та/або інше спорядження згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року". А також хочемо зауважити, що предмет закупівлі "чохол для бронежилета модульного" визначений Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року як СПОРЯДЖЕННЯ!!! Внесення змін до Оголошення призведе до ЗДОРОВОЇ КОНКУРЕНЦІЇ без МОНОПОЛЬНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА та ЕКОНОМІЇ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ!!! Сподіваємося на розуміння. Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник невбачає необхідності у внесені змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині.
Дата відповіді:
24.12.2024 14:48
Відповідь надана
щодо дозвільних документів
Номер:
cafe6ef05fec42ccbdbbca2dd90f6c04
Дата опублікування:
23.12.2024 21:39
Опис:
Відповідно до ч.2 чт. 41 ЗУ Про публічні закупівлі, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 7 ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності, виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж є видом діяльності, який підлягає ліцензуванню.
Згідно з частиною шостою статті 42 Закону України «Про Національну поліцію» та частиною третьою статті 15 Закону України «Про Національну гвардію України» до засобів індивідуального захисту відносяться шоломи, бронежилети та інше спеціальне екіпірування.
Відповідно до п. 3.1. ДСТУ 8782:2018 Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови. Бронежилет є засобом індивідуального захисту людини у вигляді жилета, який забезпечує захист торса людини від дії холодної та/чи вогнепальної зброї, уламків снарядів, мін або ручних гранат і складається з матеріалів, здатних затримати засіб ураження та розсіяти його енергію.
Відповідно до п. 5.1.2. ДСТУ 8782:2018 Бронежилет типу А є м’які (гнучкі) бронежилети із захисною структурою на основі спеціальних тканин або нетканих матеріалів.
Відповідно до Оголошення Замовника (Додаток №3) предметом закупівлі є Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5), який повинен відповідати TC A01XJ.29423-420:2023 (01).
Відповідно до п. 3.1.3. TC A01XJ.29423-420:2023 (01) комплектація Чохла складається з окремих елементів:
Елемент 1 – чохол з фронтальним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом;
Елемент 2 – чохол з тильним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом;
Елемент 3 – камербанд (en: cummerbund) – бокові чохли з м’якими балістичними елементами;
Елемент 4 – чохол захисту паху з м’яким балістичним елементом;
Елемент 5 – чохли захисту шиї з м’якими балістичними елементами.
Таким чином Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5), який закуповується замовником є Бронежилетом типу А та засобом індивідуального захисту.
У зв’язку із чим просимо надати роз’яснення чи буде Замовником відхилена пропозиція учасника, який не надав у складі пропозиції ліцензії та/або наказ на право продажу засобів індивідуального захисту, а надав лише ліцензію на право виробництва засобів індивідуального захисту.
Чи буде замовником укладатися договір про закупівлю із переможцем, який не має ліцензії на продаж засобів індивідуального захисту, а має лише ліцензію на виробництво засобів індивідуального захисту. Якщо ні, то на якій стадії та на якій підставі буде здійснюватися відхилення такого учасника – переможця?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідно до умов п.8 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції має надати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва. Таким чином наявність в учасника відповідних документів буде первірятись замовником під час оцінки поданої учасником пропозиції, тобто наявність відповідних документів є умовою для визначення учасника переможцем закупівлі.
Крім того, згідно п.6 Додатку №9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможець закупівлі для укладання договору надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (у разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі). Таким чином наявність документів згідно п.6 Додатку №9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є необхідною умовою для укладання договору з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
24.12.2024 14:14
Відповідь надана
щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
87b4876c8ae54f22b5bd7f8871b4b40c
Дата опублікування:
20.12.2024 17:44
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) (надалі – Вимога). Під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року (надалі – Наказ).
Звертаємо увагу, що відповідно до Наказу засобами індивідуального захисту визначено: окуляри захисні балістичні, шолом захисний балістичний, бронежилет модульний або полегшений. Наразі вітчизняний ринок виробництва речового майна військовослужбовців постійно розширюється, потенційні учасники виготовляють нові для їх виробництва вироби та успішно отримують Акти, видані Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України.
Вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки досвід виконання аналогічних договорів, зокрема встановлений вартісний показник, виконати потенційним новим учасникам цього напрямку поставки не є можливим.
Аналізуючи попередні закупівлі 2024 року за аналогічним предметом закупівлі, зокрема, за ідентифікатором у системі Prozorro: UA-2024-11-15-011646-a, робимо висновок, що через подібну Вимогу з оголошених 3 лотів закупівлі відбувся 1 лот, де участь прийняв один учасник; за ідентифікатором у системі Prozorro: UA-2024-10-14-013076-a з 2 лотів закупівлі відбувся 1 лот з одним учасником.
Як бачимо Вимога призводить до порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, перешкоджає принципу максимальної економії та ефективності проведення закупівлі; дискримінує учасників через те, що цій Вимозі може відповідати лише декілька учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас не обмежувати конкуренцію за даним предметом закупівлі та внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом розширення поняття «аналогічний договір», включивши в це поняття спорядження відповідно до Наказу та зменшивши загальний обсяг постачання (встановити 10 % від очікуваної вартості).
Сподіваємось на взаєморозуміння!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства.
Згідно вимог до Оголошення під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.
Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
Дата відповіді:
20.12.2024 18:01
Відповідь надана
щодо подовження терміну подання
Номер:
1cf9ccda069a4f349acc22246c66c081
Дата опублікування:
19.12.2024 17:22
Опис:
Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі Учасник має завантажити наступні документи у складі пропозиції «2. Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).» Оскільки лабораторії в яких можна отримати протоколи випробувань балістичної стійкості перевантаженні, немає можливості вчасно провести випробування і як наслідок отримати акт відповідності. В зв’язку з чим просимо подовжити терміни подання тендерних пропозицій до 13 січня 2025 року
Пунктом 1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається: "Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договорів протягом останіх трьох років. Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року. Оскільки аналогічний досвід що стосується засобів індивідуального захисту досить вузький і включаєх в себе перелік з Окуляри захисні балістичні, Шолом бойовий балістичний, Бронежилет модульний, Бронежилет полегшений, Окуляри-маска захисні балістичні. Просимо змінити вимоги що підтверджують наявність аналогічного досвіду на спорядження/та або обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року що в свою чергу збільшить конкуренцію та зменшить ризик неуспішної закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства.
Згідно вимог до Оголошення під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Чохол для бронежилета модульного» та/або інші засоби індивідуального захисту згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року.
Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
Дата відповіді:
20.12.2024 18:01