• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

N-02-02-01-000-0007 Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 30 000 к-тів

Торги відмінено

406 266 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 031 330.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2024 17:57 - 24.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 16a8c67c6ac84a6f81ac1c72473698f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-18-022140-a.a1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
ВИМОГА Наше підприємство є учасником процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-12-18-022140-a. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що під час оцінки пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» та визнання даної компанії переможцем, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, а визначення переможця проведено упереджено, що дає підстави вважати про наявність зловживань з боку Замовника, з наступних підстав: Відповідно до п. 8 Додатку №1 Оголошення Замовника, у складі пропозиції учасник повинен подати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва. У складі пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» було подано лист №1612-24 від 16.12.2024 року виробника Tradingscape Limited, щодо відсутності вимоги ліцензії на виробництво чохлів для бронежилетів та тканинного балістичного захисту. Відповідно до якого виробником з посиланням на Наказ щодо експортного контролю 2008 року (SI 2008/3231) зазначено, що ліцензія потрібна лише для продукції, включеного до військового списку Великобританії (список ML13). І що виробництво чохлів бронежилетів та тканинного балістичного захисту не підпадає під ці категорії. У зв’язку із чим ліцензія виробника у складі пропозиції ТОВ «Некстген Лтд» не надано. Зазначене в листі виробника Tradingscape Limited не відповідає дійсності та Наказу про експортний контроль №3231, а саме: Відповідно до п. d ML13 Частини 1 Додатку 2 до Наказу про експортний контроль №3231, до даної категорії відноситься бронежилети та балістичний захисний одяг виготовлені згідно військових стандартів чи специфікації чи еквівалент. При цьому до бронежилетів відносяться, як тверді так і м’які бронежилети (виготовлені з поліетилену високої щільності ) різного рівня захисту. З урахуванням вимог Замовника до технічних, якісних характеристик чохлів, останні мають по всьому периметру захисту м’які балістичні пакети на рівні 1 класу захисту і є по суті бронежилетами класу А. Таким чином у листі виробника відсутнє законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із посиланням на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва. Відповідно до п. 2) ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до додатку №9 до Оголошення Замовника, Замовником зазначено перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору, серед яких - копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж є видом діяльності, який підлягає ліцензуванню. Органом ліцензування є МВС України. Відповідно до роз’яснення МВС України, як органом ліцензування №210/38-2025 від 02.01.2025 року (копія додається), ліцензуванню підлягають як виробництво та продаж бронежилетів, так і їх складових – жилета (плитоноски) (ДСТУ 8782:2018) та чохла для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5, без жорстких бронеелементів) за ТС А01XJ.29423-420:2023(01). У зв’язку із тим, що ТОВ «Некстген Лтд» не є виробником запропонованих до постачання Чохлів для бронежилетів модульних (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) та не має ліцензії на виробництво, як продавець засобів індивідуального захисту на території України, дане товариство повинно мати ліцензію або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту та надати копії даних документів в строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Або надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності у разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано Замовником 07.01.2025 року, о 12 годині 12 хвилині. При цьому станом на 09.01.2025 року на 16 годину 00 хвилини ТОВ «Некстген Лтд» не виконало вимогу Замовника в частині надання переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності для ТОВ «Некстген Лтд». Лист наданий ТОВ «Некстген Лтд» після оголошення його переможцем №01/25-2т від 07.01.2025 року, не може бути прийнято Замовником, як надання документів відповідно до Додатку №9 Оголошення Замовника, адже не містить нормативного обґрунтування відсутності ліцензії на продаж засобів індивідуального захисту у учасника, а містить обґрунтування відсутності ліцензії у виробника. Відповідно до п. 12 Оголошення Замовника, якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. На підставі вищевикладеного просимо усунути з боку Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Некстген Лтд».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають виробництво так і продаж засобів індивідуального захисту. У зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000. Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення виявлених порушень необхідно відмінити спрощену закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено