-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд обладнання
Завершена
749 108.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 491.08 UAH
мін. крок: 1% або 7 491.08 UAH
Номер:
0428e4ad04784b75b5f6c25a5b4db1ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
23.01.2025 09:47 - 14.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2025 №6-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 21 січня 2025 року №003100-18/733,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.01.2025 №6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-11-20-012978-a 20.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці», ТОВ «Діекс», ТОВ «Солар Вейв Енерджи», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2024, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.11.2024 та від 22.11.2024, відповіді Замовника від 22.11.2024 та від 25.11.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.12.2024 № 20253-р/пк-пз (далі - Комісія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» (далі – ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці» до 04.12.2024, рішення уповноваженої особи від 04.12.2024 (протокол № 87/1), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю СП «Товариство технічного нагляду Діекс» (далі- ТОВ «Діекс»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни учаснику ТОВ «Діекс» до 06.12.2024, рішення уповноваженої особи від 06.12.2024 (протокол № 89/1), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Солар Вейв Енерджи» (далі - ТОВ «Солар Вейв Енерджи»), рішення уповноваженої особи від 20.12.2024 (протокол № 96/1), повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг від 07.01.2025 № 33-122-01-25-15531, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2025 14:07 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
c1bf0ca8f67e42f695aabb0b0212d4ae
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.02.2025 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-20-012978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним надайте пояснення, чи використано вами таке право при розгляді тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»? Оскільки, згідно із даними аналітичної системи YouControl керівник учасника процедури закупівлі Антонюк Тетяна Василівна значиться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
3. У підпункті 7.1.2. пункту 7.1. розділу 7 Додатку 5 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 20.11.2024 визначено, зокрема, що допуск персоналу учасника до виконання особливих робіт має бути наданий підприємством, що є учасником процедури закупівлі.
Виходячи із вищевикладеного, яким чином учасником ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ», якого обрано переможцем виконано вказану вимогу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5ecc0f54d7ab432f8c83d1947ba990e3
Назва:
У відповідь на запит від 03.02.2025 замовник надає інформацію та документи.
Дата опублікування:
06.02.2025 14:08
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 71630000-3 «Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд обладнання» визначено у додатку 2 до тендерної документації та встановлено відповідно до вимог до НПАОП 0.00-6.18-04 «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування), машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 р.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких визначено очікувану вартість даної закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість визначена на підставі цін попередніх закупівель згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та з врахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається.
2. Щодо використання права на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, повідомляємо, що Замовником не використовувалось таке право.
Однак, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 7.3. переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додаток 5 до ТД, інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (окрім пунктів 1 і 7), надається учасником в електронному вигляді шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Під час подання тендерної пропозиції, було підтверджено самостійним декларуванням ТОВ «Солар Вейв Енерджи» в інформаційно-телекомунікаційній системі, що керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Окрім того, згідно з умовами тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що:
- що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
ТОВ «Солар Вейв Енерджи» є переможцем відкритих торгів з яким укладено договори про закупівлю за ідентифікаторами: UA-2024-11-08-003602-a, UA-2024-08-07-008499-a (перелік не є вичерпний), в даних закупівлях було завантажено інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які чинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на Антонюк Тетяну Василівну, яка встановлює, що посадова особа (керівник) не вчиняла корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, а також задекларовано ТОВ «Солар Вейв Енерджи» в інформаційно-телекомунікаційній системі, що керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Справжність яких підтверджується за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Відповідно до Закону України «Про публічну інформацію» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема передбачається:
7) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
2-1) адміністратор електронної системи закупівель - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель;
5) веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель.
Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього;
36) Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель;
З огляду на зазначені норми законодавства, вищезазначена інформація набула статусу публічної інформації та стала доступною в електронній системі закупівель, що може бути перевірено за допомогою переходу за відповідними посиланнями.
Крім того, 23.12.2024 переможцем закупівлі, тобто ТОВ «Солар Вейв Енерджи», було завантажено файл у форматі архіву «Довідка (1).zip», у вкладені якого міститься інформаційна довідка від 23.12.2024 (додається) з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення сформована на Антонюк Тетяну Василівну, яка встановлює, що остання не вчиняла корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Автентичність вищезазначеної довідки перевіряється на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
3. Щодо допусків до виконання особливих робіт.
Згідно з абзацом 4 пункту 6 «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1997 р. N 1471 (далі - Порядок), керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори.
Відповідно до абзацу 7 пункту 6 Порядку, працівникам підприємства допуск надається згідно з наказом керівника підприємства або його заступників у разі наявності у них допуску до виконання особливих робіт.
Пункт 18 Порядку передбачає, що дія допуску припиняється у разі звільнення фізичної особи з роботи.
Подана учасником в складі тендерної пропозиції інформація про список персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт за вих. № 2010 від 25.11.2024, містить перелік працівників та директора, які мають допуски до виконання особливих робіт отримані у відповідності до Порядку. Наказом ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» № 968 від 14.12.2020 було видано допуск до виконання особливих робіт, директору ТОВ «Солар Вейв Енерджи» Антонюк Тетяні Василівні, як наслідок останній видав допуски до виконання особливих робіт працівникам підприємства наказами № 5, 7, 9 від 10.03.2021, 21.02.2022 та 05.05.2022 відповідно.
З огляду на вищевказане, працівники зазначені у списку мають діючі допуски до виконання особливих робіт отримані у відповідності до Порядку, та видані підприємством, що є учасником процедури закупівлі.