• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд обладнання

Завершена

749 108.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 491.08 UAH
Номер: 0428e4ad04784b75b5f6c25a5b4db1ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 23.01.2025 09:47 - 14.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.01.2025 №6-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 21 січня 2025 року №003100-18/733, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.01.2025 №6-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2024-11-20-012978-a 20.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, gurievanatalia85@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці», ТОВ «Діекс», ТОВ «Солар Вейв Енерджи», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.11.2024, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.11.2024 та від 22.11.2024, відповіді Замовника від 22.11.2024 та від 25.11.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.12.2024 № 20253-р/пк-пз (далі - Комісія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» (далі – ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Житомирський ЕТЦ Держпраці» до 04.12.2024, рішення уповноваженої особи від 04.12.2024 (протокол № 87/1), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю СП «Товариство технічного нагляду Діекс» (далі- ТОВ «Діекс»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни учаснику ТОВ «Діекс» до 06.12.2024, рішення уповноваженої особи від 06.12.2024 (протокол № 89/1), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Солар Вейв Енерджи» (далі - ТОВ «Солар Вейв Енерджи»), рішення уповноваженої особи від 20.12.2024 (протокол № 96/1), повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг від 07.01.2025 № 33-122-01-25-15531, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 13.02.2025 14:07 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2025 14:07

Запити/Пояснення