• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень на об'єктах виконання робіт (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)

Завершена

1 498 508.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 492.54 UAH
Номер: db430817506b4b6cb00e713343e15c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 12.12.2024 12:56 - 03.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.12.2024 №268 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-10-24-007110-a, 24.10.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 січня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-24-007269-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані запитання щодо проведення процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі запитання; опубліковану інформацію щодо оскарження фізичною особою-підприємцем Бовдуй Світланою Сергіївною (далі – ФОП Бовдуй С.С.) порядку проведення процедури зкупівлі (умов тендерної документації Замовника, скарга UA-2024-10-24-007110-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 06.11.2024 №17971-р/пк-пз); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.12.2024 та від 17.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Судове експертно-розрахункове бюро» (далі – ТОВ «СЕРБ»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СЕРБ» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «СЕРБ» як переможцем тендеру документи; договір від 23.12.2024 №23/12; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2024-10-24-007110-a.b1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 03.01.2025 14:54 - 09.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2025 14:54

Запити/Пояснення