-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень на об'єктах виконання робіт (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Завершена
1 498 508.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 492.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 492.54 UAH
Номер:
db430817506b4b6cb00e713343e15c01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2024 00:00
Період моніторингу:
12.12.2024 12:56 - 03.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2024 №268
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.12.2024 №268.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-10-24-007110-a, 24.10.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 02 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-10-24-007269-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані запитання щодо проведення процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі запитання; опубліковану інформацію щодо оскарження фізичною особою-підприємцем Бовдуй Світланою Сергіївною (далі – ФОП Бовдуй С.С.) порядку проведення процедури зкупівлі (умов тендерної документації Замовника, скарга UA-2024-10-24-007110-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 06.11.2024 №17971-р/пк-пз); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.12.2024 та від 17.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Судове експертно-розрахункове бюро» (далі – ТОВ «СЕРБ»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СЕРБ» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «СЕРБ» як переможцем тендеру документи; договір від 23.12.2024 №23/12; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2024-10-24-007110-a.b1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
03.01.2025 14:54 - 09.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
59892c7506b346f2bf508b8ed8befc53
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-24-007110-a, яка проводилась Солонківської сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fc32597173e24b70a0e01f60a6c210df
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.12.2024 16:37
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень по предмету закупівлі: Послуги з проведення експертних будівельно-технічних досліджень на об'єктах виконання робіт (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
(ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-24-007110-a)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 498 508 грн. з ПДВ.
Повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно потреб територіальної громади з врахуванням Рішення №4859 Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області LXXI позачергової сесії IX демократичного скликання від 18.11.2024 р. та Рішення №4915 Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області LXXII чергової сесії IX демократичного скликання від 05.12.2024 р. Надаємо в складі пояснення.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі/розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість закупівлі послуг визначена з урахуванням усереднених показників 1,6%-1,7% від будівельно монтажних робіт, включаючи вартість устаткування, без врахування ПДВ. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 року Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України. Відтак, очікувана вартість замовником розрахована в тому числі з урахуванням цін попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг з урахуванням індексу інфляції.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документацій, розроблених у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та зазначені у додатку до тендерної документації. Порядок проведення та оформлення експертного дослідження проводиться відповідно до вимог Закону України «Про судову експертизу» від 25.02.1994 № 4038- XII (зі змінами) та «Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 за№ 53/5 (із змінами) та іншими нормативними актами i нормами, враховуючи вимоги та обсяги цього завдання. Інформація міститься в проектній документації на будівництво/ реконструкцію/ремонт об’єкта експертизи/експертного дослідження та в технічній i товаросупроводжувальній документації на обладнання. Така інформація надається Ініціатором за вимогою експерта.
Перелік об’єктів виконання робіт:
1. Капітальний ремонт русла річки в с.Малечковичі для покращення екологічного стану та захисту від підтоплення сільськогосподарських земель та присадибних ділянок (верхня частина) Львівського району Львівської області
2. Капітальний ремонт дороги від вул. Коновальця буд. №8 до вул. Шухевича буд.№2 для благоустрою населеного пункту с. Солонка Львівського району Львівської області
3. Реконструкція котельні та системи опалення Зубрянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області
4. Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху з впровадженням заходів з енергозбереження за адресою: Львівська область с.Зубра, вул.Шкільна, 1 А
5. Реконструкція майданчика з влаштуванням штучного покриття по вул.Ринок в с.Жирівка Львівського району Львівської області
6. «Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування».
Судовий експерт має право давати відповіді на запитання суб'єкта призначення, що стосуються визначення відповідності виконаних робіт, і відображати це у висновку експертного будівельно-технічного дослідження відповідно. Питання контролю за якістю, обсягами та вартістю будівництва об’єкта відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», здійснюється:
-Державний, інспекційний (ДІАМ – державна інспекція архітектури та містобудування України);
-Виробничий (-вхідний; -операційний; -приймальний – здійснюється службами у складі будівельної організації);
-Авторський та Технічний нагляд (здійснюється автором проекту та атестованою особою з технічного нагляду в рамках окремих договорів та зазначені послуги з обов'язковим повідомленням в ЄДЕССБ та викладенням результатів в рамках інших документів, не Висновку експертного будівельно-технічного дослідження. Відповідно до п. 4 Розділу 1 тендерної документації, зазначено що предметом закупівлі є: Послуги – згідно ТС (Технічна специфікація). Згідно з п. 3 Додатка № 2 (Технічна специфікація), метою експертизи є визначення відповідності виконаних будівельних робіт проектно-кошторисній та звітній документації у відповідності до Договорів укладених за результатами здійснення закупівель, а результатом - Висновок експертного дослідження (п.17 Додатка № 2).
Що відповідає правовій природі предмету закупівлі та не порушує законодавство у галузі будівництва.
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» контроль якості виконання будівельних робіт спрямований на забезпечення об'єкта будівництва експлуатаційними властивостями, які мають відповідати основним вимогам відповідно до призначення об'єкта. Результати контролю відповідності будівельних робіт, конструкцій, обладнання та готової будівельної продукції вимогам проекту будівництва та нормативних документів фіксуються у виконавчій документації. У разі виявлення невідповідностей у процесі будівництва установленим вимогам приймається рішення про усунення допущених недоліків або про зупинення будівництва об'єкта до виправлення порушень. Відповідно дана вимога про надання до підтвердження виконаного аналогічного договору контролю за якістю, обсягами та вартістю будівництва об’єкта має на меті забезпечити підтвердження виконання робіт у відповідності до встановлених стандартів та норм. Під час будівництва здійснюється державний та виробничий контроль, авторський та технічний нагляд .Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури" конкретизовано порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури. Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Обов'язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта з визначенням у договорі їхніх повноважень. Згідно з статті 320 Господарського кодексу України замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. Він має право перевіряти хід і якість будівельних і монтажних робіт, а також якість матеріалів, що використовуються. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" замовник має право здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність підрядника (субпідрядника), технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт; делегувати в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду і контролю третій особі, зокрема спеціалізованій організації (консультаційній, проектній, інжиніринговій тощо) або спеціалісту, які мають відповідні дозвільні документи, з визначенням у договорі підряду їх повноважень. Делегування замовником своїх повноважень не звільняє його від відповідальності перед підрядником за невиконання або неналежне виконання договірних зобов'язань, а також не позбавляє права здійснювати контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. Згідно з п. 80 Загальних умов для здійснення авторського та технічного нагляду і контролю за виконанням робіт (будівництвом об'єкта) підрядник зобов'язаний на вимогу замовника чи осіб, які відповідно до договорів здійснюють авторський та технічний нагляд, надавати необхідні інформацію та документи.(Правова позиція викладена в рішенні АМКУ від 13.05.2021 № 10557).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/2024-16-53-35-16-01-2024/