• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Завершена

570 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 854.00 UAH
Номер: efca1b220d254afdba54cfba77a22fc0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-02-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 02.12.2024 15:27 - 24.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.12.2024 № 83-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.12.2024 № 83-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-10-17-013820-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кормінець Поліна Русланівна, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Малинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Малинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.10.2024 № 116, тендерні пропозиції учасника ФОП Кормінець Поліна Русланівна та переможця ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 29.10.2024 та 18.11.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 № 158, від 29.10.2024 № 160, від 30.10.2024 № 165, від 18.11.2024 № 194 та від 19.11.2024 № 195, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2024, договір про закупівлю від 25.11.2024 № 67U, додаткова угода до вказаного договору від 25.11.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 25.11.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 05.12.2024 та 23.12.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1, а також до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / договір цивільно-правового характеру / інший документ). Слід відмітити, що відповідно до підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників від 23.10.2024 Вих. № 2 (файл «Довідка_про_НЕЗАЛУЧЕННЯ_НАЙМАНОГО_персоналу»), в якій зазначив наступне: «ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна (РНОКПП: 3520308826), учасник процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-013820-a), цією довідкою повідомляє та підтверджує, що Димарчук Дар’я Олександрівна, як Фізична особа-підприємець, має відповідну кваліфікацію, вищу освіту, необхідні знання, досвід роботи у меблевій сфері. Працює самостійно, буде виконувати роботи щодо виконання умов договору самостійно без залучання найманих працівників. ФОП Димарчук Д.О. не має найманих працівників, тому у складі тендерної документації не подає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.». Однак, вищевказана довідка від 23.10.2024 Вих. № 2 не містить інформацію про наявність саме працівників в учасника, оскільки ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна не є працівником в розумінні підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, а також вказана довідка не містить інформацію про кваліфікацію Димарчук Д.О., чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що виправлення вказаних помилок шляхом надання у учасником ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна вищевказаних чинних протоколів з урахуванням норм абзацу 2 пункту 43 Особливостей, не призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Таким чином, не надання довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 та документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Димарчук Дар’я Олександрівна у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень: 23.12.2024 16:33 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту: 27.12.2024 11:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 43 Особливостей.
Дата публікації: 30.12.2024 08:48

Запити/Пояснення