• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. У разі якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, учасник у складі тендерної пропозиції надає автентичний переклад цього документа на українську мову. Застосовані критерії оцінки – ціна.

Завершена

38 270 465.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 382 704.00 UAH
Номер: dcaea0096ea04ebf89f2446b68ca5790
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 13.01.2025 13:00 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 6-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-14-012011-a, 14.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішення Комісії АМКУ; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП», ТОВ «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ», ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 № 845; тендерну документацію в новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.10.2024 № 864; перелік змін до тендерної документації від 21.10.2024; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП»; документи, подані ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 11.11.2024 № 926 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО РЕСУРС» РІ ГРУП»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ»; документи, подані ТОВ «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2024 № 935 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ» (далі – ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; документи, подані ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.11.2024 № 950 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»; документи, подані ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 28.11.2024 № 966 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19881-р/пк-пз від 13.12.2024; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.12.2024 № 1009; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 21.01.2025 в електронній системі закупівель; договір від 27.12.2024 № 588; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 27.12.2024; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Aналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Зокрема, згідно з пунктом 4.3 Додатку 5 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» надано довідку від 01.08.2024 №100.40/0159-14/87796/2024 (далі – Довідка) файл «Довідки з банку.rar». Довідка надана ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» про те, що в ТВБВ №10026/0159 Філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» (код банку 322669) станом на 31.07.2024 року наявні наступні рахунки: UA 713226690000026006300779889 UAH; UA 413226690000026039300779889UAH, проте інформація щодо арештів по зазначених рахунках відсутня, чим не дотримано вимоги п. 4.3 Додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» інформації щодо арештів по рахунках зазначених в Довідці, подання якої вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 24.01.2025 14:21 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2025 14:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань, щодо усунення порушення зазначеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-14-012011-a (далі – висновок) повідомляємо, що Замовником з метою не допущення порушень в майбутньому, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами з публічних закупівель підприємства та вказано на необхідність своєчасно ознайомлюватись зі змінами в законодавстві і враховувати їх в подальшій роботі. Враховуючі вищевказане повідомляємо, що Замовником вжито всі заходи щодо виконання висновку.
Дата публікації звіту: 31.01.2025 09:54

Запити/Пояснення