-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області (код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
8 111 125.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 555.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 555.62 UAH
Номер:
7862872365e441dbaf520893342cb162
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 15:23 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2024 № 360
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-10-09-012736-a 09.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 16.12.2024 № 1612 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови КМУ № 668, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.11.2024 № 18479-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.10.2024 № 18 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.10.2024, тендерні пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія», ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» та ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Українська будівнича компанія» від 01.11.2024 № б/н, рішення Комісія АМКУ від 18.11.2024 № 18479-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування рішення про визначення переможця та відхилення ТОВ «Українська будівнича компанія» від 21.11.2024 № б/н, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» від 25.11.2024 № б/н, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» від 02.12.2024 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2024, договір від 16.12.2024 № 1612, додаткову угоду від 27.12.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 03.01.2025 та від 14.01.2025 на запити органу державного контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Українська будівнича компанія» з остаточною ціною 7 470 000,00 гривень, ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» з остаточною ціною 7 479 999,99 гривень, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» з остаточною ціною 7 480 000,00 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною 7 719 000,00 гривень та ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-ЕНЕРГЕТИЧНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСВІТ» з остаточною ціною 8 097 669,26 гривень.
Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» та ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» відхилено протокольними рішеннями уповноваженої особи від 21.11.2024 № б/н та від 25.11.2024 № б/н.
Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Українська будівнича компанія» та ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», зазначених у вищевказаних протоколах відхилення, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» з ціновою пропозицією 7 480 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 16.12.2024 № 1612.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 27.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо досліджуваної закупівлі, однак, Замовником на вищезазначений запит надано пояснення 03.01.2025, а отже з порушенням триденного строку, чим недотримано вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1.4. Додатку 2 до ТД (технічні вимоги) Замовником передбачено: «Гарантія якості зроблених робіт визначається гарантійним строком будівельних матеріалів протягом строку, визначеного їх виробником, а в частині якості капітального ремонту – протягом 5-и років з дати підписання актів виконаних робіт».
Поруч з тим, моніторингом встановлено, що у пункті 2.3. розділу 2 «Якість робіт» договору від 16.12.2024 № 1612, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту, зазначено: «Підрядник гарантує якість закінчених робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, не менше – 3-х років від дня прийняття Замовником об’єкта», разом з тим, у положенні пункту 8.1. розділу 8 «Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення» даного договору не зазначено кількість років (не заповнено поле, пробіл) гарантії якості виконаних робіт підрядником з моменту здачі об’єкта в експлуатацію.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 16.12.2024 № 1612 (пункт 2.3. розділу 2) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботи становить 3 роки, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми частини першої статті 884 ЦКУ та абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668 та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
20.01.2025 17:20 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2025 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про виконання висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-09-012736-a від 20.01.2025 року
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 16.12.2024 року № 1612 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови КМУ № 668 від 01.08.2005р., а також здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. В електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду № 2 від 21.01.2025р. про внесення змін до договору.
Дата публікації звіту:
22.01.2025 09:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.01.2025 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
93a6095259fa4e6a90a9ba1a3e162f12
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2024 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області (код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-09-012736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2ebe11b6c8704f31b9330849f8417406
Назва:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закпівлі.
Дата опублікування:
03.01.2025 16:17
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул.Фастова, буд, 5, с.Демидів, Вишгородського району, Київської області.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-09-012736-a за процедурою відкриті торги з особливостями.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі :
Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд, 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно РОБОЧОГО ПРОЕКТУ з урахуванням вимог законодавства та зазначені в оголошені до відкритих торгів.
Технічне завдання передбачене Додатком 2 до Тендерної документації.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та/або очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі «Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул.Фастова, буд, 5, с.Демидів, Вишгородського району, Київської області»,
визначена на підставі Експертного звіту (позитивного) та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва до нього,
та визначається згідно з кошторисними нормами України в будівництві «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 № 281, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі- Особливості).
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8376,702 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3717,089 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 2999,783 тис .грн., інші витрати – 1659,83 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 8 111 125.20 гривень
https://docs.google.com/document/d/1ZcMD93Mm6BSGB1Q9a3ceRDG8O0M-LU1S/edit#heading=h.gjdgxs
Уповноважена особа Галина ЯКИМЕНКО
Номер:
c4a1d4eff2f4460681ba3dfadae327dc
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
13.01.2025 18:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Прошу надати пояснення, яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» вимогам Додатку 2 до тендерної документації, з огляду на заміну ним будівельних машин і механізмів, які Переможець залучатиме для виконання робіт, що є предметом закупівлі, на підставі яких, у тому числі, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» здійснено кошторисні розрахунки, що надані ним у складі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
491fd984541744619e4eaecc9b024207
Назва:
Протокол уповноваженої особи
Дата опублікування:
14.01.2025 17:13
Опис:
ДЕМИДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
14.01.2025 с.Демидів
Протокол
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-09-012736-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-10-09-012736-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-12-26-000018.
13.01.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит замовнику на пояснення Дата: 2025-01-13 18:38:10
«Запит про надання пояснень:
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Прошу надати пояснення, яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» вимогам Додатку 2 до тендерної документації, з огляду на заміну ним будівельних машин і механізмів, які Переможець залучатиме для виконання робіт, що є предметом закупівлі, на підставі яких, у тому числі, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» здійснено кошторисні розрахунки, що надані ним у складі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі вимогам замовника (технічне завдання) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторисів (зведений та локальний кошториси, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, відомість обсягів робіт) відповідно до Кошторисних норм України. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником (ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП») надано розрахунок договірної ціни та кошторисів, а саме :
- зведений та локальний кошториси, файли за назвою «ЗКР.pdf» та «Локальні кошториси.pdf»;
- підсумкова відомість ресурсів, файли за назвою «Підсумкова відомість.pdf»;
- дефектний акт, файли за назвою «Дефектний акт.pdf»;
- відомість обсягів робіт, файли за назвою «ВОР.pdf»;
- договірна ціна, файл за назвою «ДЦ.pdf».
Також на підтвердження своєї пропозиції відповідності Додатку 2 Тендерної документації Учасником (ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП») надано гарантійні листи, які вимагалися Замовником. (файли за назвою «14. Гарантіний лист щодо ТЗ» та «15. Гарантійни листи _2шт»)
Кошторисні розрахунки ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» виконав відповідно до технічного завдання та Кошторисних норм України. Найменування робіт та витрат, одиниця виміру , кількість зазначено ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» в своєму локальному кошторису, дефектному акті та у відомості обсягів робіт відповідають технічному завданню Замовника. Також зазначені ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у своїй підсумковій відомості ресурсів кількість та найменування будівельних матеріалів, виробів і комплектів відповідають технічному завданню, підсумкової відомості Замовника та Кошторисним нормам України. Щодо заміни ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» будівельних машин і механізмів, то це передбачено Кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва" затвердженими наказом від 01.11.2021 № 281 МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ.
Відповідно до пункту 5.9 Розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» при складані своєї договірної ціни Учасник при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Тобто Настановою затверджено змінювати будівельні машини і механізми передбачені технічним завданням на наявні у учасника (потенційного виконавця робіт - підрядну організацію) . Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» повністю підтвердив свою відповідність додатку 2 Тендерної документації.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Галина ЯКИМЕНКО