• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області (код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

8 111 125.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 555.62 UAH
Період оскарження: 09.10.2024 16:57 - 26.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Про дотримання ЗУ "Про публічні закупівлі" з врахуванням Особливостей

Номер: 501bf3dfb9584380a49af9655f03b037
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-09-012736-a.c2
Назва: Про дотримання ЗУ "Про публічні закупівлі" з врахуванням Особливостей
Вимога:
Шановний Замовнику відкритих торгів. Розглянувши тендерну пропозицію переможця виявлено ряд порушень лише в документах на підтвердження вимог додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги): Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області( код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Але, найбільше запитань, що потребують Ваших додаткових роз’яснень, виникло стосовно підсумкової відомості ресурсів. Поясніть, будь ласка, чому при кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» незначна різниця в кількості матеріалів призвела до відхилення, а при визначенні переможця, увагу уповноваженої особи невідповідність підсумкової відомості ресурсів Переможця підсумковій відомості ресурсів Замовника чомусь оминула. Наприклад (наводимо дуже вибірково, так як невідповідностей чимало): Замовник: Витрати труда робітників-будівельників 7248,05 люд.год Переможець: Витрати труда робітників-будівельників 8666,81 люд.год. Замовник: Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т - 4,961269 маш.год. Переможець: Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т - 3,270629599 маш.год.; Замовник: Прес-ножиці комбіновані - 6,190474 маш.год. Переможець: взагалі відсутні. Разом з тим кількість матеріалу очісу льняного теж не відповідає підсумковій відомості ресурсів замовника, але при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» це чомусь було суттєвим, та слугувало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Крім того, при розгляді цієї вимоги, просимо врахувати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Комісія) за № 18479-р/пк-пз від 18.11.2024, ухвалене за цією ж процедурою закупівлі, зі схожих порушень, які замовник намагається вчинити повторно. Нагадаємо, Комісія встановила, що надана Переможцем (на той час це був інший учасник цієї ж процедури закупівлі) підсумкова відомість ресурсів не відповідає відомості ресурсів, наведеній в тендерній документації. Як наслідок, Комісією виявлено, що у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Поясніть, будь ласка, чому Ви повторно визнаєте Переможця з аналогічними порушеннями? Складається враження, що дії Замовника є вкрай вибірковими та неоднаковими по відношенню до учасників процедури закупівлі. Обгрунтуйте, будь ласка, своє рішення та поясніть таку вибірковість під час кваліфікації учасників процедури закупівлі, яка мала б відбуватись все ж таки з дотриманням принципів, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі забезпечувати об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а отже рівне та однакове ставлення Замовника до всіх учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Демидівський ліцей Димерської селищної ради (код ЄДРПОУ 20583682) ПРОТОКОЛ 06.12.2024 Уповноваженої особи Порядок денний: с. Демидів 1. Про розгляд Вимоги про надання додаткової інформації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям (далі — Вимога) щодо закупівлі Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області (код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) щодо закупівлі (далі – Закупівля) та надання такого роз’яснення. 2. Про оприлюднення відповіді з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-10-09-012736-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 03.12.2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333 про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2024-10-09-012736-a.c2), наступного змісту: Про дотримання ЗУ "Про публічні закупівлі" з врахуванням Особливостей Шановний Замовнику відкритих торгів. Розглянувши тендерну пропозицію переможця виявлено ряд порушень лише в документах на підтвердження вимог додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги): Капітальний ремонт їдальні Демидівського ліцею Димерської селищної ради за адресою: вул. Фастова, буд. 5, с. Демидів, Вишгородського району, Київської області( код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Але, найбільше запитань, що потребують Ваших додаткових роз’яснень, виникло стосовно підсумкової відомості ресурсів. Поясніть, будь ласка, чому при кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» незначна різниця в кількості матеріалів призвела до відхилення, а при визначенні переможця, увагу уповноваженої особи невідповідність підсумкової відомості ресурсів Переможця підсумковій відомості ресурсів Замовника чомусь оминула. Наприклад (наводимо дуже вибірково, так як невідповідностей чимало): Замовник: Витрати труда робітників-будівельників 7248,05 люд.год Переможець: Витрати труда робітників-будівельників 8666,81 люд.год. Замовник: Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т - 4,961269 маш.год. Переможець: Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т - 3,270629599 маш.год.; Замовник: Прес-ножиці комбіновані - 6,190474 маш.год. Переможець: взагалі відсутні. Разом з тим кількість матеріалу очісу льняного теж не відповідає підсумковій відомості ресурсів замовника, але при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ» це чомусь було суттєвим, та слугувало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Крім того, при розгляді цієї вимоги, просимо врахувати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Комісія) за № 18479-р/пк-пз від 18.11.2024, ухвалене за цією ж процедурою закупівлі, зі схожих порушень, які замовник намагається вчинити повторно. Нагадаємо, Комісія встановила, що надана Переможцем (на той час це був інший учасник цієї ж процедури закупівлі) підсумкова відомість ресурсів не відповідає відомості ресурсів, наведеній в тендерній документації. Як наслідок, Комісією виявлено, що у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Поясніть, будь ласка, чому Ви повторно визнаєте Переможця з аналогічними порушеннями? Складається враження, що дії Замовника є вкрай вибірковими та неоднаковими по відношенню до учасників процедури закупівлі. Обґрунтуйте, будь ласка, своє рішення та поясніть таку вибірковість під час кваліфікації учасників процедури закупівлі, яка мала б відбуватись все ж таки з дотриманням принципів, встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі забезпечувати об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а отже рівне та однакове ставлення Замовника до всіх учасників. Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту: Шановний Учаснику! Інвесторська підсумкова відомість ресурсів та підсумкова відомість ресурсів, яку складає Учасник, потенційний підрядник, не повинна співпадати в частині витрат робітників-будівельників, машин та механізмів. Пояснюємо чому: При складані інвесторської кошторисної документації для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, спеціаліст кошторисник не знає хто буде виконувати роботи, тому не знає, які будуть задіяні будівельні машини та механізми, тому при складані підсумкової відомості ресурсів заміна будівельних машин та механізмів не відбувається. Кошторисник складає інвесторську кошторисну документацію відповідно до розділу ІІІ та ІV Настанови з визначення вартості будівництва. Учасник при визначені своєї цінової пропозиції та складані кошторисної документації у тому числі відомості ресурсів користується розділом V Настанови з визначення вартості будівництва. Відповідно до п.5.9. Настанови з визначення вартості будівництва (розділ Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» Учасником виконано заміну машин і механізмів, передбачених інвесторською кошторисною документацією (а саме підсумковою відомістю ресурсів) на наявну власну та орендовану техніку або на ручний труд, що передбачено Настановою. Внаслідок цього витрати труда робітників-будівельників та види і кількість машиногодин техніки в пропозиції відрізняються від зазначених в Підсумковій відомості ресурсів (інвестерської) до Технічного завдання. Логічно, що у кожного окремого учасника не може бути всіх будівельних машин та механізмів, які запропоновані в ресурсних нормах КНУ РЕКН, тому вони можуть замінювати на свої, та не включати у вартість відсутніх у учасника будівельних машин та механізмів. Щодо матеріалів: Учасник в складі своєї цінової пропозиції може запропонувати аналог, але кількість повинна співпадати. В підсумковій відомості ресурсу Переможця зазначена кількість матеріалу очісу льняного 0,0006759 т п. 313, що відповідає технічному завданню. Згідно з чинним законодавством, учасники закупівлі не мають повноважень контролюючих органів чи суду для встановлення висновків про порушення. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, необхідно оприлюднити відповідь на Вимогу в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь з додатковою інформацією на Вимогу Учаснику. 2. Оприлюднити відповідь з додатковою інформацією на Вимогу через електронну систему закупівель. Уповноважена особа ЯКИМЕНКО Галина Миколаївна
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ Українська будівнича компанія

Номер: a6e145e5026441c89a9ee42c0fbb61b3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-09-012736-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ Українська будівнича компанія
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2024 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2024 13:29
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2024 року № 18479-р/пк-пз зобов’язано Демидівський ліцей Димерської селищної ради скасувати Рішення/Протокол від 01.11.2024р., № б/н «Про визначення учасника переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2024-10-09-012736-a». Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Замовником було виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2024 року № 18479-р/пк-пз, а саме: 21.11.2024 було оприлюднено рішення уповноваженої особи Замовника про скасування рішення від 01.11.2024р., № б/н «Про визначення учасника переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2024-10-09-012736-a».
Автор: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Пасько Олег +380999810815 pasko1993oleh@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7486f21c940349ffb300e5dd7427ef6f
Заголовок пункту скарги: Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем ТОВ "Українська будівнича компанія» та вважаємо прийняте Замовником рішення протиправним та таким, що порушує наші права. ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав: Розділ 1 (недотримання Переможцем умов технічної специфікації):
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Розділ 1 (недотримання Переможцем умов технічної специфікації):
ПО-ПЕРШЕ, Додатком 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в пункті 7 встановлена вимога про надання учасниками інформації та документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі та тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно умов Додатку 2 до цієї тендерної документації та частини 6 розділу ІІІ тендерної документації);
Умовами Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі вимогам замовника (технічне завдання) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни та кошторисів (зведений та локальний кошториси, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, відомість обсягів робіт) відповідно до Кошторисних норм України.
Надана Переможцем підсумкова відомість ресурсів не відповідає технічному завданню замовника, тобто Додатку 2.
Порівняльна таблиця
Підсумкова відомість ресурсів з технічного завдання (Додаток 2) Підсумкова відомість ресурсів Переможця
Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики:150,89
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
розряд 4,6 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики: відсутні
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
розряд - відсутній
Витрати труда робітників, заробітна плата
яких враховується в складі:
загальновиробничих витрат
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики: 961,26 Витрати труда робітників, заробітна плата
яких враховується в складі:
загальновиробничих витрат
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики: 944
Разом кошторисна трудомісткість
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики: 9403,16 Разом кошторисна трудомісткість
Одиниця виміру: люд.год
Кількісні характеристики: 9235,01
Підсумкові витрати енергоносіїв
для усіх машин (одиниця виміру та кількість)
Електроенергія кВт-год 2098,159
Стиснене повітря м3 1815,675
Мастильні матеріали кг 41,33
Гідравлічна рідина кг 3,263
Бензин л 318,778
Дизельне паливо л 275,271 Підсумкові витрати енергоносіїв
для усіх машин (одиниця виміру та кількість)
Електроенергія кВт-год 166,902
Мастильні матеріали кг 1,279
Гідравлічна рідина кг 0,773
Стиснене повітря – відсутнє
Бензин – відсутній
Дизельне паливо - відсутнє
Відповідно до пункту 44 Особливостей – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації.
Разом з тим, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена зі схожих підстав за процедурою закупівлі UA-2024-07-31-008377-a відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14808-р/пк-пз від 04.09.2024. Так як у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 будівельні роботи була відсутня інформація, визначена у тендерній документації в частині в тому числі: - Гідравлічна рідина на 0,036 кг та - Диз.паливо 6,247 кг, Комісія дійшла до висновку, що тендерна пропозиція була відхилена правомірно.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: cdcfa37aa67d433f87838cc1c4f11b30
Заголовок пункту скарги: Розділ 2 (порушення - не надано вимогу на усунення невідповідностей):
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ПО-ДРУГЕ, Пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації встановлені вимоги до забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 40 555,62 грн. (сорок тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 62 копійки).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004.
Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 7 до тендерної документації.
Додатком 7 Замовником встановлена ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим пунктом 17 того ж Додатку 7 до тендерної документації замовником вказано перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції:
Гарантія за формою, наведеною нижче, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації.
Вимогами п.2 Розділу 3 тендерної документації чітко встановлено, що банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
Аналогічна вимога була зазначена Замовником в електронних полях електронної системи закупівель.
Переможцем надано гарантію № 5665-24 (в новій редакції від «28» жовтня 2024 року), видану АТ «БАНК АЛЬЯНС».
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця є відсутніми довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
Як наслідок, Скаржнику невідомим залишається факт встановлення Замовником способу виявлення ним наявності саме грошового покриття за гарантією № 5665-24.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник ж розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

ПО-ТРЕТЄ, відповідно до умов Додатку 7 тендерної документації, учасники процедури закупівлі мали надати інформацією та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям– згідно з розділом І Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Тобто, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт, які будуть залучені для виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації та надати копії посвідчень про проходження навчання з охорони праці на таких працівників:
- виконавця робіт з перевірки знань загального курсу охорони праці, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18);
- інженера з охорони праці з перевірки знань загального курсу охорони праці, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), мінімальних вимог безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), системи стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18);

Термін дії посвідчень повинен бути не менше періоду виконання робіт з капітального ремонту даної закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» надано довідку за вих.№ 22/10-07 від 22.10.2024, в складі якої Переможцем зазначено штатного працівника - Слабенка Миколу Миколайовича як головного інженера, виконавця робіт (безпосереднє керівництво). Проте, на виконавця робіт Слабенка М.М. не надано документів (копій посвідчень), що свідчили б про перевірку знань загального курсу охорони праці, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) з терміном дії посвідчень не менше періоду виконання робіт з капітального ремонту даної закупівлі.

На Слабенка М.М. Переможцем надано:
- Протокол № 01-09023/1ОП від 01.09.2023;
- Протокол № 02-10-23/2 ОП від 02.10.2023;
- Протокол № 17-06-24/1 ОП від 17.06.2024;
- Протокол № 20-08-24/1ОП від 20.08.2024;
- Протокол № 03-09-24/1 ОП від 03.09.2024;
- Протокол № 04-09-24/2 ОП від 04.09.2024;
- Посвідчення № 01004 на начальника будівельного майданчика ПРАТ «ДПМК № 246» Слабенка М.М., видане 12.02.2021.
Надані в складі тендерної пропозиції Переможця протоколи про перевірку знань Слабенка М.М. не є посвідченнями з терміном дії не менше періоду виконання робіт з капітального ремонту даної закупівлі.

Аналогічна ситуація склалась з документами з перевірки знань загального курсу охорони праці, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), мінімальних вимог безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), системи стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18) на інженера з охорони праці Васеньова Олега Володимировича.
В складі документів тендерної пропозиції Переможця відсутні копії посвідчень про проходження навчання з охорони праці на інженера з охорони праці, термін дії яких мав бути не менше періоду виконання робіт з капітального ремонту даної закупівлі, тобто до 31.07.2025.
В складі тендерної пропозиції Переможця на Васеньова О.В. (інженер з ОП) надано:
- Протокол № 10-05-24/1-ОП від 10.05.2024;
- Протокол № 20-08-24/1ОП від 20.08.2024;
- Протокол № 03-09-24/1 ОП від 03.09.2024;
- Посвідчення № 10-2021-06, видане ФОП Васеньову О.В. ТОВ «НВК «ВЕКТОР» 14.01.2021;
- Посвідчення № 43-2021-1 та № 25-2021-9, видані ФОП Васеньову О.В. ТОВ «НВК «ВЕКТОР» 21.01.2021.
А отже, надані в складі тендерної пропозиції посвідчення видані в січні 2021 році (тобто минуло 3 роки) ТОВ «НВК» ВЕКТОР» Васеньову О.В. як фізичній особі-підприємцю, не є чинними/дійсними на дату подання тендерної пропозиції Учасника, не мають терміну дії не менше 31.07.2025 та не підтверджують перевірку знань загального курсу охорони праці, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), мінімальних вимог безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), системи стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18) стосовно інженера з охорони праці Васеньова О.В.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник ж розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Вважаємо, що Замовник мав звернутись до Переможця з вимогою про усунення невідповідностей, керуючись пунктом 43 Особливостей.

Висновок: Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Як наслідок, тендерна пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та мала б бути відхиленою, натомість Замовник ухвалив рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ».
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов’язання із Замовником.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Визначивши Переможця процедури закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ "Українська будівнича компанія". На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір