• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області»

Завершена

2 017 778.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 088.89 UAH
Номер: 66b2a1f049cc490c8670462e75d7fd06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2024 17:12 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2024 Одеса № 228 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 228 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2024-09-13-003573-a 13.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Комісія, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2024 № 471, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.09.2024, 19.09.2024, 23.09.2024 та 24.09.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.09.2024, 26.09.2024 та 27.09.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СРБУ «Волиньліфт» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.10.2024 № 501 та від 04.10.2024 № 505, рішення Комісії від 21.10.2024 № 17125-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.10.2024, договір підряду від 30.10.2024 № 637 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2024, додаткову угоду від 18.11.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані 18.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.11.2024 12:44 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 12:44

Запити/Пояснення