• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області»

Завершена

2 017 778.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 088.89 UAH
Період оскарження: 13.09.2024 10:58 - 25.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на Рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: bfc10d2bb0f04ab4991dfec13905dbf2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-13-003573-a.b1
Назва: Скарга на Рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Антимонопольний комітет України Замовник: Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради 43005, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 код ЄДРПОУ 01983163 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО – БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ВОЛИНЬЛІФТ» 43023, м. Луцьк, вул. Телевізійна, буд.8 код ЄДРПОУ 20128280 СКАРГА на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-003573-a) «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» (CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Комунальним підприємством «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради оголошено закупівлю у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-13-003573-a) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» (CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО – БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ВОЛИНЬЛІФТ» прийняло участь у вище згаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель. Рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради від 04.10.2024р. Вікторії Устименко, оформленого Протоколом № 505, переможцем відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-13-003573-a) за предметом «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» (CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» визначено учасника - ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ”. ТОВ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО – БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ВОЛИНЬЛІФТ» вважає вищезгадане рішення уповноваженої особи протиправним з підстав наведених нижче. 1.Пунктом 5.6. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: “Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.” Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації надано файл “тз операц блок.pdf” (в архіві файлів “документи тп”), який містить лише таблицю з переліком та кількістю робіт. Однак не надано підтвердження щодо інших технічних вимог до предмета закупівлі, що містяться у Додатку 2. Так, закінченням Додатку 2 є засвідчувальний напис “Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, печатка (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)”, отже потрібно надати підтвердження відповідності усім вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а не лише таблиці з переліком робіт. Відповідно пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. 2.Пунктом 5.8. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: “Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: - Договірну ціну із пояснювальною запискою; - Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - Підсумкову відомість ресурсів; - Розрахунок загальновиробничих витрат.” Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації на підтвердження вказаної вимоги надано файл “дц операційний блок.pdf” (у архіві файлів “дц операційний блок”). Даний файл містить позицію 1 Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 та позицію 31 Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, де в найменуванні устаткування зазначено “Ліфт пасажирський електричний з частотним регулюванням швидкості Yukselis Asansor, швидкість 1 м/с (вантажопідйомність 630 кг, кількість зупинок - 8) або аналог; (маса=5,315)”. Застосування формулювання “або аналог; (маса=5,315)” не дає можливості зрозуміти яке саме ліфтове обладнання пропонується Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” та фактично буде поставлено. Тим паче, що аналог (визначення згідно Академічного тлумачного словника) - це те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета. Тобто усі характеристики можуть не співпадати і обладнання не буде ідентичним. Тому не зрозуміло яке саме обладнання буде встановлено на об’єкті Замовника за визначену Учасником у Договірній ціні вартість: Yukselis Asansor, швидкість 1 м/с (вантажопідйомність 630 кг, кількість зупинок - 8) чи аналог; (маса=5,315)”. Відповідно пункту 43 Особливостей “Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”. Тому вищезазначені факти прямо вказують, що невідповідності у Локальному кошторисі та Підсумковій відомості ресурсів можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ”. Відповідно пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 3.Пунктом 5.10. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: “Пропонований ліфт та ліфтове обладнання повинне відповідати «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017. Учасник в складі пропозиції надає сертифікат експертизи типу (Модуль D) або Сертифікату (Модуль В)”. Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації на підтвердження вказаної вимоги надано файл “3. Сертифікат експертизи ДО ЛИПНЯ 2025 РОКУ (2).pdf” (в архіві файлів “ліфт Сіті”). Вказаний файл містить Сертифікат експертизи типу (Модуль D) та Сертифікат (Модуль В), проте зазначені сертифікати видано ТОВ “СІТІ ЛІФТ”, а не учаснику. Крім того монтажником обладнання за цими сертифікатами є компанія Yukselis Asansor, а не Учасник. Окрім того надані сертифікати не можуть підтвердити відповідність пропонованого ліфта «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, оскільки в Сертифікаті експертизи типу Модуль В ZETC/63/2022 вказано, що Випробування проводились у відповідності до ДСТУ EN 81-20:2015, однак вказаний стандарт ДСТУ EN 81-20:2015 вже не може підтверджувати відповідність ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. Оскільки Наказ Міністерства соціальної політики України від 17.01.2019 № 68 “Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів” втратив чинність на підставі Наказу Мінсоцполітики України від 30.10.2023 № 412-Н. Натомість Наказом Міністерства економіки України від 18 серпня 2023 року № 11427 “Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438” затверджено нові стандарти ДСТУ EN 81-20:2022 (EN 81-20:2020, IDT) та ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT). Тобто виробники повинні внести відповідні коригування в сертифікати що підтверджують відповідність ліфтів Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів в частині зміни державних стандартів України, а також виготовляти ліфти у відповідності до чинного законодавства в тому числі до ДСТУ EN 81-20:2022. Відповідно Учасник не підтвердив відповідність пропонованого ліфта Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, а його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Окремо зазначаємо що згідно довідки Про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій файл “субпідряд.pdf” (в архіві документів “документи тп”) Учасник ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” вказав що “всі роботи будуть надаватись самостійно, залучення жодного суб'єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору - не планується”. Тобто учасник планує робити демонтаж, монтаж, налагодження ліфта власними силами, однак ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” фактично не зможе виконати вказані роботи, виходячи з нижченаведеного: В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає відповідного обладнання та матеріально-технічної бази: -наданий учасником файл “довідка мтб.pdf” (в архіві файлів “техніка”) містить перелік будівельних машин, катків, сідлових тягачів, екскаваторів, автогрейдерів, тощо, банально немає жодного перфоратора, кутошліфової машини, зварки чи набору ключів. В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід: - наданий учасником файл “довідка працівники.pdf” (в архіві файлів “працівники”) містить цілий перелік працівників, однак немає жодного електромеханіка з ліфтів, немає жодного монтажника з ліфтів, немає жодного електромеханіка з ліфтів 6-го розряду що зможе зробити пусконалагодження ліфтів. В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - ліфтів: -надані учасником файли “Вельт декларація мтб 2023.pdf”, “Вельт дозвіл 2024.pdf” “Дозвіл Вельт.pdf” (в архіві файлів “техніка”) не містять такого виду робіт як демонтаж, монтаж, налагодження ліфтів, також в ліцензії ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” відсутні роботи по виконанню пусконалагоджувальних робіт ліфта (1.13.04 - підйомно-транспортного устаткування ). Відповідно до ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Група А, пункт 11 Порядку) “Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” виконуються на підставі дозволу. Згідно ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, ліфти відносяться до устаткування підвищеної небезпеки (Група А п.7 Переліку). Тобто на демонтаж, монтаж, налагодження ліфтів в учасника ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає дозволу! Важливо зазначити, що Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної пропозиції надано файл “лист гарантія”, яким ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” гарантує “поставити ліфтове обладнання, виконати: демонтаж, монтаж, пусконалагоджувальні роботи ліфта, будівельно-опоряджувальні роботи по машинному примiщеннi, шахтi лiфта та приямку, влаштувати обрамлення, вiдповiдно до вимог правил, влаштувати диспетчеризацiю лiфтiв GSM. Тобто виконати вci роботи, якi передбаченi проектно-кошторисною документацiею на встановлення лiфтiв”. Але вказані роботи, без відповідного обладнання та матерально-технічної бази, без працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, без Дозволу та без Ліцензії та без залучення субпідрядників/співвиконавців учасник ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” не виконає. Таким чином пропозиція учасника - ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” не відповідає технічним вимогами до предмета оскаржуваної закупівлі та не може бути віднесена до невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43  Особливостей і підлягає відхиленню. Визначивши переможцем відкритих торгів з особливостями учасника - ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищенаведених фактів пропозиція ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню в порядку пп.2 п. 44 Особливостей. На підставі вище викладеного, - ПРОШУ: Скасувати рішення уповноваженої особи комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради від 04.10.2024р. Вікторії Устименко, оформленого Протоколом № 505, про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-13-003573-a) за предметом «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» (CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» учасника - ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ”. Докази, що додаються: 1.Протокольне рішення (Протокол) від 04.10.2024р. № 505 на 3 арк. 2. Додаток 1 до тендерної документації на 8 арк. 3. Додаток 2 до тендерної документації на 4 арк. 4. Архів файлів “документи тп” 5. Архів файлів “дц операційний блок” 6. Архів файлів “ліфт Сіті” 7. Архів файлів “техніка” 8. Архів файлів “працівники” 9. Файл “лист гарантія” на 1 арк. 10. Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 на 17 арк. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF#Text) 11.Наказ Міністерства соціальної політики України від 17.01.2019 № 68 на 2 арк. 12.Наказ Міністерства економіки України від 18 серпня 2023 року № 11427 на 4 арк. ____Директор____ ___А.М. ТКАЧУК__
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2024 15:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.10.2024 14:46
Автор: ТОВ "СРБУ "Волиньліфт", Ткачук Андрій Михайлович +380332780978 volynlift@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 97b33dfe59394982928b801e7b22a13c
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропозиції учасника технічним вимогам згідно Додатку 2
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.Пунктом 5.6. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: “Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.”
Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації надано файл “тз операц блок.pdf” (в архіві файлів “документи тп”), який містить лише таблицю з переліком та кількістю робіт. Однак не надано підтвердження щодо інших технічних вимог до предмета закупівлі, що містяться у Додатку 2. Так, закінченням Додатку 2 є засвідчувальний напис “Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, печатка (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)”, отже потрібно надати підтвердження відповідності усім вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а не лише таблиці з переліком робіт.
Відповідно пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 0c12083c1c0a4dd68d174a50f9e1deeb
Заголовок пункту скарги: Невідповідність інформації щодо пропонованого учасником ліфтового обладнання
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2.Пунктом 5.8. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
“Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- Договірну ціну із пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- Підсумкову відомість ресурсів;
- Розрахунок загальновиробничих витрат.”

Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації на підтвердження вказаної вимоги надано файл “дц операційний блок.pdf” (у архіві файлів “дц операційний блок”). Даний файл містить позицію 1 Локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 та позицію 31 Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, де в найменуванні устаткування зазначено “Ліфт пасажирський електричний з частотним регулюванням швидкості Yukselis Asansor, швидкість 1 м/с (вантажопідйомність 630 кг, кількість зупинок - 8) або аналог; (маса=5,315)”. Застосування формулювання “або аналог; (маса=5,315)” не дає можливості зрозуміти яке саме ліфтове обладнання пропонується Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” та фактично буде поставлено. Тим паче, що аналог (визначення згідно Академічного тлумачного словника) - це те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета. Тобто усі характеристики можуть не співпадати і обладнання не буде ідентичним. Тому не зрозуміло яке саме обладнання буде встановлено на об’єкті Замовника за визначену Учасником у Договірній ціні вартість: Yukselis Asansor, швидкість 1 м/с (вантажопідйомність 630 кг, кількість зупинок - 8) чи аналог; (маса=5,315)”.
Відповідно пункту 43 Особливостей “Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”. Тому вищезазначені факти прямо вказують, що невідповідності у Локальному кошторисі та Підсумковій відомості ресурсів можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ”.
Відповідно пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 568c445247da408a884f55b24450e1a8
Заголовок пункту скарги: Невідповідність ліфтового обладнання та відсутність підтвердження можливості виконання робіт в повному обсязі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3.Пунктом 5.10. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: “Пропонований ліфт та ліфтове обладнання повинне відповідати «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017. Учасник в складі пропозиції надає сертифікат експертизи типу (Модуль D) або Сертифікату (Модуль В)”.
Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної документації на підтвердження вказаної вимоги надано файл “3. Сертифікат експертизи ДО ЛИПНЯ 2025 РОКУ (2).pdf” (в архіві файлів “ліфт Сіті”). Вказаний файл містить Сертифікат експертизи типу (Модуль D) та Сертифікат (Модуль В), проте зазначені сертифікати видано ТОВ “СІТІ ЛІФТ”, а не учаснику. Крім того монтажником обладнання за цими сертифікатами є компанія Yukselis Asansor, а не Учасник.
Окрім того надані сертифікати не можуть підтвердити відповідність пропонованого ліфта «Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, оскільки в Сертифікаті експертизи типу Модуль В ZETC/63/2022 вказано, що Випробування проводились у відповідності до ДСТУ EN 81-20:2015, однак вказаний стандарт ДСТУ EN 81-20:2015 вже не може підтверджувати відповідність ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів. Оскільки Наказ Міністерства соціальної політики України від 17.01.2019 № 68 “Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів” втратив чинність на підставі Наказу Мінсоцполітики України від 30.10.2023 № 412-Н.
Натомість Наказом Міністерства економіки України від 18 серпня 2023 року № 11427 “Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 438” затверджено нові стандарти ДСТУ EN 81-20:2022 (EN 81-20:2020, IDT) та ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT).
Тобто виробники повинні внести відповідні коригування в сертифікати що підтверджують відповідність ліфтів Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів в частині зміни державних стандартів України, а також виготовляти ліфти у відповідності до чинного законодавства в тому числі до ДСТУ EN 81-20:2022.
Відповідно Учасник не підтвердив відповідність пропонованого ліфта Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, а його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


Окремо зазначаємо що згідно довідки Про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організацій файл “субпідряд.pdf” (в архіві документів “документи тп”) Учасник ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” вказав що “всі роботи будуть надаватись самостійно, залучення жодного суб'єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору - не планується”.
Тобто учасник планує робити демонтаж, монтаж, налагодження ліфта власними силами, однак ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” фактично не зможе виконати вказані роботи, виходячи з нижченаведеного:
В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає відповідного обладнання та матеріально-технічної бази:
-наданий учасником файл “довідка мтб.pdf” (в архіві файлів “техніка”) містить перелік будівельних машин, катків, сідлових тягачів, екскаваторів, автогрейдерів, тощо, банально немає жодного перфоратора, кутошліфової машини, зварки чи набору ключів.
В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід:
- наданий учасником файл “довідка працівники.pdf” (в архіві файлів “працівники”) містить цілий перелік працівників, однак немає жодного електромеханіка з ліфтів, немає жодного монтажника з ліфтів, немає жодного електромеханіка з ліфтів 6-го розряду що зможе зробити пусконалагодження ліфтів.
В ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - ліфтів:
-надані учасником файли “Вельт декларація мтб 2023.pdf”, “Вельт дозвіл 2024.pdf” “Дозвіл Вельт.pdf” (в архіві файлів “техніка”) не містять такого виду робіт як демонтаж, монтаж, налагодження ліфтів, також в ліцензії ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” відсутні роботи по виконанню пусконалагоджувальних робіт ліфта (1.13.04 - підйомно-транспортного устаткування ).
Відповідно до ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Група А, пункт 11 Порядку) “Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” виконуються на підставі дозволу.
Згідно ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, ліфти відносяться до устаткування підвищеної небезпеки (Група А п.7 Переліку).
Тобто на демонтаж, монтаж, налагодження ліфтів в учасника ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” немає дозволу!

Важливо зазначити, що Учасником ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” в складі тендерної пропозиції надано файл “лист гарантія”, яким ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” гарантує “поставити ліфтове обладнання, виконати: демонтаж, монтаж, пусконалагоджувальні роботи ліфта, будівельно-опоряджувальні роботи по машинному примiщеннi, шахтi лiфта та приямку, влаштувати обрамлення, вiдповiдно до вимог правил, влаштувати диспетчеризацiю лiфтiв GSM. Тобто виконати вci роботи, якi передбаченi проектно-кошторисною документацiею на встановлення лiфтiв”.
Але вказані роботи, без відповідного обладнання та матерально-технічної бази, без працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, без Дозволу та без Ліцензії та без залучення субпідрядників/співвиконавців учасник ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” не виконає.
Таким чином пропозиція учасника - ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” не відповідає технічним вимогами до предмета оскаржуваної закупівлі та не може бути віднесена до невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43  Особливостей і підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір