• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засоби радіоелектронної боротьби з безпілотними літальними апаратами

Завершена

28 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 750.00 UAH
Номер: 09a0a15d59594135a0ba30ebed09e5e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.08.2024 11:38 - 31.08.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.08.2024 № 205 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-06-28-007267-a 28.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ БЕРДС» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 92/04-12 від 26.07.2024 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.06.2024 № 17; тендерні пропозиції ТОВ «Інститут гігієни екології та санітарії» та ТОВ «СМАРТ БЕРДС»; прокольні рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2024 та 18.07.2024; повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2024; договір про закупівлю № 92/04-12 від 26.07.2024 (далі – Договір) на суму 28 750 000,00 без ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 13.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710). На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 16.08.2024 надав пояснення, зокрема про те, що «Так як у Замовника відсутній власний веб-сайт відповідну інформацію розміщено у річному плані закупівлі №UA-P-2024-06-28-007931-a за посиланням: https://www.dzo.com.ua/plans/30922580». Згідно із вимогами пункту 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщених на сайті Державної казначейської служби України(https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів, установа вищого рівня для якої - Черкаська обласна державна адміністрація, що має офіційний веб-сайт (https://ck-oda.gov.ua/). Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-06-28-007267-a Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Водночас моніторингом встановлено, що пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема у разі коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (09.04.2024) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі ненадання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Разом з тим Додаток 2 до тендерної документації містить перелік інформації та документів для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначених у пункті 47 Особливостей в тому числі і абзацу чотирнадцятого цього пункту, зокрема: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі… Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей… Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.». Отже, Замовник в тендерній документації та додатках до неї визначив перелік вимог та документів, які необхідно надати ПЕРЕМОЖЦЮ торгів на підтвердження абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей. При цьому, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.04.2024) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено. Таким чином, замовником до тендерної документації включено інформацію та документи, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Також, у пункті 5 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Водночас, на дату проведення процедури закупівлі 28.06.2024 була чинна редакція Особливостей зі змінами від 09.04.2024 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, що набрала чинності 09.04.2024) в якій підпунктом 11 пункту 47 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, які діяли на дату проведення закупівлі, та не відповідає нормам встановленим пунктом 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ БЕРДС» встановлено наступне. Замовнику пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації учасники надають заповнену довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого товару із зазначенням країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних характеристик (Таблиця 2 додатку 2 до ТД). Наведені дані повинні бути підтверджені документально. Учасник обов’язково долучає до тендерної пропозиції наступні документи на підтвердження технічних та якісних характеристик товару, що пропонується, зокрема: «3.2 Першу (титульну) сторінку технічних умов за якими виготовлений запропонований засіб РЕБ (далі – ТУ), що затверджені виробником та внесені до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних «Технічні умови України» державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки». Учасником ТОВ «СМАРТ БЕРДС» у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажено зокрема перші (титульні) сторінки технічних умов ТУ У 26.5-41174044-003:2024 для РЕБ Синиця 3 та ТУ У 26.5-41174044-004:2024 для РЕБ Синиця 6. Проте учасник ТОВ «СМАРТ БЕРДС» до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не завантажив до електронної системи закупівель в складі тендерної пропозиції першу (титульну) сторінку технічних умов за якими виготовлений запропонований засіб РЕБ Синиця 2, затверджену виробником та внесену до головного фонду технічних умов України та електронної бази даних «Технічні умови України» державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономіки. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 15.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів). У своєму поясненні від 20.08.2024 Замовник зазначив: «…Замовнику було цілком достатньо для встановлення відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. При укладенні договору учасником було надано Замовнику копію даних технічних умов (додається).» Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Водночас під час моніторингу встановлено, що Замовник протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024 відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» в якості підстави для відхилення вказавши неможливість ідентифікувати подану першу (титульну) сторінку технічних умов до жодного із запропонованих товарів, яка подається на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, та не може бути усунута протягом 24 годин. Слід зазначити, що відповідно до поданих пояснень від 20.08.2024 Замовник підтверджує, що подання першої (титульної) сторінки технічних умов для неповної кількості запропонованих товарів цілком достатньо для встановлення відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Однак у випадку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» подання першої (титульної) сторінки технічних умов для неповної кількості запропонованих товарів було визначено в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції останнього. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СМАРТ БЕРДС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.07.2024 визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю товарі від 26.07.2024 № 92/04-12 на суму 28 750 000,00 грн без ПДВ, що в свою чергу призводить до недотримання вимог основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону а саме: добросовісна конкуренція серед учасників а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Абзацом другим пункту 31 Особливостей визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Абзацом шістнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та підпунктом 10 пункту 47 Особливостей встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника зокрема в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Слід зазначити, що згідно із Оголошенням очікувана вартість предмету закупівлі становить 28 750 000,00 гривень. При цьому в електронній системі закупівель учасником ТОВ «СМАРТ БЕРДС» під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не підтверджено шляхом самостійного декларування відсутності підстав визначених в підпункті 10 пункту 47 Особливостей. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 15.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо підтвердження наявності в переможця торгів ТОВ «СМАРТ БЕРДС» антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. У поясненні на запит Замовник зазначив: «В складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про відсутність підстав відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», дана стаття повністю відповідає вимогам пункту 47 Особливостей, що дало підстави Замовнику вважати, що вищевказана антикорупційна програма Учасником затверджена. Додатково повідомляємо, що при укладенні договору учасником було надано Замовнику копію даної програми (додається)». Проте, в наданих довідках від 05.07.2024 №№ 575, 580 зазначено, що ТОВ «СМАРТ БЕРДС», яке є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів) НЕ МАЄ антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). При цьому Оголошення оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 28.06.2024, в якому кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 08.07.2024. Водночас надана Замовником на запит Держаудислужби Антикорупційна програма ТОВ «СМАРТ БЕРДС» затверджена наказом № 1 від 12.07.2024, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.07.2024). Отже, в ході моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «СМАРТ БЕРДС» не підтвердив під час подання тендерної пропозиції наявність в нього антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичних осіб відповідно до вимог абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Таким чином, Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ БЕРДС» прийняв рішення щодо визначення його переможцем торгів, без належного розгляду інформації щодо відсутності підстав, встановлених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, чим не дотримався вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей та не відхилив тендерну пропозицію учасника як такого що підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 28.08.2024 17:23 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 17:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 13.09.2024 11:34

Запити/Пояснення