• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засоби радіоелектронної боротьби з безпілотними літальними апаратами

Завершена

28 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 750.00 UAH
Період оскарження: 28.06.2024 16:09 - 05.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 91d240f63f9f4063a9790822ee91dd47
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-28-007267-a.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Щодо виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо умови тендерної документації про завантаження фото товарів, яку учасник вважає дискримінаційною, звертаємо увагу на наступне: - згідно п.1 Розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» : фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, натомість, в період подачі тендерних пропозицій, жодним з потенційних учасників та учасників які зареєструвались та взяли участь в закупівлі, дане питання як дискримінаційне та таке що підлягає вилученню з тендерної документації не піднімалось. - скаржник в своїй тендерній пропозиції маючи можливість подати лист-роз’яснення на підставі п.п. 1 п. 2 розділу 5 тендерної документації, а саме: «у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього», даною можливістю не скористався. Таким чином, не можна вважати дану вимогу тендерної документації дискримінаційною так як жоден з потенційних учасників та зареєстрованих учасників, не заявив в період подачі документів про вилучення означеної вимоги та сам скаржник погодився з умовами тендерної документації підписавши тендерну пропозицію та подавши з нею всі документи, що вимагались замовником, в тому числі, фото запропонованих товарів. Щодо ствердження скаржника про те, що замовник у рішенні від 12.07.2024 про відхилення тендерної пропозиції зазначив, що учасником у складі тендерної пропозиції не було подано першу (титульну) сторшку техічних умов за якими виготовлений запропонований засіб РЕБ, зазначаємо, що замовником в даному документі зазначено, саме наступне: «Подано титульну сторінку яку не можливо ідентифікувати до жодного із запропонованих товарів, так як було подано одну титульну сторінку в якій зазначено «засоби технічні виявлення і протидії БПЛА та блокування зв’язку» та не має жодного посилання на Saqribs 2, Saqribs 3 або Saqribs 6 в зв’язку з чим замовник не може ідинтифікувати даний документ до жодного з запропонованих товарів». В зв’язку з чим вище наведена заява скаржника є не доцільною та така яка не достовірно подає інформацію викладену в рішенні про відмову. Таким чином скаржник не виконав умови тендерної документації в даній частині. Щодо заяви скаржника про власне рішення Департаменту цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації є таким, що несе за собою негативі наслідки для виконання державного бюджету, в частині не обгрунтованого збільшення видатків через відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, можемо навести наступне прийняття рішення про визнання переможця не може грунтуватися лише на задоволені пропозиції з найбільш економічно вигідною пропозицію, а і на інші критерії тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», зважаючи на те, що учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» при поданні пропозиції не виконано всі вимоги замовника викладенні в тендерній документації, визнати такого учасника переможцем базуючись тільки на цьму принципі не є можливим. Враховуючи вищенаведене дана скарга учасника ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено