-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фільтри-поглиначі до протигазу з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу
Завершена
4 149 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 490.00 UAH
мін. крок: 1% або 41 490.00 UAH
Номер:
95b0ab02724248d3a4252b6827e5d2b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 11:43 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 61-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.11.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-20-011643-a 20.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання строку надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 25.07.2024 №12765-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.06.2024 №13; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Мікрофільтр» (далі – ТОВ «Мікрофільтр» та ТОВ «НВП «ІКАР»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мікрофільтр» від 11.07.2024 № 33; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «НВП «ІКАР» від 05.08.2024 № 45; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2024 №12765-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2024 року; договір про закупівлю від 02.10.2024 №516/24; додаткова угода № 1 від 02.10.2024; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 та 11 листопада 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.11.2024 09:53 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 09:53
Запити/Пояснення
Номер:
d8e7a2b40d2446aabcfcca42d7de973e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Фільтри-поглиначі до протигазу з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-011643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0a2e83c19d46423e983791af2c2d54d5
Назва:
Пояснення (інформація, документи)
Дата опублікування:
13.11.2024 18:53
Опис:
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2023 року № 30 створено як юридичну особу публічного права міжрегіональний територіальний орган Національної поліції – Департамент поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі – ДПОП «ОШБ «Лють»).
В умовах дії воєнного стану в Україні, з метою матеріально-технічного забезпечення органів, підрозділів, полків ДПОП «ОШБ «Лють», як складової сектору безпеки і оборони держави, існує необхідність здійснення закупівель значної номенклатури та обсягів товарів, робіт і послуг. Метою ДПОП «ОШБ «Лють» є забезпечення швидкого та ефективного виконання поліцією завдань та повноважень, спрямованих на зміцнення національної безпеки України, у тому числі шляхом виконання спеціальних (бойових) завдань, участі в проведенні розвідувальних заходів, заходів з виявлення та знищення вибухонебезпечних предметів на звільнених територіях, пошук та знешкодження диверсійно-розвідувальних груп, незаконних збройних формувань на території України та безпосередньо в зонах бойових дій, що передбачено Положенням про ДПОП «ОШБ «Лють».
Питання розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі є складовою інформаційної безпеки, якої, в тому числі, дотримуються і центральні органи виконавчої влади, що підпорядковуються Кабінету Міністрів України. Згідно з додатком 2 до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 № 73 заборонено розголошення інформації, яка може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. У свою чергу, на виконання листа Голови Національної поліції України генерала поліції першого рангу Ігоря Клименка від 01.07.2022 № 4554/01/31-2022 «Про обмеження поширення інформації щодо стану матеріально-технічного забезпечення» під час дії правового режиму воєнного стану державними установами що належать до сфери управління Національної поліції України вживаються заходи щодо обмеження інформації, що містить відомості про номенклатуру (асортимент) товарів, робіт чи послуг, які постачаються/плануються до постачання установам Національної поліції, обсяги, технічні характеристики (специфікації) таких товарів, робіт чи послуг і т.д. Водночас зазначаємо, що в постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, з приводу порушеного питання викладено рекомендації, а не імперативні норми.
Також повідомляємо, що з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення, наказом Національної поліції України від 17 березня 2023 року № 199 «Про здійснення оборонних закупівель» уповноважено ДПОП «ОШБ «Лють» на здійснення закупівель і укладання державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення та інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки на період дії правового режиму воєнного стану. У зв’язку з чим дана закупівля проводилася на підставі пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 з урахуванням у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Розмір витрат та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі здійснювались відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін – на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Так, Замовником отримано три комерційні пропозиції, а саме від ТОВ «НВП «ІКАР», ТОВ «ПРО-ТЕРМ» та ПрАТ «Скіф» на підставі яких визначено очікувану вартість одиниці товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з урахуванням видатків передбачених на здійснення закупівлі (комерційні пропозиції на 7 аркушах додаються в електронному виді у кількості одного файлу «Комерційні пропозиції.pdf»; Витяг з деталізованих розрахунків, що обґрунтовують показники видатків бюджету на 2024 рік на 1 аркуші додається в електронному виді у кількості одного файлу «Витяг з деталізованих розрахунків, що обґрунтовують показники видатків бюджету на 2024 рік.pdf»).
Технічні характеристики предмету закупівлі «Фільтр-поглинач до протигазу з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу» визначалися працівниками ДПОП «ОШБ «Лють», відповідальними за забезпечення виконання поставлених бойових завдань (доповідна записка про моніторинг цін на фільтруючий елемент призначений для захисту органів дихання «Доповідна на закупівлю фільтрів.pdf»).
З метою дотримання вимог чинного законодавства України, для аналізу та оцінки закупівлі що здійснюється ДПОП «ОШБ «Лють» запитувана інформація надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro».
Номер:
24344f696cbb49e6ae5a438a64ac3d66
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 13:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Фільтри-поглиначі до протигазу з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-011643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Умовами тендерної документації вимагається надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору.
Враховуючи зазначене, необхідно надати інформацію та документи щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог встановлених Замовником в тендерній документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6d70f32b1000443680c5e369b9bcc4cd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 18:15
Опис:
Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Відповідно до статті 199 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) виконання господарських зобов’язань забезпечується заходами захисту прав та відповідальності учасників господарських відносин, передбаченими цим Кодексом та іншими законами. За погодженням сторін можуть застосовуватися передбачені законом або такі, що йому не суперечать, види забезпечення виконання зобов’язань, які звичайно застосовуються у господарському (діловому) обігу. До відносин щодо забезпечення виконання зобов’язань учасників господарських відносин застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ).
Згідно з статтею 546 та частиною 1 статті 548 ЦКУ виконання зобов’язання може забезпечуватися депозитом, неустойкою, порукою, гарантією, заставою та інше. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання. Виконання зобов’язання (основного зобов’язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом.
Тобто ЦКУ встановлює основні види забезпечення виконання зобов’язань, але цей перелік не є вичерпним: інші різновиди можуть бути передбачені будь-яким іншим законом або ж встановлені замовником.
Одним із видів забезпечення виконання зобов’язання, що можуть передбачатися іншими законами, є забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону.
Замовник керуючись статтею 199 Господарського кодексу України, статтею 546 та частиною 1 статті 548 ЦКУ встановив у пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зі змінами (Протокол УО від 25 червня 2024 року № 13 ) щодо закупівлі фільтрів-поглиначів до протигазу з гнучким протиосколковим візиром панорамного типу за кодом
ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківського вкладу за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації.
Умовами тендерної документації не вимагалось надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії.