-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)
Торги не відбулися
45 857 263.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 229 286.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 229 286.32 UAH
Номер:
6eda367a06db4eeba0ba23b909bb0fb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:46 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 29-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.04.2024 № 29-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-19-007327-a 19.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пунктів 3, 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пунктів 3, 43 Особливостей шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Олександрійської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.03.2024 №18 (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (далі - ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.04.2024, пояснення надані Замовником від 18.04.2024, 19.04.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Згідно із підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації учасникам необхідно надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. Підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації визначено наступне: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення».
Крім того, підпунктом 5.3.3 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації передбачено вимогу: «Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано «Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 26.03.2024 № 216 (за формою Додатку 7 до тендерної документації) в якій зазначено 3 аналогічні договори:
договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.;
договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.;
договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 гривень.
Слід зазначити, що відповідно до статей 631, 632 Цивільного Кодексу України, кожен окремий договір має свій окремий строк дії договору та ціну, визначену за домовленістю сторін. Крім того, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано лише один договір, вартість якого перевищує 30% (що має становити не менше 13 757 178,96 грн) очікуваної вартості закупівлі, а саме - договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн., чим недотримано вимоги пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник не скористався можливістю надання учаснику вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не повідомив про можливість та шляхи усунення невідповідностей, оскільки надання документів для усунення вищезазначених невідповідностей не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та визначив його переможцем.
Період усунення порушень:
29.04.2024 16:25 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 16:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушення
Дата публікації звіту:
02.05.2024 15:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.06.2024 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
a366d09e8b6c42b8aef7f0589e3c6176
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2024 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-19-007327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно із підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації учасникам необхідно надати: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення».
Крім того, пунктом 5.3 тендерної документації передбачено вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано Довідку про аналогічні договори від 26.03.2024 № 216 в якій зазначено 3 аналогічні договори:
договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.;
договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.;
договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн.
Таким чином, учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано лише один договір на суму 18 786 258,00 грн., вартість якого перевищує 30% (що має становити не менше 13 757 178,96 грн) очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ebf1758864b54dd9abb3920687975ca5
Назва:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-04-15-000013. За Запитом сформовано наступне питання: «Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації? ». Управління освіти Олександрійської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Управлінням освіти Олександрійської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-007327-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Дата опублікування:
19.04.2024 13:23
Опис:
Відповідно до умов розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» пункту 5.3. підпункту 5.3.1, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.»
Відповідно до умов розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» пункту 5.3. підпункту 5.3.2 встановлених у тендерній документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
Також відповідно підпункту 5.3.3. пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.».
Учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» на виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції надано:
- Довідка про наявність у Учасника торгів документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 216 від 26.03.2024р.
- договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.;
- договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.;
- договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн.
- Лист-відгук від Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації № 64/328/0.64 від 27.03.2024
- Лист-відгук від ПАТ «Кіровоградграніт» №105 від 26.03.2024р
Під час розгляду вищезазначених документів наданих учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», Замовником було встановлено наступне:
Відповідно до довідки про наявність у Учасника торгів документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів № 216 від 26.03.2024р., учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» згідно об’єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон, зазначено інформацію про те, що за даним об’єктом роботи виконувались відповідно до договорів № 77/2020 від 04.09.2020р та № 31/2021 від 14.04.2021р.
Також листом-відгуком від Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації № 64/328/0.64 від 27.03.2024 стосовно цих договорів зазначено наступне:
«Будівельні роботи за договорами підряду № 77/ 2020 від 04.09.2020р та 31/2021 від 14.04.2021р виконувались по одному об’єкту - «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон». У ході виконання робіт за договором № 77/2020 від 04.09.2020р, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у проведенні коригування проекту з закупівлі робіт на реконструкцію. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» мав можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту і загальна вартість таких робіт не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, в результаті проведення переговорної процедури закупівлі було укладено договір підряду з ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» № 31/2021 від 14.04.2021р. Тобто договором № 31/2021 від 14.04.2021р. передбачено додатковий обсяг робіт, який не передбачений у договорі підряду № 77/2020 від 04.09.2020р, та без якого неможливе забезпечення реалізації проекту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон» в цілому. Відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 за договорами підряду № 77/ 2020 від 04.09.2020р та 31/2021 від 14.04.2021р підрядником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» виконано робіт на загальну суму 15097672,94 грн.»
Таким чином загальна вартість виконаних робіт за об’єктом «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон» складає 15097672,94 грн.
Зважаючи на те, що учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано договори, загальна вартість яких перевищує 30% (що становлять не менше 13 757 178,96 грн) від очікуваної вартості закупівлі, учасник ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)».
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що у аналогічній закупівлі з аналогічного питання за ідентифікатором закупівлі UA-2023-12-11-020282-a, Учасником на підтвердження виконання аналогічних договорів, надано згідно одного об’єкту два договори та лист відгук від замовника, у якому зазначалося про те, що роботи згідно основного договору не можливо виконати без додаткового договору для реалізації об’єкта в цілому. За результатами розгляду пропозиції, замовником було прийнято до розгляду надані обґрунтування та учасника було визначено переможцем. За цією ж закупівлею було оголошено моніторинг за ідентифікатором UA-M-2024-02-12-000053 відповідно до якого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ в цій частині не виявлено порушень.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ».
Номер:
e340f1e321284cd1b2f0bc6354aed8c0
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2024 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-19-007327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a332004413c4741adcb3522cdea1a30
Назва:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-04-15-000013. За Запитом сформовано наступне питання: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Управління освіти Олександрійської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Управлінням освіти Олександрійської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-007327-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Дата опублікування:
18.04.2024 13:54
Опис:
Замовник надає пояснення на Запит.
1. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт ,в тому числі здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації), виведено кошторисну вартість по вказаному об’єкту в сумі – 47357825,00 грн.
Отже, з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту будівництва Замовником вжито заходів на розробку проектної-кошторисної документації по виконанню робіт за предметом закупівлі, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а так само у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт. Тому, розрахунок очікуваної вартості робіт по предмету закупівлі повинен бути розрахований наступним чином з урахуванням показників наявних в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва: кошти по зведеному кошторисному розрахунку (всього будівельних робіт та устаткування меблів та інвентарю) – 36 468 007,00 грн. і 1 486 475,00 грн. додати кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) - 259 904,00 грн. Оскільки вказані розміри коштів наведені без урахування податку на додану вартість, то відповідно до суму коштів варто додати відповідне оподаткування, що матиме наступний обґрунтований розрахунок:
36 468 007,00 + 1 486 475,00 + 259 904,00 = 38 214 368,00;
38 214 368,00 х 1.2 = 45 857 263,20 грн.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 45 857 263,20 грн. (Сорок п’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят сім тисяч двісті шістдесят три гривні двадцять копійок) з ПДВ.
Вихідними документами слугували: Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаються у вигляді файлу з ім’ям «ЗКР»), позитивного експертного звіту №12-0119/01-23 від 13.06.2023 року (файл «Експертний звіт») та Наказ директора Ліцею №17 Олександрійської міської ради Кіровоградської області «Про затвердження проектно-кошторисної документації» № 96-од від 15.06.2023 року (файл «Наказ») Перелічені в даному абзаці документи додаються до відповіді на запит.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права, які б зобов’язували уповноважену особу вносити інформацію в інше місце крім системи Prozorro
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на вебсайті замовника (за наявності) або на вебсайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування вебпорталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-19-008853-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-007327-a
Разом з тим, Замовник дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» та намагається їх вчасно виконувати, підтвердженням цьому відповідна інформація, що опублікована на ресурсі Замовника за посиланням: http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua/pro_upravlinnya/derzhavni_zakupivli/ (Капітальний ремонт (санація) по об’єктах будівництва)
Вважаємо наданої інформації цілком достатньо для підтвердження дотримання Замовником нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель