• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)

Торги не відбулися

45 857 263.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 229 286.32 UAH
Номер: 6eda367a06db4eeba0ba23b909bb0fb5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-15-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 15.04.2024 16:46 - 07.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2024 № 29-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.04.2024 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-19-007327-a 19.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пунктів 3, 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пунктів 3, 43 Особливостей шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Олександрійської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.03.2024 №18 (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (далі - ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.04.2024, пояснення надані Замовником від 18.04.2024, 19.04.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно із підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації учасникам необхідно надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. Підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації визначено наступне: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення». Крім того, підпунктом 5.3.3 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації передбачено вимогу: «Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі». У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано «Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» від 26.03.2024 № 216 (за формою Додатку 7 до тендерної документації) в якій зазначено 3 аналогічні договори: договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.; договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.; договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 гривень. Слід зазначити, що відповідно до статей 631, 632 Цивільного Кодексу України, кожен окремий договір має свій окремий строк дії договору та ціну, визначену за домовленістю сторін. Крім того, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано лише один договір, вартість якого перевищує 30% (що має становити не менше 13 757 178,96 грн) очікуваної вартості закупівлі, а саме - договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн., чим недотримано вимоги пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник не скористався можливістю надання учаснику вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не повідомив про можливість та шляхи усунення невідповідностей, оскільки надання документів для усунення вищезазначених невідповідностей не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 29.04.2024 16:25 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушення
Дата публікації звіту: 02.05.2024 15:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.06.2024 16:20

Запити/Пояснення