«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
8 332 652.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 663.26 UAH
Період моніторингу:25.04.2024 11:08 - 17.05.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2024 № 32-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.04.2024 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-07-011308-a 07.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ПП «Фасад-Сервіс», виконання рішення Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відхилення тендерної пропозиції, виконання рішення Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» (далі – ПП «Фасад-Сервіс»), протокол (рішення) уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Фасад-Сервіс» від 22.03.2024 №2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.04.2024 року, протокол (рішення) уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2024 №3, скарга ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 09.04.2024 №UA-2024-03-07-011308-a.b1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2024 №7016-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2024 №4, протокол (рішення) уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 02.05.2024 №5, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.05.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям для об’єднання учасників.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:16.05.2024 11:23 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:16.05.2024 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, яки опубліковано в електронні системі 16.05.2024 р. подаємо інформацію про виконання вказаних у Висновку зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель.
Здійснено наступні заходи направлені на недопущення у подальшому вчинення будь-яких правопорушень у сері публічних закупівель:
1. Начальником відділу освіти, молоді і спорту Мосиської МР проведено з уповноваженою особою роз’яснювальну роботу.
2. Уповноважена особа 17.05.2024 р. взяла участь у вебінарі "Відповідальність у публічних закупівлях". Також 22.05.2024 р. уповноважена особа завершила навчання з курсу "Публічні закупівлі для замовників в Prozorro". Підтвердженням даного є: наказ про направлення на навчання; скріншоти з електронної пошти про реєстрацію уповноваженої особи для участі у вебінарі та навчанні; сертифікат про проходження навчання.
3. Також додатково хочемо надати пояснення щодо порядку затвердження та погодження тендерної документації по даних торгах.
Дана процедура проводиться в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»). Реалізація затверджених проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 № 346-VIII (далі – Фінансова угода), Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми з відновлення України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1068 (зі змінами), законодавства України та інших нормативних актів.
Згідно зі Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, закупівля товарів (робіт, послуг) в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України з міжнародними валютно-кредитними організаціями, зокрема і Європейським інвестиційним банком, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі товарів, робіт та послуг в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюються відповідно до
статті 6 Фінансової угоди та Посібника з питань закупівель Європейського інвестиційного банку (далі – ЄІБ), який опублікований на сайті ЄІБ за посиланням http://www.eib.org/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm.
З метою дотриманням вимог зазначених у Посібнику з питань закупівель ЄІБ, Європейським інвестиційним банком схвалено «Керівні принципи імплементації програми», з якими можливо ознайомитися на сайті Мінінфраструктури за посиланням https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html.
Тендерна документація була затверджена згідно наданої нам примірної тендерної документації для закупівлі робіт щодо субпроектів та об’єктів у межах Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Тендерна документація була схвалена Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» на відповідність додатковим вимогам і особливостям Європейського інвестиційного банку, які встановлені Керівними принципами імплементації програми (на підтвердження надаємо лист та витяг з протоколу про схвалення нашої тендерної документації).
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.05.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913619
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 34) 255-64-75 tanjaryda@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-011308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
100693
Номер:6920f389fbf9451fa521ad1d6caa218c
Назва:Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт - «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) та щодо надання додаткових документів.
Дата опублікування:02.05.2024 22:44
Автор:Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
81300, Україна, Львівська область, Яворівський р-н, місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. Для визначення технічних, якісних характеристик робіт «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) Замовником замовлено розроблення проектної документації у Приватного підприємства МОСТИСЬКЕ «АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНЕ БЮРО» (генеральний проектувальник). 20.04.2023 р. отримано від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, розробленої відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом - «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275). Отже вартість безпосередньо робіт (за виключенням витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, розроблення проекту та експертизу проекту) становить - 8 332 652,20 грн.
Розмір бюджетного призначення визначався виходячи із необхідних сум для виконання робіт згідно проектної документації та затверджений головним розпорядником коштів.
2. Посилання на веб-сайт відділу освіти, де розміщено обґрунтування https://mst.osv.org.ua/2024-rik-10-00-39-19-12-2023/
3. Надаємо завдання на проектування, наказ про затвердження проектно-кошторисної документації, зведений кошторисний розрахунок, проектно-коштрисну документацію (в тому числі локальний кошторис, дефектний акт) та експертний звіт, на підставі яких зокрема здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт. Документи додаються прикріплених файлах.
4. Технічне завдання - перелік видів та обсягів робіт
№ Ч.ч. Обґрунтування
(шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
Роздiл 1. Демонтажні роботи
1 КР8-4-2 Розбирання водостічних труб з листової
сталі з землі та помостів 100м 1,98
2 КР8-2-2 Розбирання покриттів покрівлі з листової
сталі 100м2 1,043
3 КР8-1-1 Розбирання лат [решетування] з брусків з
прозорами 100м2 1,043
4 КР3-2-1 Розбирання кам'яної кладки простих стін із
цегли 10 м3 1,51
5 КР13-15-5 Розбирання облицювання стін з керамічних
глазурованих плиток 100м2 2,15
6 КР6-1-1 Демонтаж віконних коробок в кам'яних
стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,08
7 КР6-2-2 Знімання засклених віконних рам (вікон) 100 м2 0,081
8 КР6-14-1 Знімання дверних полотен 100 м2 0,01785
9 КР6-13-1 Демонтаж дверних коробок в кам'яних
стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,01
10 КР8-4-1 Розбирання поясків, сандриків, жолобів,
відливів, звисів тощо з листової сталі
(підвіконники) 100м 2,291
11 КР6-16-2 Знімання дверних [віконних] наборів
накладних (знімання вентиляційних решіток) 100 шт 0,24
12 КР15-57-1 Демонтаж ребристих труб шт 9
Роздiл 2. Будівельні роботи
13 КР2-14-3 Улаштування залізобетонних підпірних
стін і стін підвалів висотою до 3 м,
товщиною до 300 мм (влаштування
підпірних стінок сходів та приянків)[
[сумiшiбетоннiготовiважкi, клас бетону
В20 [М250], крупнiсть заповнювача бiльше
20 до 40 мм]] 100 м3 0,0675
Відповідь на звернення
14 С147-4-10 Стрижнева арматура А-ІІІ, діаметр 10 мм 100кг 1,64
15 КР7-16-3 Улаштування підстильного шару
щебеневого м3 7,5
16 КР7-16-4 Улаштування підстильного шару
бетонного м3 1,26
17 КР3-28-1 Мурування окремих ділянок простих
зовнішніх стін із цегли (замуровування) 100 м3 0,049
18 КР19-9-1 Ізоляція плоских поверхонь матами
мінераловатними 100м2 0,01
19 КБ15-78-1
к=1,15 Утеплення фасадів мінеральними
плитами товщиною 150 мм з
опорядженням декоративним розчином за
технологією "CEREZIT". Стіни гладкі 100 м2 18,96
20 С1555-305
варіант 1 Профіль цокольний м 261
21 С1555-303
варіант 1 Дюбель (анкер) фасадний для теплоізоляції 100шт 153,2
22 С111-2015-4
варіант 1 Суміш суха клейова Ceresit CT 190 кг 22752
23 С1555-55
варіант 1 Армуюча сітка м2 2180,4
24 С111-2014-2
варіант 1 Грунтуюча фарба Ceresit CT 16 л 322,32
25 С1555-308
варіант 1 Штукатурка акрилова структурна "Короїд",
зерно 2,0 мм кг 5119,2
26 С1632-53
варіант 1 Силікатна фарба Ceresit CT54 кг 951,8
27 С1545-43
варіант 1 Дюбелі монтажні 100шт 2,09
28 С1555-305
варіант 2 Кутики штукатруні металеві оцинковані,
перфоровані м 90
29 КБ15-78-3
к=1,15 Утеплення фасадів мінеральними
плитами товщиною 30 мм з опорядженням
декоративним розчином за технологією
"CEREZIT", ширина 300 мм (відкоси) 100 м2 2,6719
30 С1555-303
варіант 2 Дюбель (анкер) фасадний для теплоізоляції,
довжина 160 мм 100шт 16,22
31 С111-2015-4
варіант 1 Суміш суха клейова Ceresit CT 190 кг 3259,72
32 С1555-55
варіант 1 Армуюча сітка м2 342
33 С111-2014-2
варіант 1 Грунтуюча фарба Ceresit CT 16 л 45,42
34 С1555-308
варіант 1 Штукатурка акрилова структурна "Короїд",
зерно 2,0 мм кг 734,773
35 С1632-53
варіант 1 Силікатна фарба Ceresit CT54 кг 134,13
36 КБ15-57-1 Поліпшене штукатурення по сітці стін
без улаштування каркаса 100м2 2,248
37 КР19-26-1 Теплоізоляція стін та колон прямокутних
виробами з еструдованого пінопласту на
клею (цоколь) м3 21,5
38 С111-2015-4
варіант 1 Суміш суха клейова Ceresit CT 190 кг 1580,25
39 С114-97
варіант 1 Плити теплоізоляційні з пінопласту
еструдованого, товщина 100 мм м3 21,5
40 КБ15-57-1
к=1,15 Опорядження стін з армуванням 100м2 2,15
41 С1555-55
варіант 1 Армуюча сітка м2 232,2
42 С111-2015-4
варіант 1 Суміш суха клейова Ceresit CT 190 кг 1580,25
43 КР12-51-6 Полівінілацетатне фарбування нових
фасадів з риштувань по підготовленій
поверхні 100м2 21,13
44 КР20-5-1 Установлення та розбирання зовнішніх
металевих трубчастих інвентарних
риштувань, висота риштувань до 16 м 100м2 24,38
45 КР8-41-2 Навішування водостічних труб, колін,
відливів і лійок з готових елементів
(водостічні труби) 100м 1,98
46 С1110-15
варіант 1 Тримач труби металевий 100шт 0,66
47 КБ10-20-3
к=1,15 Заповнення віконних прорізів готовими
блоками площею до 3 м2 з
металопластику в кам'яних стінах
житлових і громадських будівель 100м2 0,021
48 С188888-4
варіант 1 Дюбель шуруп 100х10 мм шт 9
49 С111-1764
варіант 1 Свердла металеві, діаметр 10 мм шт 0,0000882
50 С111-2014-1
варіант 2 Герметик силіконовий л 0,24738
51 С111-2014-1
варіант 1 Піна монтажна л 0,61845
52 С123-1
варіант 1 Блоки віконні для житлових будівель м2 2,1
53 КБ10-20-1
к=1,15 Заповнення віконних прорізів готовими
блоками площею до 1 м2 з
металопластику в кам'яних стінах
житлових і громадських будівель 100м2 0,0204
54 С188888-4
варіант 1 Дюбель шуруп 100х10 мм шт 17
55 С111-1764
варіант 1 Свердла металеві, діаметр 10 мм шт 0,00017748
56 С111-2014-1
варіант 2 Герметик силіконовий л 0,3468
57 С111-2014-1
варіант 1 Піна монтажна л 1,14648
58 С123-1
варіант 1 Блоки віконні для житлових будівель м2 2,04
59 КР8-40-4 Улаштування з листової сталі поясків,
сандриків, підвіконних відливів 100м 2,389
60 С188888-4
варіант 2 Шуруп самонарізний шт 24
61 С111-2014-1
варіант 3 Гермобутил л 70
62 С1555-305
варіант 3 Відливи віконні м 238,9
63 КР6-9-1 Установлення віконних коробок в кам'яних
стінах, площа прорізу до 2 м2
(вентиляційні решітки) 100 м2 0,024
64 С113-2296
варіант 1 Решітка вентиляційна шт 24
65 С188888-4
варіант 3 Дюбель шт 48
66 КБ10-26-1
к=1,15 Установлення дверних блоків у зовнішніх і
внутрішніх прорізах кам'яних стін, площа
прорізу до 3 м2 100м2 0,04755
67 С188888-4
варіант 1 Дюбель шуруп 100х10 мм шт 12
68 С111-1764
варіант 1 Свердла металеві, діаметр 10 мм шт 0,00017748
69 С111-2014-1
варіант 1 Піна монтажна л 2,5
70 С123-1
варіант 2 Блок дверний м2 4,755
71 КР8-26-2 Улаштування лат [решетування] з
прозорами із дощок і брусків під покрівлю з
листової сталі 100м2 0,813
72 КБ9-42-1
к=1,15 Монтаж покрівельного покриття з
профільованого листа при висоті будівлі
до 25 м 100м2 0,813
73 С188888-4
варіант 4 Дюбель покрівельний шт 487,8
74 С111-743
варіант 1 Металопрофіль м2 87,804
75 КБ11-11-18
к=1,15 Армування стяжки дротяною сіткою 100м2 0,32
76 С113-2085
варіант 1 Фіксатор пластмасовий одинарний шт 144
77 С111-874 Сітка дротяна ткана з квадратними
чарунками N 05 без покриття м2 35,2
78 КР9-7-2 Ремонт бетонних східців та площадок 100шт 0,82
79 С1115-2808
варіант 1 Бетон м3 2,8
80 КР9-20-1 Установлення металевих огорож з
поручнями з твердолистяних порід 100м 0,622
81 С123-362
варіант 1 Поручні м 64,444
82 С121-650
варіант 1 Металева огорожа (конструкції індивідуальні) т 0,88
Дашок
83 КР20-2-1 Улаштування козирків дерев'яних на
металевих кронштейнах з покриттям
покрівельною сталлю м2 9,2
84 КР8-26-1 Улаштування лат [решетування]
суцільних із дощок
Пандус 100м2 0,092
85 КР2-6-5 Улаштування вертикальної гідроізоляції
фундаментів рулонними матеріалами в 1
шар 100 м2 0,1
86 С1555-383
варіант 1 Гідроізоляційні рулонні матеріали (рубероїд) м2 11,5
87 С111-220
варіант 1 Грунтовка бітумна т 0,008
88 КР1-27-2 Розробка ґрунту вручну з переміщенням
ручними візками на 20 м, група ґрунту 2 1 м3 1,5
89 КР18-20-1 Улаштування підстильних та
вирівнювальних шарів основи з піску 100м3 0,059
90 КБ6-1-23
к=1,15 Улаштування стрічкових фундаментів
залізобетонних, при ширині по верху понад
1000 мм 100м3 0,01
91 С147-4-12 Стрижнева арматура А-ІІІ, діаметр 12 мм 100кг 0,00066
92 С113-2122
варіант 1 Фіксатор шт 15
93 КР18-20-1 Улаштування підстильних та
вирівнювальних шарів основи піщанно-
цементного 100м3 0,03
94 С1421-9656-
5
варіант 1 Суміш піщано-цементна м3 3,3
95 КР18-49-1 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних
фігурних елементів мощення [ФЭМ] 100м2 0,097
96 КР18-49-2 Різання дрібнорозмірних фігурних
елементів мощення [ФЭМ] 1м різу 5
97 КР18-30-1 Установлення бетонних поребриків на
бетонну основу м 8
98 С188888-35
варіант 1 Поребрик шт 8
99 КБ9-75-2
к=1,15 Виготовлення драбин, зв'язок,
кронштейнів, гальмових конструкцій та
ін.(огорожі пандуса) т 0,02
100 С111-516
варіант 1 Металопрокат т 0,0212
101 КР20-12-2 Монтаж дрібних металоконструкцій вагою
до 0,5 т (огорожа пандуса) 1т 0,02
102 КБ13-17-4
К=1,15 Ґрунтування металевих поверхонь за один
раз ґрунтовкою ГФ-017 100м2 0,008
103 КР12-55-4 Фарбування металевих грат, рам, труб
діаметром менше 50 мм тощо за 2 рази 100м2 0,00008
104 КР2-14-8 Улаштування залізобетонних підпірних
стін і стін підвалів висотою до 6 м,
товщиною понад 500 мм до 1000 мм
(влаштування сходів) 100 м3 0,02
105 С147-4-12 Стрижнева арматура А-ІІІ, діаметр 12 мм 100кг 2,6
106 С113-2122
варіант 1 Фіксатор шт 35
107 С311-3-М Перевезення сміття до 3 км т 24,4579