• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

8 332 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 663.26 UAH
Номер: 2af655e8e7c84d898e37e35834ac2d32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.04.2024 11:08 - 17.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2024 № 32-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.04.2024 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-03-07-011308-a 07.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ПП «Фасад-Сервіс», виконання рішення Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відхилення тендерної пропозиції, виконання рішення Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2024 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фасад-Сервіс» (далі – ПП «Фасад-Сервіс»), протокол (рішення) уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Фасад-Сервіс» від 22.03.2024 №2, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.04.2024 року, протокол (рішення) уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2024 №3, скарга ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 09.04.2024 №UA-2024-03-07-011308-a.b1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2024 №7016-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи щодо виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2024 №4, протокол (рішення) уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 02.05.2024 №5, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.05.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям для об’єднання учасників. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.05.2024 11:23 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2024 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, яки опубліковано в електронні системі 16.05.2024 р. подаємо інформацію про виконання вказаних у Висновку зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. Здійснено наступні заходи направлені на недопущення у подальшому вчинення будь-яких правопорушень у сері публічних закупівель: 1. Начальником відділу освіти, молоді і спорту Мосиської МР проведено з уповноваженою особою роз’яснювальну роботу. 2. Уповноважена особа 17.05.2024 р. взяла участь у вебінарі "Відповідальність у публічних закупівлях". Також 22.05.2024 р. уповноважена особа завершила навчання з курсу "Публічні закупівлі для замовників в Prozorro". Підтвердженням даного є: наказ про направлення на навчання; скріншоти з електронної пошти про реєстрацію уповноваженої особи для участі у вебінарі та навчанні; сертифікат про проходження навчання. 3. Також додатково хочемо надати пояснення щодо порядку затвердження та погодження тендерної документації по даних торгах. Дана процедура проводиться в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України та відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»). Реалізація затверджених проєктів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 № 346-VIII (далі – Фінансова угода), Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми з відновлення України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року № 1068 (зі змінами), законодавства України та інших нормативних актів. Згідно зі Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, закупівля товарів (робіт, послуг) в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України з міжнародними валютно-кредитними організаціями, зокрема і Європейським інвестиційним банком, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі товарів, робіт та послуг в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюються відповідно до статті 6 Фінансової угоди та Посібника з питань закупівель Європейського інвестиційного банку (далі – ЄІБ), який опублікований на сайті ЄІБ за посиланням http://www.eib.org/infocentre/publications/all/guide-to-procurement.htm. З метою дотриманням вимог зазначених у Посібнику з питань закупівель ЄІБ, Європейським інвестиційним банком схвалено «Керівні принципи імплементації програми», з якими можливо ознайомитися на сайті Мінінфраструктури за посиланням https://mtu.gov.ua/content/proekti-eib-nadzvichayna-kreditna-programa-dlya-vidnovlennya-ukraini-ta-programa-z-vidnovlenngya-ukraini.html. Тендерна документація була затверджена згідно наданої нам примірної тендерної документації для закупівлі робіт щодо субпроектів та об’єктів у межах Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Тендерна документація була схвалена Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» на відповідність додатковим вимогам і особливостям Європейського інвестиційного банку, які встановлені Керівними принципами імплементації програми (на підтвердження надаємо лист та витяг з протоколу про схвалення нашої тендерної документації).
Дата публікації звіту: 22.05.2024 23:57

Запити/Пояснення