• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

8 332 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 663.26 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 16:28 - 12.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо прийнятих рішень замовником

Номер: 44b650c1c12242faaf5732e1c64a4fdd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-011308-a.b1
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Скарга:
07 березня 2024 р. Відділом освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету: «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти «Віночок» Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Згідно умов оголошення щодо проведення закупівлі 15 березня 2024 р. завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали 2 учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 7 789 908,50 UAH з ПДВ 7 109 000,00 UAH з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 7 793 226,00 UAH з ПДВ 7 110 000,00 UAH з ПДВ По результату розгляду пропозиції учасника Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" замовником було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей. З врахування доданих учасником згідно вимоги документів та інформації замовником було визначено Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" переможцем (протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозиці № 3 від 05.04.2024 р.). Вважаємо рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, адже Договірна ціна надана Приватним підприємством "Фасад-Сервіс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації виходячи з наступного:
Дата розгляду скарги: 19.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2024 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа з питань проведення публічних закупівель, на виконання рішення Органу оскарження №7016-р/пк-пз від 19.04.2024 р. вирішила: 1. Скасувати рішення про визначення приватного підприємства "Фасад-Сервіс" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення Мостиського закладу дошкільної освіти "Віночок" Мостиської міської ради Львівської області в м. Мостиська Львівської області вул. 16 Липня, 9". Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-07-011308-a. 2. Відхилити тендерну пропозицію приватного підприємства "Фасад-Сервіс" відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)": "44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Іванишин Христина Тарасівна 380975984423 khrystynaivanyshyn28@gmail.com http://skm-lviv.com.ua

Пункт скарги

Номер: 32fffc5e63cc4664a8fa197ad07107a5
Заголовок пункту скарги: Визначеня переможцем Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Опис заперечення: Згідно вимог ч. 6 Розділу 3 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.

Водночас, згідно вимог ч. 3 Додаток 2 до тендерної документації (проєкт договору):
3.3. Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Додаток №1. Договірна ціна
Додаток № 1 до Договору № _____ від __________р. (Має бути складений у відповідності до положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».)

Відповідно ч. 3 розділу VI ТД до Договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку 2 до тендерної документації.

Відповідно ч. 4 розділу VI ТД Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 4 розділу 5 Документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації.

За таких умов, Документацією передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Також, Документацією передбачено, що договірна ціна за цим договором має бути складена у відповідності до положень Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: У складі пропозиції переможця (стиснута папка Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3.pdf.asice/ файл Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3) на виконання зазначених вимог надано, зокрема:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- проект календарного графіку виконання робіт

Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва"..
Додатком 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, форму договірної ціни:

Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна складена не за формою затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281:

А саме:
Передбачено Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) Договірна ціна надана переможцем у складі пропозиції:

Зокрема, Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) ФОРМА договірної ціни передбачено наявність двох розділів:
Розділ І. Будівельні роботи
Розділ ІІ. Устаткування, меблі та інвентар

В договірній ціні наданій переможцем відсутні розділи І. Будівельні роботи та Розділ ІІ. Устаткування, меблі та інвентар.

Формою договірної ціни передбачено наявність наступних розрахунків:
Прямі витрати в т.ч.:
Розр. № 1 Заробітна плата
Розр. № 2 Вартість матеріальних ресурсів
Розр. № 3 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів
В учасника, натомість передбачено розрахунок №1-1, який включає в себе:
Прямі витрати у тому числі:
Заробітна плата будівельників, монтаж ників
Вартість матеріальних ресурсів
Вартість експлуатації будівельних машин
Формою договірної ціни передбачено наявність наступних розрахунків:
Розр. № 4 Загальновиробничі витрати
В учасника – це розрахунок №1-2.

Формою договірної ціни передбачено наявність наступних розрахунків:
Розр. № 5 Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд,
Розр. № 6 Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період) ,
Розр. № 7 Кошти на виконання будівельних робіт у літній період,
Розр. № 8 Інші витрати, які передбачено формою договірної ціни.
В договірній ціні учасника наведені розрахунки відсутні

Формою договірної ціни передбачено наявність наступних розрахунків:
Розр. № 9 Прибуток
Розр. № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації В учасника, натомість, передбачено:

Розрахунок 5 – Кошторисний прибуток
Розрахунок 6 - Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації

Настановою передбачено
Розр. №11 Кошти на покриття ризиків
Розр. № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами В учасника:
* Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва
Розрахунок №П145 - Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І).

Настановою передбачено Розр. № 13 Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ) В договірній ціні учасника не враховано наведеного розрахунку.

Надання учасником договірної ціни складеної не у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації в сукупності з вимогами ч. 3 розділу VI ТД та ч. 4 розділу VI ТД, згідно умов яких: «Договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку 2 до тендерної документації», «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.

Наявність підстав для відхилення за аналогічних обставин підтверджується попередньою практикою органу оскарження, зокрема: рішення від 22.11.2023 № 18775, UA-2023-10-24-003240-a, в частині вимог до договірної ціни передбачених саме проектом договору - рішення від 18.01.2024 № 1157, UA-2023-11-28-008605-a.
Визначення замовником переможцем процедури учасника пропозиція якого підлягає відхиленню, для нас, як для учасника даної процедури закупівлі є грубим порушенням наших законних прав та інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.



Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір