• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих)

Завершена

15 600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 000.00 UAH
Номер: 481f3aeb5a394f139006d99ac8ed54af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.08.2024 15:51 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-03-01-007129-a 01.03.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.03.2024 б/н зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», вимоги про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», протоколи уповноваженої особи від 04.04.2024 № 57, від 26.04.2024 № 70, від 30.04.2024 № 72 та від 23.05.2024 № 84, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4848-р/пк-пз, від 14.05.2024 № 8504-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8536-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024, договір про закупівлю від 07.06.2024 № 109, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.09.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій, на участь у торгах надійшли пропозиції двох учасників: ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною 13 166 460,00 грн, а також ТОВ «ПОНТЕМ.УА», з остаточною ціною 14 932 620,00 грн. Моніторингом встановлено, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2024 № 8504-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8536-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», а також ТОВ «ПОНТЕМ.УА», у зв’язку з чим, протоколом від 23.05.2024 № 84 Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною 13 166 460,00 грн. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.09.2024 10:56 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2024 10:56

Запити/Пояснення