-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих)
Завершена
15 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 000.00 UAH
Номер:
481f3aeb5a394f139006d99ac8ed54af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 15:51 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-01-007129-a 01.03.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.03.2024 б/н зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», вимоги про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», протоколи уповноваженої особи від 04.04.2024 № 57, від 26.04.2024 № 70, від 30.04.2024 № 72 та від 23.05.2024 № 84, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4848-р/пк-пз, від 14.05.2024 № 8504-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8536-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024, договір про закупівлю від 07.06.2024 № 109, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.09.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій, на участь у торгах надійшли пропозиції двох учасників: ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною 13 166 460,00 грн, а також ТОВ «ПОНТЕМ.УА», з остаточною ціною 14 932 620,00 грн.
Моніторингом встановлено, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2024 № 8504-р/пк-пз та від 14.05.2024 № 8536-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», а також ТОВ «ПОНТЕМ.УА», у зв’язку з чим, протоколом від 23.05.2024 № 84 Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною 13 166 460,00 грн.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.09.2024 10:56 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2024 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
84215248dba7426291a70095e582cba2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.09.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є кейтерингові послуги, замовником якої є комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-01-007129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea19a7e6a9a342d6a8418bd159145420
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
04.09.2024 16:27
Опис:
Відповідно до запиту про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник здійснив закупівлю Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги) шляхом застосування відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-03-01-007129-a у порядку, визначеному особливостями Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178 зі змінами (надалі – Постанова). За результатами закупівлі був укладений договір від 07.06.2024 №109.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби, згідно з запитом, оприлюдненим 02.09.2024р, Замовнику необхідно надати пояснення та долучити документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
Звертаємо Вашу увагу, відповідно до Постанови тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. При формуванні тендерної документації, зокрема в частині технічних та якісних характеристик, Замовник чітко дотримувався чинного законодавства. Враховуючи специфіку послуг – послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в закладах охорони здоров’я, обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснювалось, перш за все, з урахуванням норм, встановлених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом МОЗ від 29.10.2013 №931 тощо. Крім того, за результатами аналізу численних закупівель відповідних послуг, розміщених в електронній системі закупівель, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a, Замовником були визначені необхідні параметри відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Щодо розміру витрат та очікуваної вартості. При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався примірною методикою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Так, для прорахунку очікуваної вартості замовник використовував середньоринкові ціни, користуючись усією інформацією, наявною в системі Prozorro, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a. Враховуючи допустимі межі витрат, затверджені фінпланом підприємства на 2024 рік, наявну потребу в кількості 156 000 комплектів та прораховану середньоринкову вартість за комплект, Замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 15 600 000,00 грн.
Стосовно частини Вашого запиту щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Вочевидь Ваш запит ґрунтується на положеннях Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та Постанови КМУ від 11.10.2016 №710. Звертаємо увагу, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), відповідно до п.4¹ Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та п. п.4¹ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, стосується тільки розпорядників бюджетних коштів. Оскільки наш заклад є в першу чергу комунальним некомерційним підприємством та одержувачем, а в розрізі даної закупівлі навіть не бюджетних коштів, вимоги даних Постанов не розповсюджуються.