• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Консерви рибні «Скумбрія натуральна з додаванням олії»

Завершена

11 865 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 118 650.00 UAH
Номер: 63911ba1c90f492a9173b29ebbe59bee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2024 12:47 - 02.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-02-09-013469-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду пропозицій ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» та ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а також принципів публічних закупівель, які визначені в статті 5 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Військовою частиною 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протоколом уповноваженої особи від 15.02.2024 № 22, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» (далі – ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ ТЕРРА» (далі – ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА»), протоколи відхилення від 26.02.2024 № 105 та від 07.03.2024 № 141, протокольні рішення уповноваженої особи від 04.03.2024 № 127 та від 07.03.2024 № 144, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір від 15.03.2024 № 49/ВОЗ-2024 на суму 11 222 400,00 грн укладений з ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» та додаткову угоду від 08.04.2024 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.04.2024, 18.04.2024, 24.04.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протокольним рішенням (протоколом) від 26.02.2024 № 105 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (пункт 7 «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» додатку 2 та пункт 18 Додатку 1 «Інші вимоги» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме: «учасник надав у складі пропозиції Договір від 01.08.2014 № 12Т перевезення вантажів автомобільним транспортом. Пунктом 9.2. зазначено, що договір дійсний до 31.12.2014. До даного Договору відсутня будь-яка інформація щодо продовження строку дії договору від сторін, які уклали цей договір, тому немає ніякого підтвердження, що термін договору від 01.08.2014 № 12Т був продовжений; учасник надав у складі пропозиції довідку про транспортні договори від 16.02.2024 № б/н в якому зазначені 2 автомобіля-рефрижератори, право власності яких в довідці зазначені договором оренди від 01.08.2014 № 12Т. В даному Договорі від 01.08.2014 № 12Т ніде не зазначені дані про марку та модель транспортного засобу, які описані в довідці; учасник у складі пропозиції надав довідку від 16.02.2024 № б/н про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Згідно довідки учасником була надана копія договору від 16.12.2021 № 322 у якому в розділі 1 предмет договору, пункт 1.1. зазначено, що Додаток 1 (специфікація) є невід’ємною частиною даного Договору. В копії Договору від 16.12.2021 № 332 Додаток 1 (специфікація) відсутній». Крім того, відповідно протокольного рішення (протокол) від 07.03.2024 № 141 тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» відхилено як таку що не відповідає умовам, визначеним в пункті 2 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції надано лист від ТОВ «Рибоконсервний завод «ЕКВАТОР», в якому виробник конкретно не визначив масу товару, що пропонується до постачання; пропозиція не містить договору між виробником та суб’єктом, який здійснює безпосереднє відвантаження товару учаснику. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.02.2024 № 122, що набрала чинності 07.02.2024) якщо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Під час моніторингу на запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо нерозміщення повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиціях учасників ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» та ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» Замовник 24.04.2024 через електронну систему закупівель повідомив, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачало надсилання такого повідомлення. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тим самим не надав можливість учасникам процедури закупівлі ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» та ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» усунути такі невідповідності. Отже, пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» та ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» Замовник відхилив на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» (10 317 391,30 грн з ПДВ) та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» (11 222 400,00 грн з ПДВ) складає 905 008,70 грн з ПДВ, що призвело до ризику неекономного витрачання Замовника на відповідну суму.
Період усунення порушень: 03.05.2024 14:15 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2024 14:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Консерви рибні «Скумбрія натуральна з додаванням олії», код ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, а саме здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, повідомляємо, що між військовою частиною 3078 та ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» було укладено Додаткову угоду №2 від 06.06.2024 року до Договору №49/ВОЗ-2024 від 15.03.2024 року про дострокове розірвання договору.
Дата публікації звіту: 13.06.2024 09:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Шляхом розірвання договору
Дата публікації: 21.06.2024 10:48

Запити/Пояснення