-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська»
Завершена
7 993 326.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 966.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 966.63 UAH
Номер:
f31430f2e0834154be2cebb559ff3f1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2024 00:00
Період моніторингу:
03.05.2024 12:08 - 25.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2024 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-01-010178-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення колегії АМКУ, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красилівського підприємства водопровідно – каналізаційного господарства (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2024 №5; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Приватного підприємства «ГАЗТЕХ» (далі – ПП «ГАЗТЕХ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» ( далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»); протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ГАЗТЕХ» від 16.02.2024 №6; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПП «ГАЗТЕХ» від 19.02.2024; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ГАЗТЕХ» від 21.02.2024 №8; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.03.2024 №4309-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «ГАЗТЕХ» від 12.03.2024 №12; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 18.03.2024 №13; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 19.03.2024; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 20.03.2024 № 15; повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024 року; договір підряду від 29.03.2024 №29/03/24; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 травня 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.05.2024 15:12 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2024 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
5cf07da1157f497f961ac95a3fcb04e2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська» (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-010178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
75ed17ba76e445d59c58f814b0b5d7d3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.05.2024 11:55
Опис:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення вартості предмета закупівлі
Очікувану вартість предмета закупівлі та розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська».
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються на підставі проектно-кошторисної документації, а саме локального кошторису на будівельні роботи на нове будівництво водопровідної мережі.
Проектно-кошторисна документація за предметом закупівлі пройшла експертизу, в результаті якого надано експертний звіт за № Т980-ОБ від 19 вересня 2023 (реєстраційний номер EX01:5259-2290-2796-0339).
У висновку вказано, що робочий проєкт «Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Відповідно до п.4¹ Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів»
від 11 жовтня 2016 р. № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно ч. 2 статті 22 ГКУ суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
У свою чергу ч. 3 статті 24 ГКУ зазначено, що суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Красилівське ПВКГ є суб’єктом комунальної власності, статутний капітал якого перевищує п'ятдесят відсотків. Засновником підприємства є Красилівська міська рада, яка здійснює прямий вирішальний вплив на господарську діяльність підприємства. Тому зобов’язання Красилівського ПВКГ щодо оприлюднення інформації, що передбачена у п.4¹ Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, відсутнє.