• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Нове будівництво водопровідної мережі за адресою: Хмельницька обл., Хмельницький р-н., Красилівська територіальна громада, с. Слобідка-Красилівська»

Завершена

7 993 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 966.63 UAH
Номер: f31430f2e0834154be2cebb559ff3f1b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.05.2024 12:08 - 25.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2024 № 25-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.05.2024 № 25-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-02-01-010178-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення колегії АМКУ, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красилівського підприємства водопровідно – каналізаційного господарства (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2024 №5; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Приватного підприємства «ГАЗТЕХ» (далі – ПП «ГАЗТЕХ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» ( далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»); протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ГАЗТЕХ» від 16.02.2024 №6; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПП «ГАЗТЕХ» від 19.02.2024; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ГАЗТЕХ» від 21.02.2024 №8; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.03.2024 №4309-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «ГАЗТЕХ» від 12.03.2024 №12; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 18.03.2024 №13; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 19.03.2024; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» від 20.03.2024 № 15; повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024 року; договір підряду від 29.03.2024 №29/03/24; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 травня 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.05.2024 15:12 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2024 15:12

Запити/Пояснення