• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку, Хліб житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.

Завершена

2 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 850.00 UAH
Номер: f3b03622aaea4779bd3f88ad1eab2090
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.02.2024 17:31 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 15-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.02.2024 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-12-07-002050-a, 07.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору купівлі-продажу від 26.12.2023 № 8, укладеним з ТОВ «Наш Хліб Вінниця» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. Акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерна документація затверджена протокольним уповноваженої особи від 07.12.2023 №118/1; запитання учасників процедури закупівлі від 07.12.2023 та відповіді замовника від 07.12.2023; вимоги про усунення порушень від 08.12.2023 № UA-2023-12-07-002050-a.b1 та рішення замовника від 10.12.2023; вимоги про усунення порушень від 10.12.2023 № UA-2023-12-07-002050-a.c2 та рішення замовника від 12.12.2023; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Наш Хліб Вінниця»; вимога про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Наш Хліб Вінниця» до 19 грудня 2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою від 19.12.2023 № 118/6; повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2023; договір купівлі-продажу від 26.12.2023 № 8; відповідь (інформація та документи) замовника від 13.02.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-07-002050-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено такі номенклатурні позиції: «Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку», «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку», «Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку». Навпроти кожного відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку», становить код «ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб» та код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку» «ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку» «ДК 021:2015: 15812100-4 – Хлібобулочні вироби». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником норм чинного законодавства при укладенні договору в частині невідповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця. Так, згідно з тендерною документацією (пункт 1 розділ 3 тендерної документації) учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі засвідчений проект договору про закупівлю (заповнений в частині реквізитів), чим підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця» надано проект договору (файл Додаток 4. Проєкт договору.docx.pdf). Так згідно пункту 11.1 Проекту договору «Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024…». Разом з цим, між замовником та переможцем ТОВ «Наш Хліб Вінниця» укладено договір купівлі-продажу від 26.12.2023 № 8, пунктом 11.1 якого визначено «Договір набирає чинності з 01.01.2024 та діє до 31.12.2024…». Так, відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Разом з цим, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, замовником в порушення пункту 18 Постанови № 1178 укладено договір, який не відповідає тендерній пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 27.02.2024 18:19 - 13.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2024 18:19

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-002050-a від 27.02.2024 оскаржено до суду.
Дата публікації: 13.03.2024 12:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-12-07-002050-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-02-08-000075, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024, за результатом якого органами фінансового контролю 27.02.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: 1. Замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-07-002050-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено такі номенклатурні позиції: «Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку», «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку», «Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку». Навпроти кожного відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку», становить код «ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб» та код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Хліб житньопшеничний із борошна вищого ґатунку» «ДК 021:2015: 15811100-7 – Хліб», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку» «ДК 021:2015: 15812100-4 – Хлібобулочні вироби». Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником норм чинного законодавства при укладенні договору в частині невідповідності укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця. Так, згідно з тендерною документацією (пункт 1 розділ 3 тендерної документації) учасник, подаючи тендерну пропозицію, подає у її складі засвідчений проект договору про закупівлю (заповнений в частині реквізитів), чим підтверджує, що погоджується з умовами договору, що містяться у Додатку № 4. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця» надано проект договору (файл Додаток 4. Проєкт договору.docx.pdf). Так згідно пункту 11.1 Проекту договору «Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2024…». Разом з цим, між замовником та переможцем ТОВ «Наш Хліб Вінниця» укладено договір купівлі-продажу від 26.12.2023 № 8, пунктом 11.1 якого визначено «Договір набирає чинності з 01.01.2024 та діє до 31.12.2024…». Так, відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Разом з цим, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, замовником в порушення пункту 18 Постанови № 1178 укладено договір, який не відповідає тендерній пропозиції переможця. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.» 1. Щодо порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082, в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Замовник погоджується з тим, що в оголошенні про проведення відкритих торгів, в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказано код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Для недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 14 Порядку № 1082 Замовником проведено роз’яснювальну роботу та навчання. 2. Щодо частини Висновку, де встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178, а саме: укладення договору, який не відповідає тендерній пропозиції переможця, Замовником оскаржено до суду (Справа № 120/3004/24). 22.10.2024 року Вінницьким окружним адміністративним судом винесено Рішення, яким суд визнав протиправним та скасував пункт 3 Розділу ІІ Висновку Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-12-07-002050-а від 27.02.2024 щодо зобов'язання Комунального некомерційного підприємства "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" 1 здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом розірвання договору купівлі-продажу від 26.12.2023 № 8, укладеним з ТОВ "Наш хліб Вінниця" та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень."
Дата публікації звіту: 26.11.2024 08:28

Запити/Пояснення