-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Завершена
4 389 847.63
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 949.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 949.24 UAH
Номер:
43a11b3c3dd54f2d90379cc90f7147a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2023 00:00
Період моніторингу:
08.12.2023 10:21 - 30.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2023 № 82-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.12.2023 № 82
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-11-01-003276-a 01.11.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, роз’яснення від 03.11.2023, 10.11.2023, 13.10.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 02.11.2023, 03.11.2023, 09.11.2023, 10.11.2023, роз’яснення від 10.11.2023 від 13.10.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 10.10.2023 (вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «Алеанда і К» (далі – ТОВ «Алеанда і К») за номерами UA-2023-11-01-003276-а-а1, UA-2023-11-01-01-003276-а.с2), тендерну пропозицію учасника ТОВ «Алеанда і К», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.11.2023, договір про закупівлю від 04.12.2023 № 421/2023 на суму 3 999 999,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Алеанда і К, пояснення надані 14.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що в пункті 4 розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку № 4 до тендерної документації «Технічне завдання» зазначено, що учасник повинен надати підтвердження того, що пропонований учасником товар є в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формується та ведеться Уповноваженим органом відповідно до Постанови КМУ від 02.08.2022 № 861.
Однак, в тендерній документації не визначено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Крім того, в тендерній документації не визначено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, чим порушено вимоги пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністерства України від 02.08.2022 № 861 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2023 № 950) (далі – Порядок № 861).
Період усунення порушень:
25.12.2023 18:11 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.12.2023 18:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень, та недопущення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупіпель
Дата публікації звіту:
29.12.2023 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
863303c4eab942c2a48dec765d9cf9a4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-01-003276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c24af3c69278466884d0a8ee1e3be976
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.12.2023 15:47
Опис:
Комунальним підприємством «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – КП «Електротранс») проведено процедуру закупівлі Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-11-01-003276-a.
На запит Держаудитслужби України від 11 грудня 2023 року КП «Електротранс» пояснює наступне.
Згідно службової записки начальника транспортно-господарської служби виникла потреба в придбанні екскаватора-навантажувача для виконання земляних робіт під час ремонту, обслуговування та експлуатації підземних кабельних мереж та системи контактної мережі, які знаходяться на балансі підприємства і розташовані на території КП «Електротранс» та міста Кропивницького. Враховуючи специфіку таких робіт, екскаватор-навантажувач повинен був мати у своїй комплектації передній ківш-відвал (використовується для навантажувально-розвантажувальних робіт, підвезення матеріалів до місця робіт і т.д.), гідробур зі шнеком діаметром 600 мм і подовжувачем 1 м (використовується для монтажу опор контактної мережі), гідромолотом (для демонтажу старих опор та їх дріблення, ущільнення земполотна після земляних робіт), додаткового ківша шириною 30 мм (використовується для риття траншей під час ремонту, обслуговування та експлуатації підземних кабельних мереж).
Враховуючи потребу в придбанні та наявну фінансову спроможність, керівництвом підприємства було надано вказівку уповноваженій особі із публічних закупівель і службі матеріально-технічного забезпечення підприємства (далі-СМТЗ) на організацію проведення тендерної закупівлі екскаватора–навантажувача у вищевказаній комплектації.
Використовуючи загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, тощо) СМТЗ у телефонному режимі були проведені консультації з менеджерами виробників/постачальників щодо надання комерційних пропозицій на поставку екскаватора-навантажувача з тим додатковим обладнанням, яке мало потребу. Окрім цього, при розмові з менеджерами було акцентовано, що виробниками товару та комплектуючих до нього не мають бути країни-агресори та Китай. На момент формування технічного завдання та визначення очікуваної вартості для проведення тендерної закупівлі даного товару СМТЗ було отримано три комерційні пропозиції саме за вищевказаною комплектацією та акцентованими вимогами.
На підставі наявних комерційних пропозицій з описом предмета закупівлі, керуючись Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом директора КП «Електротранс» «Про затвердження методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» №25 від 07.02.2023, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, було сформовано технічне завдання з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, розмір витрат та визначено його очікувану вартість.
В подальшому з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог закону та усунення щодо технічних параметрів предмета закупівлі, які могли містити в собі дискримінаційні вимоги, було внесено зміни до технічного завдання, а саме як потенційно дискримінаційні усунено обмеження щодо об’єму паливного баку, типу насосу гідравлічної системи, а також виключено умову щодо відхилення пропозиції учасника в разі, якщо з учасником було розірвано договір за ДК 021-2015 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» та ним не було виконано своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю за цим самим ДК, так як законодавством визначено застосування такої вимоги лише до раніше укладених договорів з цим самим Замовником, а не будь-яким суб’єктом господарювання.
Додатки:
1. Екскаватор ціна ALEANDA.pdf
2. Екскаватор ціна КСТ.pdf
3. Екскаватор ціна МST.pdf
4. Наказ про ціноутворення.pdf
5. Службова на придбання.pdf
6. Технічне завдання.pdf
7. Технічне завдання зі змінами.
8. Зміни до наказу №25 від 21.04.23
Номер:
80e2595937154830abbcbda0fb7d10ab
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-01-003276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надайте протокол уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію для процедури відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару Ексакаватор - навантажувач за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
2. З якої причини в тендерній документації на закупівлю екскаватора – навантажувача, який, відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, підлягає закупівлі, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків, та ступінь локалізації виробництва даного товару, що є предметом закупівлі, підтверджена Мінекономіки під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, не визначено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності?
Крім того, з якої причини в тендерній документації не визначено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, як це передбачено вимогами пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2023 № 950)?
3. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження файлів з наведеними документами у сканованому вигляді, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації) та з інформацією та документами про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, а саме технічну специфікацію, що зазначені у Додатку № 4.
В пункті 1.24 додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) та в пункті 12 розділу ІІ «Організаційні положення» Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання» (далі – Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що учасник повинен надати у складі пропозиції декларацію про відповідність запропонованого товару із зазначення серійного номеру машини, яка є дійсна на момент подачі та протягом дійсності пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Алеанда і К» (далі – ТОВ «Алеанда і К») у файлі «Декларація про відповідність CASE 580SV.pdf» надано декларацію про відповідність від 08.11.2023 № UA.08/11-2023, складену за підписом директора ТОВ «Алеанда і К» в якій не зазначено серійний номер машини. Натомість, у вищевказаній декларації на відповідність зазначено ідентифікаційний номер №FNH580SVNZHH12400, який відповідає ідентифікаційному номеру колісного транспортного засобу (VIN), який міститься у сертифікаті відповідності транспортного засобу від 08.11.2023 № UA.АLEandK.08/11-2923/912, складеного за підписом директора ТОВ «Алеанда і К», наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Алеанда і К» у файлі «Сертифікат відповідності CASE 580SV.pdf.».
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Алеанда і К» надано декларацію про відповідність запропонованого товару із зазначення серійного номеру машини, яка є дійсна на момент подачі та протягом дійсності пропозиції учасника, відповідно до вищевказаних вимог пункту 1.24 додатку 2 до тендерної документації та пункту 12 розділу ІІ «Організаційні положення» Додатку 4 до тендерної документації?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 частини 3 тендерної документації неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.
4. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження файлів з наведеними документами у сканованому вигляді, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік та форма згідно з Додатком № 2 до цієї тендерної документації).
Крім того, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей» розділу 3 тендерної документації зазначено, що документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно статті 16 Закону, наведені у Додатку 2.
З якої причини в Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» до тендерної документації наведено перелік документів, які не підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, передбаченим вимогами статті 16 Закону?
Який розділ тендерної документації містить інформацію про встановлені кваліфікаційні критерії при проведенні вищевказаної процедури закупівлі, відповідно до вимог статті 16 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bc883fd85a434b299d75d45e698e3804
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.12.2023 15:52
Опис:
Комунальним підприємством «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – КП «Електротранс») проведено процедуру закупівлі Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-11-01-003276-a.
На запит Східного офісу Держаудитслужби України від 11 грудня 2023 року КП «Електротранс» повідомляє наступне.
1. Щодо вимоги надати протокол уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію для процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю товару Екскаватор-навантажувач за кодом ДК 021:2015 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка», КП «Електротранс» надає відповідний протокол.
2. Щодо другого питання, згідно пункту 4 розділу ІІІ Інші вимоги технічного завдання № 4 ступінь локалізації виробництва запропоновано учасником товару зазначається відповідно до Постанови КМУ від 02.08.2022р. № 861 (надалі - Перелік). Якщо наявні передбачені законодавством виключення, за якими на Товар, який пропонується Учасником, не поширюються вимоги, передбачені п. 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, в такому випадку Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат про походження Товару з країни, з якою Україна уклала відповідний договір, або країни, що є учасником вказаної Угоди про державні закупівлі.
Замовник звертає увагу на підпункт 1 та 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, яким встановлено вимогу здійснювати закупівлю товарів, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році 15 відсотків та підтверджений Мінекономіки під час формування переліку товарів, до яких застосовується даний пункт, наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відповідно до даної вимоги Учасник в своїй пропозиції надав Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT, та Сертифікат відповідності транспортного засобу від ДСТУ EN ISO 4254-1:2017 GN ISO 4254-1:2015: IDT, тим самим підтвердив кваліфікаційні вимоги замовника.
3. Щодо наявності в файлі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЕАНДА і К» декларації із зазначенням серійного номера машини, повідомляємо наступне.
Слід враховувати, що ідентифікаційний номер транспортного засобу (англ. Vehicle identification number — VIN), або VIN-код — це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833.
Водночас, серійний номер – це унікальний код, що присвоюється для ідентифікації окремого виробу.
Зі змісту вищевказаних визначень слідує висновок, що ідентифікаційний номер транспортного засобу та серійний номер транспортного засобу за своїм значенням є тотожними поняттями. Відтак, у файлі «Декларація про відповідність CASE 580SV.pdf» учасником ТОВ «АЛЕАНДА і К» надано декларацію на відповідність від 08.11.2023 № UA.08/11-2023 із зазначеним ідентифікаційним (серійним) номером колісного транспортного засобу № FNH580SVNZHH12400, що відповідає вимогам, визначеним Замовником в тендерній документації, та не тягне за собою наслідки, передбачені в пункті частини третьої тендерної документації, оскільки б відхилення тендерної пропозиції із зазначених підстав було б виявом надмірного формалізму.
4. Щодо причин зазначення переліку документів, що не підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним в статті 16 Закону, та зазначення розділу тендерної документації, що містить інформацію про кваліфікаційні критерії, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 16 Закону від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, яким встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації, визначено, що учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу екскаватора-навантажувача (надати лист у довільній формі), а також забезпечити передпродажну підготовку, введення устаткування в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника, а також надати затверджену фінансову звітність учасника за останній звітний період (за 4 квартал 2022р.). Зазначені вимоги відповідають кваліфікаційним критеріям, визначеним пунктами 1, 4 частини 2 статті 16 Закону.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону від 25 грудня 2015 року № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник правомірно визначив в додатку № 2 до тендерної документації інші документи, необхідні для проведення процедури закупівлі.
Додатки: 1. Протокол №46.pdf