• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Екскаватор-навантажувач ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Завершена

4 389 847.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 949.24 UAH
Період оскарження: 01.11.2023 10:56 - 13.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d6f12b4a6bd349fcb022bd1446a7f315
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003276-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо внесених змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Остання редакція тендерної документації Замовника розширює коло учасників, що привиде до максимальної економії коштів, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях Закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури Закупівлі. Крім того, у вимозі не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до подавача вимоги або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». В той же час, постановою Верховного Суду України від 29 січня 2021 року справі №640/1042/19 визначено, що є дискримінацією у публічних закупівлях. Виходячи з позиції Верховного Суду України, позиція суб’єкта господарювання про те, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на подавача вимоги або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників!!

Номер: 9d2ef7033b644c7888645f01f1b56e67
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-01-003276-a.a1
Назва: Дискримінація учасників!!
Вимога:
Розширення кола учасників
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В ході визначення вимог до предмета закупівлі враховувалися між інших критерії легкості та зручності управління спецтехнікою, зокрема, було враховано, що управління за допомогою джойстиків є більш зручним, положення тіла водія оптимально розміщується в кріслі, що значно зменшує рухи руками, полегшує навантаження на м’язи, як наслідок, сприяє його меншій втомлюваності, суттєво підвищує точність маніпуляцій з обладнанням в ході робіт зі спецтехнікою. В тому числі більш зручною роботу з технікою робить відсутність додаткових важелів в кабіні, що покращує видимість та сприяє вільним рухам рук та ніг при роботі, що також позитивним чином впливає на продуктивність водія. Таким чином, дана вимога є суттєвим показником якості предмета закупівлі. Крім того, в Тендерній документації Замовника в пункті 6 розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей вказано що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». У вимозі учасника не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до подавача вимоги або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі. Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація». В той же час, постановою Верховного Суду України від 29 січня 2021 року справі №640/1042/19 визначено, що є дискримінацією у публічних закупівлях. Виходячи з позиції Верховного Суду України, позиція суб’єкта господарювання про те, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на подавача вимоги або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною».
Статус вимоги: Відхилено