-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
892 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 925.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 925.00 UAH
Номер:
d4f2e322125d4a8c9426e3c7b5ba6760
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 22:01 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2023 №228
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 16.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2023 № 228
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-06-27-012155-a 27.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників Приватне підприємство «НАФТОАГРОСЕРВІС» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасників Приватне підприємство «НАФТОАГРОСЕРВІС» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласний туберкульозний санаторій «Володимирський»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 04.07.2023 року №18; реєстр отриманих тендерних пропозицій; правомірність відхилення учасників Приватне підприємство «НАФТОАГРОСЕРВІС» та ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; тендерну пропозицію ПП «ПРОФІТПАЛ» (далі – учасник – переможець), вимога про усунення невідповідностей до 05.08.2023 15:38; рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 06.09.2023 № 14139 та рішення від 13.09.2023 № 14636; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 04.07.2023, повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2023 року, договір від 11.10.2023 року № 54 (далі - Договір).
Моніторингом за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09111000-0 «Вугілля та паливо на вугільній основі».
Таким чином вище зазначене є порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
08.11.2023 22:35 - 23.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2023 22:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Вугілля кам’яне» за адресою: Харківська область, Зміївський район, с. Курортне (ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-012155-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. Пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09111000-0 «Вугілля та паливо на вугільній основі».
Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведенні публічних закупівель уповноважену особу притягнено до матеріальної відповідальності (наказ № 47-к від 14.11.2023), а саме: позбавлення премії за листопад 2023 року. Уповноважена особа з питань закупівлі зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
15.11.2023 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
842b7a1ba56b4bec86a9f56bd88c5a93
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2023 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2023 00:00
Опис:
Директору
КНП Харківської обласної ради «Обласний туберкульозний санаторій "Володимирський»
Людмилі ЛИСАК
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Вугілля кам'яне (ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-27-012155-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
7b43a26607024c899748fd3e67cf99aa
Назва:
Пояснення на запит про надання інформації від 20.10.2023
Дата опублікування:
25.10.2023 15:15
Опис:
На запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ Державної аудиторської служби в Харківській області від 20.10.2023 про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-25) (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо), що оприлюднена в електронній системі закупівель на номером UA 2023-06-27-012155-a, повідомляємо наступне:
1. Для визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів враховувалася примірнаметодика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмети закупівлі". Обгрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі здійснювалося техніком санаторію. Під час визначення очікуваної вартості цієї закупівлі було проведено аналіз закупівель попередніх періодів, було здійснено аналіз на відповідну продукцію на інтернет-ресурсах, також проаналізована інформація з електронної системи закупівель «ProZorro». Також враховувався Річний план закупівель на 2023 рік та План використання бюджетних коштів на 2023 рік. За одиницю виміру кількості вугілля кам’яного приймається тонна. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності об’єкту та враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, становить 85 т. Розмір бюджетного призначення: 892500,00 грн., згідно з розрахунком до показників видатків, що включені до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані в межах чинних технічних стандартів щодо предмета закупівлі, що діють на території України, з врахуванням наявної потреби замовника та технічних характеристик обладнання котелень (аналізу характеристик котлів та обсягу їх споживання, показників теплоти згорання та фракція вугілля, залишок шлаків у котлах та інше), що належить та обслуговується санаторієм. А саме: за маркою – ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», а за якісними, технологічними, фізико-математичними показниками – ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». З метою підтвердження якості та марочної приналежності вугілля, учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю, зобов’язується надавати по мірі поставок копії сертифікатів (посвідчень) якості на кожну партію товару, що постачається.
3. Замовник не має власного веб-сайту, оскільки на розробку даної послуги фінансування не передбачено. Так як санаторій має статус одержувача бюджетних коштів, то не відправляється пакет документів для опублікування на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.