• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

892 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 925.00 UAH
Період оскарження: 27.06.2023 16:57 - 06.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 97a721667f7a41928578f2b202e5e6a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012155-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Відомості про процедуру закупівлі: Назва процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-27-012155-a 27.06.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-27-012155-a Замовником оголошено про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Товару: код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне) (надалі - Процедура закупівлі). ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. 01 вересня 2023 року Замовником було оприлюднено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОФІТПАЛ» (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №34 від 01.09.2023р.). Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню. ОБГРУНТУВАННЯ. Вимогами тендерної документації (підпункт «б», п.6 розділу 4 додатку 1) встановлено вимогу подання: Довідки щодо директора Учасника (для фізичної особи-підприємця - щодо самої фізичної особи) та водіїв, які перелічені у довідці за Формою 4, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що вказані особи не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними. 04 серпня 2023р. Замовник розміщує вимогу щодо усунення невідповідностей, в якій вимагає З метою виконання даної вимоги 04 серпня 2023 о 22:55 Скаржник надає ДОВІДКУ (інформація) про директора, водіїв та військовозобов’язаних за №01/2056 від 04.08.2023, в якій надається таке пояснення щодо директора та водіїв (додається). Директором та водієм ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОФІТПАЛ» є одна особа - ПЕДАН Ірина Володимирівна, яка є жінкою. Відповідно наказу від 06.09.2022 № 259 "Про внесення зміни до наказу Міністерства оборони України від 07 лютого 2022 року N 35" Міноборони відтермінувало взяття жінок на військовий облік на рік - до 1 жовтня 2023 року. Виходячи з цього, директор та водій ПЕДАН Ірина Володимирівна не є військовозобов’язаною, тому що є жінкою. Оскільки Замовник вимагає надання довідки, видану територіальним центром комплектування та соціальної підтримки про те, що директор та водії не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, у випадку, якщо вказані особи є військовозобовʼязаними, ПП «ПРОФІТПАЛ» не надає такої довідки на ПЕДАН Ірину Володимирівну, тому що вона не знаходиться на військовому обліку, не є військовозобов’язаною та не підлягає призову на військову службу, тому що є жінкою. Тобто, основний акцент вимоги Замовника стосується підтвердження того, що директор та водії не підлягають призову на військову службу до кінця виконання договору про закупівлю, якщо вказані особи є військовозобов’язаними. На якій підставі Замовник звертається до ГОЛОВНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ МВС та вимагає надання інформації щодо посвідчення водія учасника – не зрозуміло. Оскільки, Замовник у підпункті «б», п.6 розділу 4 додатку 1 своєї тендерної документації тільки посилається на форму 4, але не надає її приклад у складі своєї тендерної документації. Вказану форму було видалено Замовником задля усунення порушення усуненого в скарзі. Крім того, Замовник не вимагає у своїй тендерній документації надання учасниками посвідчення водія, більш того, тендерна документація не містить інформації, що це посвідчення має бути певної категорії. З урахуванням вказаного, Замовник незаконно відхилив пропозицію учасника ПП «ПРОФІТПАЛ».
Дата розгляду скарги: 13.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.09.2023 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.09.2023 14:19
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2023 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14636-р/пк-пз від 13.09.2023 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПРОФІТПАЛ"
Автор: ПП "ПРОФІТПАЛ", Володимир Авдєєв +380675519170 profitpall1000@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції

Номер: 6333f2f6e3c04dbea05b7b1fe5237e03
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012155-a.c4
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
31 липня 2023 року Замовником було розміщено протокольне рішення (протокол) №22 від 31 липня 2023 про відхилення нашої ПП «НАФТОАГРОСЕРВІС») пропозиції. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.08.2023 20:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.08.2023 13:28
Дата виконання рішення Замовником: 28.08.2023 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12802-р/пк-пз від 15.08.2023 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НАФТОАГРОСЕРВІС"
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380507698500, +380999261294 naftagroserv@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 261aef8bd5344151ae75ff3134db2a8c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012155-a.c3
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Тендерна документація, опублікована у електронній системі публічних закупівель зы змінами від 30.06.2023 зі змінами, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2023 22:02
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.07.2023 16:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.07.2023 16:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Стайловська Вероніка Михайлівна +380996713393 ptr21@ukr.net
Вимога
Відхилено

Незаконні вимоги тендерної документації

Номер: e3330d7068724396935ea6065132572e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012155-a.c2
Назва: Незаконні вимоги тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В тендерній документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель, а отже Замовник при зазначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним чинним Національним стандартом. Станом на сьогодні, Національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є виключно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». ДСТУ 7146:2010 передбачає: п.3.6. Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А). 7.10 Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки. Відтак, вбачається, що чинним стандартом для даного виду товару передбачено надання лише Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Жодних інших документів, в тому числі і листа-дозволу від власника Сертифікату щодо використання даного документу з посиланням на ідентифікатор закупівлі, даним Стандартом не передбачено. Отже, у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля кам’яного), Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ", тобто не може вимагати будь-які інші документи, окрім Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. За таких умов, зазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Це доводить незаконність вимоги, встановленої Замовником в Додатку 3 тендерної документації. Дане питання неодноразово було предметом розгляду АМКУ, рішення якого зобов'язували Замовника внести відповідні зміни та усунути порушення законодавства. У зв’язку з цим Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації незаконні вимоги, а саме надання листа-дозволу від власника Сертифікату щодо використання даного документу учасником торгів, з посиланням на ідентифікатор закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув Вашу вимогу UA-2023-06-27-012155-a.c2 та повідомляє, що 30.06.2023 року до публікації вашої Вимоги протокольним рішенням уповноваженої особи були внесені зміни до тендерної документації, які оприлюднені в системі електронних закупівель в 15.28 та Замовником вже внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено з тендерної документації вимоги надання листа-дозволу від власника Сертифікату щодо використання даного документу учасником торгів, з посиланням на ідентифікатор закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 26593c00fb864a8fa24be87c9cfa3dbb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-012155-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (Протокол № 15 від 26.06.2023 року) (надалі - Документація), ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості). Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Згідно Додатку 3 тендерної документації Замовника Учасник має надати у складі пропозиції: - копія діючого сертифікату ISO 45001:2019, що засвідчує використання учасником (або виробником, його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок) вказаної системи стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71), виданого на ім’я учасника торгів (або виробника, його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора, продавця вищевказаних марок) органом з сертифікації систем управління; - довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі)); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання; - сканована копія документу, видана уповноваженою установою, що підтверджує наявність кількості товару, що є предметом закупівлі в Учасника або Виробника. - сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що відповідає кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вважаємо, що Замовник встановив вказані вимоги, в порушення пункту 29 Особливостей, якою затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для даного предмету закупівлі (вугілля кам'яне) наявний національного стандарт - ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Згідно пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних і якісних характеристик. У ДСТУ 7146:2010 відсутні вимоги щодо надання інших документів, зокрема, сертифікату ISO 45001:2019, висновку з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., висновку державної екологічної експертизи, скановану копію документу, видана уповноваженою установою, що підтверджує наявність кількості товару, що є предметом закупівлі в Учасника або Виробника, сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що відповідає кількості товару, що є предметом закупівлі. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. В іншому випадку, ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена Замовником, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено