-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вул. Галицька в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області
Завершена
4 330 562.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 652.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 652.81 UAH
Номер:
4f3f3fddf6ef49e18a6f83323af40f6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-29-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2023 00:00
Період моніторингу:
29.08.2023 16:26 - 20.09.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2023 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-14-015688-a, 14.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БМБУД» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Трибухівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-14-004979-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі та опубліковані Замовником відповіді на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.06.2023 №80; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «БМБУД» як переможцем тендеру документи; договір про надання послуг від 12.07.2023 №79; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з умовами пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, згідно з Додатком №3 до тендерної документації.
За вимогами таблиці 1 підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати інформаційну довідку за формою таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо).
Також у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку №3 до тендерної документації вказано, що якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: скан-копія з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). При цьому, якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається скан-копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі).
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «БМБУД» у складі тендерної пропозиції надано Інформацію від 22.06.2023 №1.1 (файл «19. Довідка МТБ.pdf») про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), у якій під порядковими номерами 1-7, 11, 14, 16 зазначено техніку, що наявна в учасника згідно договору надання послуг технікою від 17.11.2021 №12/11/21 з ТОВ «ДОРБУД-СЕРВІС», та під порядковими номерами 13 та 19, що наявна в учасника згідно договору надання послуг технікою від 13.11.2020 №131120-1 з ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
Проте, скан-копій з оригіналів листів-підтверджень вищевказаних надавачів послуг, які зазначені у відповідних договорах надання послуг технікою, щодо незаперечення використання їх машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БМБУД» не надано.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення вимог пунктів 3 та 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМБУД», а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір про надання послуг від 12.07.2023 №79 на суму 2 502 999,00 гривень.
Період усунення порушень:
19.09.2023 17:44 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2023 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 19.09.2023 та задля уникнення недопущення у подальшому порушень, була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою.
На усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та відповідно пункту 3 Особливостей № 1178 Замовником вжито заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, на адресу ТзОВ «БМБУД» направлено відповідне повідомлення за вих. № 1723/23 від 25.09.2023 щодо розірвання договору про надання послуг № 79 від 12.07.2023 за угодою сторін із двома примірниками Додаткової угоди № 1.
Дата публікації звіту:
26.09.2023 09:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
22.11.2023 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
86f3b0c31e074b1780364e457a27b54e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2023 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-06-14-015688-a, яка проводилась Трибухівською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7c4312bc7ef4453882005e9e4a25bd34
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
31.08.2023 16:01
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Визначення очікуваної вартості робіт було встановлено на основі проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт вул. Галицька в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області» за виключенням робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації: здійснення авторського нагляду, експертизи проектної документації, коригування кошторисів, проектно-вишукувальних робіт, здійснення технічного нагляду, утримання служби замовника. На підставі даної документації було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 3 522 238 + 9 277 + 4 717 + 72 570 + 20% ПДВ = 4 330 562,40 грн. з ПДВ. Замовником оголошена сума в розмірі 4 330 562 грн., як очікувана вартість закупівлі на об’єкт: «Поточний ремонт вул. Галицька в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточний ремонт вул. Галицька в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області» згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь у відповідності до п. 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням: https://trybuhivska-gromada.gov.ua/news/1692954461/
Додаток:
1. сканкопія рішення № 1055 сесії Трибухівської сільської ради;
2. сканкопія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва № 1;
3. сканкопія Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01;
4. сканкопія Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.