• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул. Галицька в с. Трибухівці Чортківського району Тернопільської області

Завершена

4 330 562.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 652.81 UAH
Період оскарження: 14.06.2023 17:53 - 19.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на незаконне прийняття пропозиції

Номер: a7ebf9b9e6794379af12ca4be781549f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-14-015688-a.b2
Назва: Вимога на незаконне прийняття пропозиції
Вимога:
Повідомляємо, що відповідно до пп.1.1.1 додатку 3 зазначений чіткий перелік техніки та обладнання, наявність якого повинен підтвердити Учасник у складі пропозиції: Наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками: • екскаватор – не менше одного; • автогрейдер – не менше одного; • вантажні самоскиди - не менше 3; • асфальтоукладальник – не менше одного; • котки дорожні самохідні гладковальцеві – не менше 2; • котки дорожні самохідні комбіновані – не менше 2; • навантажувачі одноковшеві – не менше двох; • автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менші 5 т – не менші 1. Учасник ТОВ «БМБУД» надав довідку про наявність техніки та обладнання, проте у даній довідці відсутня інформація про наявність навантажувачів одноковшевих – не менше двох одиниць. Враховуючи відсутність даної техніки пропозиція ТОВ «БМБУД» не могла бути прийнята, а Замовником повинно було бути надано учаснику повідомлення на виправлення виявлених невідповідностей. Відповідно до пп.1.1.1 додатку 3 Учасники повинні були надати у складі пропозиції: - кольорова скан-копія з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається кольорова скан-копія з оригіналу листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Учасник ТОВ «БМБУД» надав довідку про наявність техніки та обладнання. В даній довідці у пунктах 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 14, 16 техніка надається згідно договору надання послуг №12/11/21 від 17.11.2021 р. з ТОВ «ДОРБУД-СЕРВІС». Проте у складі пропозиції ТОВ «БМБУД» відсутній лист-підтвердження від надавача послуг. Враховуючи відсутність даного листа-підтвердження, пропозиція ТОВ «БМБУД» не могла бути прийнята, а Замовник повинен був надати учаснику повідомлення на виправлення виявлених порушень. Відповідно до пункту 1.2.1 Додатку 3 Учасникам необхідно було надати наступний документ: Додатково на майстрів надаються посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у формі копії чи оригіналу). У складі пропозиції ТОВ «БМБУД» відсутнє посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки саме на майстрів, як це вимагалось умовами п. 1.2.1 додатку 3. Враховуючи відсутність таких посвідчень, пропозиція ТОВ «БМБУД» не могла бути прийнята, а Замовник повинен був надати учаснику повідомлення на виправлення виявлених порушень. Повідомляємо що у п. 43 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. встановлено наступне: 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Проте Замовником не надано повідомлення про виявлення невідповідностей. Також згідно пп. 2 п. 50 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. встановлено: 50. Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Оскільки Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «БМБУД» порушуючи ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», дана процедура закупівлі повинна бути відмінена в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вимагаємо Вас відмінити дану процедуру закупівлі відповідно до пп. 2 п. 50 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. В іншому випадку ми будемо звертатися до органу оскарження АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ та Держаудитслужби для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що у відповідності до пп. 1.1.1 п.1.1 Додатку №3 до тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасники зобов’язані підтвердити наявність у них, зокрема: навантажувачі одноковшеві – не менше двох. У поданій учасником-переможцем довідці про наявність техніки вихідний №1.1 від 22.06.2023 року, така техніка наявна. Зокрема, під №14 Навантажувач фронтальний (одноковшевий) LOVOL FL936F-II та під №15 Екскаватор-навантажувач (одноковшевий) NEW HOLLAND FB110-4PS/E, підтверджуючі документи про наявність вказаної техніки надані в складі тендерної пропозиції. Тобто, учасником-переможцем документально підтверджено наявність у нього техніки передбаченої тендерної документацією. У поданій учасником-переможцем довідці про наявність техніки вихідний №1.1 від 22.06.2023 року, міститься техніка, що надається за договором надання послуг від ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», вказаний договір міститься в складі тендерної пропозиції. У відповідності до пп. 1.2.1 п. 1.2 Додатку №3 до тендерної документації, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники зобов’язані підтвердити наявність у них працівника, а саме: інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія». Додатково на майстрів надаються посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у формі копії чи оригіналу). У поданій учасником-переможцем довідці про наявність працівників вихідний №3 від 22.06.2023 року, такі працівники наявні. Зокрема, під №1 Пастернак Володимир Михайлович – Виконавець робіт (виконроб) та під №2 Бліщ Роман Дмитрович – головний інженер (виконує функції майстра). Також, учасник-переможець надав в складі тендерної пропозиції на вказаних працівників посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, а саме посвідчення №21-30-13 на Пастернака В.М. та посвідчення №21-01-1 на Бліща Р.Д. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: a6795eb25f154a3cb66dd6313386edf1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-14-015688-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Добрий день! Тендерна документація всупереч нормам статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" містить умови дискримінаційного характеру. Зокрема, наступні. У п. 1.2.2. Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критерієм та іншим вимогам» зазначено, що «Всі працівники повинні бути у штаті Учасника». Однак, керуючись нормативною базою, а саме Кодексом Законів про працю України та Конституцією України, існують різні види співпраці між роботодавцем та працівником. Окрім, прийняття особи в штат, роботодавець має право залучати працівників на підставі колективного договору, цивільно-правової угоди, договору оренди з екіпажем та інш. види співпраці. Встановлюючи та кваліфікаційні критерії, Замовник втручається та впливає на внутрішньо-організаційну господарську діяльність Учасників. Внаслідок встановлення обмежуючих та дискримінаційних умов в тендерні документації, в порушення принципів проголошених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", участь у закупівлі можуть взяти тільки ті Учасники, які уклали Трудові договори зі своїми працівниками. Таким чином, обмежується здорове конкурентне середовище у даній сфері державних закупівель. Просимо усунути порушення вимог Закону та вилучити з умов документації такі дискримінаційні положення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що умови тендерної документації не є дискримінаційними та такі, що порушують чи обмежують здорове конкурентне середовище. Замовник ніяким чином не втручається та не впливає на внутрішньо-організаційну господарську діяльність Учасників, саме для якісного виконання робіт зазначені працівники повинні бути на об'єкті будівництва на постійній основі, тому дані працівники повинні бути в штаті учасника.
Статус вимоги: Відхилено