-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо (талони або скретч-картки)
ДК 021:2015: 09132100-4 Бензин (Бензин А-95), 09134200-9 Дизельне паливо (Дизельне паливо) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Номер:
fc32ebd3a1874b6b8fb0560fe2d4df98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000153
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 11:41 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-03-10-007477-a 10.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями , тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2023 (протокол № 2), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОГ РЕСУРС», (далі – учасник, учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2023, договір про закупівлю нафтопродуктів від 03.04.2023 № 08065 ШК, відповідь замовника на пояснення від 25.05.2023.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Період усунення порушень:
30.05.2023 22:01 - 03.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 22:01
Запити/Пояснення
Номер:
5f5246b9128742d195bcb173f56d2baa
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо (талони або скретч-картки)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-10-007477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7c69e240d4404090a13b9f6d8971954b
Назва:
Про надання роз`яснень
Дата опублікування:
25.05.2023 13:44
Опис:
08.05.2023 року органом фінансового контрою –Управлінням східного офісу Державної аудиторської служби України у Запорізькій області відповідно до Наказу №119 було прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор UA-2023-03-10-007477-а), замовником якої є Головне управління.
В межах проведення моніторингу вищезазначеної закупівлі, ГУ ДСНС України у Запорізькій області надає наступні пояснення:
Порядок здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг визначається нормативно-правовими актами, що регулюють відносити у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області виступає замовником публічних закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону.
На час дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року, порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регламентовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами).
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять такі закупівлі з урахуванням цих особливостей.
10.03.2023 року ГУ ДСНС України у Запорізькій області (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі у формі «відкриті торги з особливостями» (ідентифікатор UA-2023-03-10-007477-а) щодо предмета закупівлі - ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо).
Відповідно до вимог статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Потреба підпорядкованих підрозділів ГУ ДСНС України у Запорізькій області у пально-мастильних матеріалах формується відповідно до «Примірного табеля термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту”, затвердженого наказом ДСНС від 11.10.2014 року №578 ( у редакції наказу ДСНС від 30.11.2021 року №784), який є основним та обов’язковим документом табельної звітності для центральних і місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевого самоврядування, територіальних підрозділів ДСНС України у регіонах та об’єктів економіки (господарювання).
Зокрема, потреба у пально-мастильних матеріалах на кожний календарний рік, формується шляхом заповнення форми 10/2/НП “Заявка на пальне, оливи, мастила та спеціальні рідини”.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, яка визначає порядок формування потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, Головним управлінням було визначено потребу у пально-мастильних матеріалах для підпорядкованих підрозділів ГУ ДСНС України у Запорізькій області з урахуванням вимог наказу ДСНС України ДСНС від 11.10.2014 року №578 (у редакції наказу ДСНС від 30.11.2021 року №784), шляхом заповнення форми 10/2/НП, копія якої додається.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, в межах якої здійснюється моніторинг:
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На виконання зазначених вимог Закону, Головним управлінням у Додатку 2 до Тендерної документації було зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Бензин А-95 та Дизельне паливо, які зокрема визначаються нормативними актами, що встановлюють вимоги до даного виду продукції, а саме:
- якість Бензину А-95 повинна відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови;
- якість Дизельного палива - ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови.
Більш того, на період дії правового режиму воєнного стану, введеного на території держави Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022, з метою мінімізації негативних наслідків спричинених дефіцитом палива в результаті перебоїв його постачання на митну територію України та можливості безперебійного забезпечення органів державної влади, установ та організацій, що забезпечують відсіч збройної агресії російської федерації проти України, захист безпеки населення та інтересів держави, тимчасово з 22.03.2022 року відновлено дію ДСТУ 4063-2001 Бензини автомобільні. Технічні умови та ДСТУ 3868-99 Паливо дизельне. Технічні умови.
Звертаємо увагу, що розрахунок потреби закупівлі пально-мастильних матеріалів на 2023 рік в межах процедури закупівлі (ідентифікатор UA-2023-03-10-007477-а) міститься у вільному доступі на сайті ГУ ДСНС України у Запорізькій області, на виконання ПКМУ від 11.10.2016 «710 «Про ефективне використання державних коштів»
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Розрахунок вартості предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015 -09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) в межах вищезазначеної процедури закупівлі, було здійснено замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства економіки від 18.08.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та з урахуванням вимог ПКМУ від 02.03.2022 року №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
Зокрема, очікувана вартість предмету закупівлі здійснена замовником методом порівняння ринкових цін, відповідно до якого визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснюється на підставі даних ринку, а саме шляхом здійснення запиту цінових пропозицій за вихідним № 53 01-1010/53 04-1 від 09.03.2023 року “Про державну закупівлю ПММ” (копія листа додається).
Після отримання від потенційних постачальників інформації щодо вартості товару, що є предметом закупівлі, в межах якої здійснюється моніторинг, Замовником була визначена очікувана вартість як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних,що розраховується за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод — очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк — ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К — кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
З урахуванням наведеного, вбачається, що закупівля товару згідно коду ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор UA-2023-03-10-007477-а) була здійснена Головним управлінням з неухильним дотриманням вимог чинного законодавства, що регламентує порядок здійснення публічних закупівель.