• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів)

Під послугою розуміється забезпечення охорони майна та громадського порядку 2 постами охорони в приміщенні та на території Замовник цілодобово (в т.ч. у вихідні та святкові дні) протягом всього терміну (строку) надання послуг

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: e57c97f9b91e4ebfa5b940779c03cf1b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-22-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.06.2023 14:18 - 14.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.06.2023 №191 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 №191. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-06-007107-a, 06.02.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охорона-Сервіс-2» встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями, а також розгляду вимоги про усунення порушення щодо тендерної документації; виконання рішень органу оскарження; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Охорона-Сервіс-2» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 10 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненнями, а також розгляду вимоги про усунення порушення щодо тендерної документації; виконання рішень органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-06-002045-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення від 20.02.2023 №1947-р/пк-пз за результатами розгляду скарги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; опубліковані звернення за роз’ясненнями та вимогу про усунення порушення щодо тендерної документації, а також відповіді та рішення Замовника на вказані звернення; тендерну пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ» (окрім питань і документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.03.2023 №37 та від 30.03.2023 №38 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАЛІ»); опубліковану інформацію щодо оскарження учасником ТОВ «КРАМАЛІ (скарга UA-2023-02-06-007107-a.c3) рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду вказаної скарги (рішення №4738-р/пк-пз від 13.04.2023); протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.04.2023 №57 та від 05.05.2023 №62 (щодо повторного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАЛІ»); тендерну пропозицію ТОВ «Охорона-Сервіс-2»; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.05.2023 №63; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Охорона-Сервіс-2» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про надання послуг з охорони об’єкту від 16.05.2023 №100, додаткову угоду від 16.05.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ» та ТОВ «КРАМАЛІ», а також прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду (рішення від 20.02.2023 №1947-р/пк-пз та від 13.04.2023 №4738-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведений у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей №1178. Моніторингом встановлено, що у частині 5.3. розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій з посиланням на абзац другий частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, частину чотирнадцяту статті 29 Закону, частину другу статті 28 Закону, тоді як такі підстави для відхилення у пункті 41 Особливостей №1178 визначені з посиланням на абзац другий пункту 39 Особливостей №1178, абзац п’ятий пункту 38 Особливостей №1178 та абзац другий пункту 36 Особливостей №1178. Отже, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За умовами тендерної документації Замовника (частина 3.2. розділу 3) тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна складатися з документів, що передбачені в Додатках №№ ‘1-4 до тендерної документації та, зокрема, містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до частини 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку у формі таблиці про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору із зазначенням: прізвища, ім’я, по батькові, посади, освіти та стажу роботи в учасника. При цьому вищевказаним додатком до тендерної документації визначено, що вимоги до персоналу охорони, які будуть безпосередньо задіяні в охороні об’єкту замовника, та документи, які учасник повинен надати на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції вказаним вимогам, наведені у Додатку №2 до тендерної документації («Технічна специфікація»). Одночасно, за умовами розділу «Вимоги до персоналу охорони» Додатку №2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам учасник надає на кожного працівника персоналу охорони, який буде нести чергування на об’єкті, зокрема, копії наступних документів (в сканованому вигляді): наказ або витяг з наказу про прийняття на роботу на посаду охоронника або трудової книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника); довідка або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (чинна на дату прийому на роботу в учасника). Отже, тендерною документацією Замовника встановлено вимогу стосовно надання учасником у складі тендерної пропозиції чинних саме на дату прийому на роботу в учасника довідок або витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на працівників, які будуть нести чергування на об’єкті. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору №39 від 09.02.2023 (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf»). Відповідно до вищевказаної довідки для надання послуг із охорони об’єкту Замовника учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» буде залучено 6 працівників персоналу охорони (охоронники ІІІ розряду), які будуть нести чергування на об’єкті, а саме: Зінчук В.П., Зубюк Ю.М., Яремчук Б.З., Басістий А.М., Строцький Ю.І. та Ревура П.Б. Крім того, для підтвердження відповідності вищезгаданому кваліфікаційному критерію учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» на працівників персоналу охорони, зазначених у довідці від 09.02.2023, надано накази (витяги з наказів) про прийняття на роботу на посаду охоронників, а також довідки та витяги про те, що особи не притягалися до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають. Водночас, моніторингом встановлено, що завантажені у складі тендерної пропозиції довідки та витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на окремих працівників охорони не є чинними на дату прийняття працівника на роботу в учасника. Так, працівники Зінчук В.П. та Зубюк Ю.М. прийняті на роботу згідно з наказом ТОВ «Охорона-Сервіс-2» від 02.09.2013 №21, тоді як надані у складі пропозиції довідки про несудимість щодо зазначених працівників видані станом на 22.04.2018 та 23.04.2028, відповідно (файли «Витяг з НАКАЗУ Зірчук В П Зубюк Ю М.pdf» та «Довідки несудимість Зінчук Зубюк.pdf»). Аналогічно, при наданні наказів про прийняття на роботу у ТОВ «Охорона-Сервіс-2» охоронників ІІІ розряду Яремчука Б.З. (наказ від 11.08.2016 №45) та Строцького Ю.І. (наказ від 25.03.2022 №26) документи щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності не знятої та непогашеної судимості та не перебування в розшуку надано: на Яремчука Б.З. - довідка від 13.01.2021, на Строцького Ю.І. – витяг від 06.12.2022. Таким чином, учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності чинних на дату прийому на роботу в учасника довідок або витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на працівників, які будуть нести чергування на об’єкті. Також, за умовами частнини 3.7. розділу 3 тендерної документації Замовника інформація та/або документи про відповідність учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, підтверджується та/або подаються у спосіб, передбачений пунктом 2.1 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених у статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав у спосіб, за вибором учасника (шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель, та/або шляхом надання довідки у довільній формі (учасник може надати одну довідку спільну за пунктами ст. 17 Закону), та/ або шляхом надання витягів з Єдиних державних реєстрів). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» інформація щодо відсутності підстав, визначених підпунктами 2, 4, 6, 8, 9, 11 та 12 статті 17 Закону надана у вигляді самостійного декларування шляхом здійснення відповідних відміток в електронних полях системи. Cлід зазначити, що в електронній системі закупівель відсутнє електронне поле щодо надання інформації стосовно частини другої статті 17 Закону (замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). Одночасно, відповідно до Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №116, оператор електронного майданчика повинен забезпечити для усіх користувачів на безоплатній основі рівний доступ до інформації про закупівлі, інформаційну підтримку, забезпечити для учасників надання можливості учаснику управляти документами, які були створені на одному авторизованому/попередньо авторизованому електронному майданчику, в разі перереєстрації учасника на іншому; безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу, зокрема забезпечити можливість прийняття, обробки і обміну документами та інформацією про здійснення закупівлі між авторизованим/попередньо авторизованим електронним майданчиком та веб-порталом Уповноваженого органу; можливість подання учасником тендерної пропозиції та/або пропозиції з використанням електронних сервісів з автоматичним обміном інформацією (онлайн-сервісами), доступ до яких здійснюється за допомогою Інтернету. Однак, в недотримання вимог пункту 44 Особливостей №1178 та тендерної документації Замовника (пункт 2.1 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації) учасником ТОВ «Охорона-Сервіс-2» не підтверджено відсутності підстав, зазначених в частині другій статті 17 Закону, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. За нормою підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі коли тендерна пропозиціям не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Охорона-Сервіс-2», а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 16.05.2023 №100.
Період усунення порушень: 10.07.2023 17:48 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби від 10 липня 2023 року За результатами моніторингу процедури закупівлі 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів), (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-007107-а), були виявлені порушення, які висвітлені у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 10 липня 2023 року, яким зобов’язано Замовника: - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до Товариства з обмеженою відповідальністю «Охорона-Сервіс-2» щодо розірвання договору; - здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, НКП ЛОР “Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр” повідомляє наступне. На виконання Висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. На усунення виявленого порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, НКП ЛОР “Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр” надіслано Товариству з обмеженою відповідальністю “Охорона-Сервіс-2” повідомлення від 17 липня 2023р. Вих. № 299, з пропозицією розірваня Договору про надання послуг з охорони об’єкту № 100 від 16 травня 2023 року шляхом укладення Додаткової угоди. На виконання інших вимог висновку, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 2 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та запропоновано пройти навчання у формі тренінгів, вебінарів, онлайн-курси, навчання і т.д. з питань застосування законодавства про публічні закупівлі. На даний час уповноважена особа зареєстрована та проходить навчання на онлайн-курсі «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на Prometheus (https://cutt.ly/6wiVlo9l). Уповноваженою особою Замовника повторно проаналізовано та опрацьовано ряд нормативних документів з проведення закупівель, зокрема: 1. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями); 2. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р.(зі змінами та доповненнями). 3. Наказ Міністерства економіки України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тощо. Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення порушень в подальшому, уповноваженою особою враховано вчинене порушеня законодавства , тому при підготовці тендерної документації буде неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.07.2023 15:30

Запити/Пояснення