• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів)

Під послугою розуміється забезпечення охорони майна та громадського порядку 2 постами охорони в приміщенні та на території Замовник цілодобово (в т.ч. у вихідні та святкові дні) протягом всього терміну (строку) надання послуг

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 12:46 - 05.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 430bf96faf414387a4d41b81cb0be65c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-007107-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 13.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2023 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.04.2023 11:32
Дата виконання рішення Замовником: 18.04.2023 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2023 № 4738 -р/пк-пз повідомляємо про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРАМАЛІ" від 30.03.2023р.
Автор: ТОВ "КРАМАЛІ", Любов Обломєй +380507221240 tovkramali@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження умов тендеру

Номер: b9b7ee10532047b3be4551c15b6b18f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-007107-a.c2
Назва: Оскарження умов тендеру
Скарга:
Вкладено окремо
Дата розгляду скарги: 20.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2023 13:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2023 14:55
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2023 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1947-р/пк-пз від 20.02.2023 замовником внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій
Автор: ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА ОБ'ЄКТІВ", Ірина Панічкіна +380662420282 guard_ohoronaobjects@ukr.net
Вимога
Відхилено

Договір з поліцією

Номер: e57a0ab9abf64230a5d680a5f438df16
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-007107-a.b1
Назва: Договір з поліцією
Вимога:
ПО-ПЕРШЕ: Відповідно до статті 19 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. ТОБТО ЦЕ ПРАВО, А НЕОБОВ’ЯЗОК. ПО-ДРУГЕ: врахуйте те, що охоронна ліцензія не має обмежень за часом, територією чи простором і надає суб’єкту право САМОСТІЙНО надавати послуги охорони. Логічно, що такий документ Вам зараз зможе надати лише учасник, який вже має меморандум чи договір з поліцією і зареєстрований у Львівській області, а укладати його наперед (на етапі подачі пропозиції) - нераціонально, адже немає гарантії, що учасник переможе і виправдає зусилля з укладення такого договору (порушення принципу економії та ефективності). І взагалі-то даний договір укладається під КОНКРЕТНИЙ об’єкт, то як можна укласти даний договір завчасно, не знаючи, що ми будемо Вас охороняти? І з приводу неправомірності вимоги - на підставі чого учасники повинні укладати такий договір? Якщо учасник самостійно може надавати послуги, має свої машини, і не потребує залучення допомоги поліції, чому Ви висуваєте таку вимогу і покладаєте на нього цей обов'язок? Вкажіть нормативно-правовий акт у якому зазначено, що такий договір є обов'язковим для всіх суб'єктів охоронної діяльності!!! ПО-ТРЕТЄ: Якщо зателефонувати 102, то органи поліції і так приїдуть на виклик. Це їх прямий обов’язок, без всіляких додаткових договорів. Це їх прямий обов’язок перед державою і громадянами!!! До речі чому Ви не вимагаєте договір із Швидкою допомогою? Якщо комусь стане погано на об’єкті??? Нехай помирає? Головне, щоб поліція приїхала, вірно? Підсумовуючи, вимагаємо виключити дану вимогу, або ж вказати букву закону згідно якої даний документ має бути обов’язково в суб’єктів охоронної діяльності, і надати конкретні відповіді на всі наші питання у вимозі, якщо Ви не знаєте законодавчого обґрунтування, то вилучіть цю вимогу, інакше ми оскаржимо її в АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації самостійно визначає кваліфікаційні критерії, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у тому числі відповідну технічну специфікацію із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлю. Вимога щодо надання копії договору (з усіма додатками, зазначеними у договорі, як невід’ємні та додатковими угодами/договорами) укладеному між учасником та управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі, є необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю (договору про надання охоронних послуг), що буде укладатися з Учасником-переможцем. Зокрема, при наданні послуг з охорони майна та громадського порядку на об’єкті замовника, можливе виникнення ситуацій, які вимагатимуть затримання, знешкодження та передання правоохоронним органам озброєних злочинців, своєчасного прибуття на об’єкт охорони наряду реагування. Згідно чинного законодавства лише персонал охорони наряду реагування поліції озброєний бойовою вогнепальною зброєю та оснащений спеціальними засобами індивідуального бронезахисту та активної оборони. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не ставиться вимога про наявність в учасника дозволів на наявність та використання вогнепальної зброї та інших засобів, які мають у своєму розпорядженні державні охоронні структури, а тому участь у тендері можуть взяти суб’єкти охоронної діяльності різних форм власності. На практиці жодних перешкод в отриманні послуг за договором про спостереження за ручною системою тривожної сигналізації з реагуванням наряду поліції охорони для учасників (суб’єктів охоронної діяльності) не має, оскільки Управління поліції охорони у Львівській області є професійною спеціалізованою організацією, яка діє на засадах самофінансування, має розгалужену структуру і надає повний комплекс охоронних послуг. А тому, будь-яка фізична та юридична особа може укласти з цією організацією договір у сфері охоронної діяльності. Крім того, з огляду на зростання кількості злочинів із застосуванням незареєстрованої вогнепальної зброї, в т.ч. під час крадіжок, розбійних нападів, інших тяжких злочинів, вимога Замовника щодо фізичного захисту своїх працівників, пацієнтів, майна, а також самих охоронців персоналу охорони Учасника-переможця, які зазвичай не мають можливості протистояти озброєним нападникам, є цілковито виправданою. Також, звертаємо увагу, що метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою та штучно занижують (демпінгують) ціни, а в подальшому відмовляються від виконання своїх зобов’язань. Крім того, просимо врахувати, що відповідно до законодавства дискримінаційними умовами є такі умови, що обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників, встановлюючи для них такі вимоги, які об’єктивно не можуть бути ними виконані. Вищевказана вимога, не обмежує конкуренцію та не ставить у нерівні умови різних учасників, оскільки жодних перешкод для учасника немає у тому, щоби укласти господарський договір з іншим суб’єктом охоронної діяльності, яким є Управління поліції охорони у Львівській області, з метою надання йому послуг з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції. Враховуючи вищенаведене, Ваше прохання щодо внесення змін до тендерної документації не може бути задоволене.
Статус вимоги: Відхилено