• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція: 1лот-Розчини для ін’єкцій, розчини для інфузій -21найменувань; 2лот-Інші ліки -30 найменувань.

Товар повинен поставлятись партіями за потребою та згідно заявки від уповноважених осіб Замовника

Завершена

770 820.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 774.15 UAH
Номер: f2fe879b8ebd40b1989819adc95fae9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.12.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 20.12.2022 14:38 - 11.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.12.2022 №54-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 19.12.2022 №54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-01-26-000634-a 26.01.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 638-84-45, jbocharovar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 16 Закону, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 (протокол № 5), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» по лоту № 1 та товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» по лоту № 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2022 № 9 та № 10, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір від 15.03.2022 № 15/03 та додаткову угоду до нього від 19.12.2022 № 1, договір від 28.02.2022 № 28/02, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.12.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації установив кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону не зазначив спосіб підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію. Також установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками довідок в довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 4, 11 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої, п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, відповідно до яких учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 04.01.2023 16:55 - 19.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2023 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи"!
Дата публікації звіту: 05.01.2023 13:16

Запити/Пояснення