-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція: 1лот-Розчини для ін’єкцій, розчини для інфузій -21найменувань; 2лот-Інші ліки -30 найменувань.
Товар повинен поставлятись партіями за потребою та згідно заявки від уповноважених осіб Замовника
Завершена
770 820.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 774.15 UAH
мін. крок: 0.1% або 774.15 UAH
Номер:
f2fe879b8ebd40b1989819adc95fae9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
20.12.2022 14:38 - 11.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 №54-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.12.2022 №54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-26-000634-a 26.01.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 16 Закону, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 (протокол № 5), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 14.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» по лоту № 1 та товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» по лоту № 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2022 № 9 та № 10, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договір від 15.03.2022 № 15/03 та додаткову угоду до нього від 19.12.2022 № 1, договір від 28.02.2022 № 28/02, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.12.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації установив кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
При цьому, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону не зазначив спосіб підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію.
Також установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками довідок в довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 4, 11 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої, п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, відповідно до яких учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
04.01.2023 16:55 - 19.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2023 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ "Про притягнення до відповідальності
уповноваженої особи"!
Дата публікації звіту:
05.01.2023 13:16
Запити/Пояснення
Номер:
6720e3c5ac964c7ead1a253a00d59118
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.12.2022 08:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фармацевтична продукція: 1лот-Розчини для ін’єкцій, розчини для інфузій -21найменувань; 2лот-Інші ліки -30 найменувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-000634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фармацевтична продукція: 1лот-Розчини для ін’єкцій, розчини для інфузій -21найменувань; 2лот-Інші ліки -30 найменувань» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-000634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
334a0bf7c0ec4d018698f7638bb593a8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.12.2022 12:29
Опис:
Закупівля в установі планувалася та проводилася згідно фінансового плану на 2022рік, так як це власні кошти та кошти від господарської діяльності, який затверджується на сесії Ямпільскої селищної ради, та публікується на сайті ради.
Потреба у лікарні розраховується виходячі з обсягів споживання, тобто по показникам захворюваності та протоколам лікування.
На основі аналізу ринку цін, сайту МОЗ оптово-відпускної ціни сформована закупівля лікарських засобів. З метою попередження закупівля фальсифікатів неякісних лікарських засобів в технічному завданні до Тендерної документації (додаток 2) прописані конкретні медико-технічні вимоги.