-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська,58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги не відбулися
48 023 191.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240 115.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 240 115.96 UAH
Номер:
c233099c4728414db530c539f17bf198
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 20:18 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.08.2022 №26-3
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.08.2022 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2022-01-20-001813-c 20.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2022 №18, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.02.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ»), вимогу про усунення невідповідностей до 15.02.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2022 №67, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.08.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 2 до тендерної документації не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону, що є порушенням вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до оприлюдненого протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2022 №67 визначив переможця торгів – ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 43 699 739,87 грн та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Станом на дату початку проведення моніторингу закупівлі (23.08.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель договір про закупівлю з ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» не укладався.
Отже, Замовник не уклав з переможцем торгів у визначені частиною шостою статті 33 Закону строки договір про закупівлю, чим порушив її вимоги.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
13.09.2022 09:28 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 09:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку по закупівлі UA-2022-01-20-001813-c
Проведено розгляд висновку, наданий Держаудитслужбою у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська,58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001813-c).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вимоги, повідомляємо:
Даний тендер визнаний таким, що не відбувся (Протокол №83 від 12.09.2022) відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
14.09.2022 15:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
23.09.2022 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
5fb8a4dd49da4c009939c6f4c96eb510
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.08.2022 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська,58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001813-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію чи укладався договір на виконання робіт з переможцем торгів даної закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6ae2fda51e5045028b6e0ee2cbce2c30
Назва:
Про надання пояснень UA-2022-01-20-001813-c
Дата опублікування:
26.08.2022 16:11
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська,58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-20-001813-c).
На виконання запиту, повідомляємо:
1. У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2022 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням: http://www.kap-bud.sm.gov.ua/images/info%20zak%20dkb%20oda%202022%20yamp.doc
2. Технічне завдання сформоване з урахуванням робочого проекту Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська, 58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування), зведеного кошторисного розрахунку, наказу ДКБ Сумської ОДА від 04.01.2022 № 2-ОД «Про затвердження проекту будівництва». Всі технічні вимоги на виконання робіт на Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська, 58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування) викладені в Додатку 3 до Тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі 48`023`191 грн. сформована з урахуванням Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська, 58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування), затвердженого ТОВ «Центр Експертизи» у м. Суми від 12.11.2021 №2632. Враховуючи вищенаведене, очікувана вартість закупівлі Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська, 58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування) становить 48`023`191 грн. з ПДВ.
3. Договір на виконання робіт з переможцем торгів даної закупівлі не укладався у зв’язку з початком збройної агресії російської федерації.
4. Даний тендер буде визнаний таким, що не відбувся відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, зокрема існують надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія російської федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану в Україні із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами відповідно до Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 259/2022 від 18.04.2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, відповідно до Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб), що унеможливлюють виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі».