• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (термомодернізація) Ямпільської загальноосвітнньої школи І-ІІІ ступенів №2 Ямпільської селищної ради з утепленням стін та заміною віконних та дверних блоків по вул. Спасо-Преображенська,58 в смт Ямпіль Шосткинського району Сумської області (коригування) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги не відбулися

48 023 191.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240 115.96 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 13:24 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірного визнання переможця

Номер: a3aca4bea5b04ff5bfb42e8cb3b7e013
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-001813-c.b1
Назва: Щодо неправомірного визнання переможця
Вимога:
Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-20-001813-c. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АМК РЕМ-БУД» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» ТОВ «АМК РЕМ-БУД» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №67 від 15.02.2022 року було визнано переможцем ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ». Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного визнання переможця 1. Відповідно до абзацу другого пункту 1.9. розділу ІІІ тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". На виконання вищезазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції учасника міститься договірна ціна розрахована з порушенням Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". А саме, в розділі V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» чітко визначенні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Де пунктом 5.33, визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) ВКЛЮЧАЮТЬСЯ кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з ІНФЛЯЦІЙНИМИ процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. При розрахунку договірної ціни переможець (ТОВ "СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ») не врахував кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, чим порушив положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), яке зазначено в Кошторисних нормах України "Настанова з визначення вартості будівництва" З огляду на вище викладене, ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» не відповідає встановленим вимогам абзацу другого пункту 1.9. розділу ІІІ тендерної документації Замовника та мала б бути відхилена на підставі пункту першого частини першої статті 31 Закону - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо рішення щодо визнання переможцем ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ» неправомірним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Просимо Замовника скасувати своє рішення щодо визначення переможцем ТОВ «СУМСЬКА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ», в іншому випадку для захисту свої прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, ТОВ «АМК РЕМ-БУД» змушений буде звернутися до Органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до абзацу другого пункту 1.9. розділу ІІІ тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Згідно 5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Ці витрати рекомендовано прийняти на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Даний параметр (інфляційні процеси) конкретно не оговорений в ТД, тому учасник сам відповідає за його включення в договірну ціну. В даному випадку, для замовника учасник погодився з запропонованою ціною на матеріали, і не може в разі коливання цін просити перегляду договірної ціни, так як він не заклав даний ризик до своєї договірної ціни. Згідно з прогнозом кабінету міністрів, даний показник на 2022 рік повинен знизитись відповідно до Постановик Кабінета міністрів від 29 липня 2020 р. № 671, тому замовник не враховує це як не відповідність вимогам ТД.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: виявлено некоренті дані у вимозі
Дата скасування: 22.02.2022 19:35