-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування).
Завершена
1 532 555.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 662.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 662.78 UAH
Номер:
4efe720effb9437189ccedf82a86a78b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 16:13 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.10.2022 № 43-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 03.10.2022 № 43-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2021-12-30-001737-c; 30.12.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Надія» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2022 № 5, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 31.12.2021 (5 звернень), роз’яснення Замовника на звернення від 04.01.2022 (5 роз’яснень), звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 03.01.2022 за номером ID: UA-2021-12-30-001737-c.c1, роз’яснення Замовника на звернення від 04.01.2022, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 03.01.2022 за номером ID: UA-2021-12-30-001737-c.c2, роз’яснення Замовника на звернення від 04.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.01.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коновалова Світлана Петрівна (далі – ФОП Коновалова Світлана Петрівна), протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ФОП Коновалова Світлана Петрівна від 25.01.2022 № 13, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Арт-Синтез» (далі – ТОВ Ф «Арт-Синтез»), протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ фірма «Арт-синтез» від 27.01.2022 № 16, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мандрика Віктор Сергійович (далі – ФОП Мандрика Віктор Сергійович), протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ФОП Коновалова Світлана Петрівна від 28.01.2022 № 17, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Контракт Продрезерв 5», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 01.02.2022 №18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.02.2022, договір про закупівлю від 18.02.2022 № 18/02 (далі – Договір), додаткову угоду від 18.02.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.02.2022, додаткову угоду від 18.02.2022 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.02.2022, додаткову угоду від 20.06.2022 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.06.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що інформація, зазначена Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено інформацію щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Тобто, зі змісту пункту 14 частини другої статті 22 Закону слідує, що тендерна документація повинна містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а не посилання на документи, які містять інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.10.2022 14:25 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок моніторингу UA-M-2022-10-03-000092 від 21 жовтня 2022 року Замовник зобов’язується врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
24.10.2022 10:18