• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (послуги гарячого харчування).

Завершена

1 532 555.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 662.78 UAH
Період оскарження: 30.12.2021 10:00 - 16.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 2c7f2be54a214e2fa5aed4030f07d08a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-001737-c.c2
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Умовами тендерної документації передбачено, що учасникам необхідно надати копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, копії обов’язкової вакцинації проти COVID-19 (сертифікат) стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні їжі та доставці продуктів. Вимагаємо виключити дискримінаціну вимогу про надання саме сертифікату від COVID-19, оскільки не у кожного працівника є смартфон та/або можливість встановити додаток дія, щоб можна було стягнути звідти сертифікат?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник , у складі тендерної пропозиції можливо надання свідоцтва про вакцинацію або сертифіката про вакцинацію. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 1e0c200f8c4d4c498b82bd8e43bb7a4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-30-001737-c.c1
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено таблицю "Складські приміщення", в таблиці передбачено надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виходячи зі змісту вищезазначеного, на складські приміщення, які будуть зазначені у вказаній таблиці. Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно зі статтею 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України № 247 від 09.10.2000 (далі – Наказ). Відповідно до пункту 3.3 Наказу визначення відповідності діючих об'єктів експертизи (тобто об'єктів експертизи, які вже використовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно пункту 3.4 Наказу державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи. Таким чином отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення діючим законодавством передбачено виключно при настанні певних обставин, які зазначені вище та які не відносяться до Скаржника та багатьох інших потенційних учасників. Вимагаємо виключити із таблиці вказану вище вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено