-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг).
Згідно документації
Завершена
7 984 375.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 921.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 921.88 UAH
Номер:
f90f9943c0b94a7f81eee85089246e39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 13:08 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2022 № 5-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
21.06.2022 № 5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-08-018433-c, 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 2» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2021 № 277; перелік змін до тендерної документації, затверджений протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.12.2021 № 306; тендерну документацію зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 29.12.2021; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЛІКЕА», «МІКА ГРУП» (далі – ТОВ «МІКА ГРУП») та «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками відкритих торгів ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ними у своїх тендерних пропозиціях; скаргу UA-2021-12-08-018433-c.b1 до процедури закупівлі; рішення від 11.02.2022 № 2894-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення; протокол розкриття тендерних пропозицій; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛІКЕА» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 07.07.2022 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.02.2022 № 58; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.03.2022 № 19 про надання послуг; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода від 15.03.2022 № 1; звіт про результати проведення закупівлі.
Аналіз питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, під час моніторингу не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.07.2022 14:13 - 16.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2022 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
3c594df0b68a4aaf8f6d3e6b8ee724ee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2022 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-018433-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-08-018433-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, на виконання вимоги п. 8 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «ЛІКЕА» надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка датована пізніше місячної давнини (20.12.2021) до дати розкриття тендерної пропозиції (27.01.2021)?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема на виконання вимог п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ЛІКЕА» не надані документи про фахову освіту кухарів 5 розряду Мартиненко В.С. та Сирота М.С., відомості про які надані у довідці про наявність відповідної кваліфікації?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо вона не відповідає технічним вимогам, зокрема, на вимогу Додатку 5 до тендерної документації щодо документального підтвердження якості пакування готової продукції та її придатності для використання у харчовій промисловості, ТОВ «ЛІКЕА» надано паспорт якості № 27035745, в якому зазначено, що пакети поліетиленові відповідають вимогам ДСТУ 7275:2012. Проте, відповідно до розділу 1 зазначеного ДСТУ – цей стандарт поширюється на пакети з полімерних та комбінованих матеріалів, призначені для пакування та зберігання промислової продукції?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП», якщо його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, на виконання вимоги п. 8 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «МІКА ГРУП» надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка датована пізніше місячної давнини (20.12.2021) до дати розкриття тендерної пропозиції (27.01.2021)?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП», якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону:
на виконання вимог п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «МІКА ГРУП» не надані документи про фахову освіту кухарів Чумак Ю.С. та Бубнової Г.С., відомості про які надані у довідці про наявність відповідної кваліфікації?
на виконання вимог п. 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації щодо документального підтвердження своєчасного проходження повірки засобів вимірювальної техніки, яке зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ТОВ «МІКА ГРУП» надані документи, за якими неможливо ідентифікувати вагове обладнання: електронні ваги 300 кг (1 шт), електронні ваги MATRIX (1 шт), електронні ваги A-PLUS (1 шт), електронні ваги настільні до 40 кг (4 шт) та ваги (6 шт)? Просимо надати підтверджуючи документи про своєчасне проходження повірки цих засобів вимірювальної техніки, в яких зазначено вищевказане вагове обладнання.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a996152e5acf4c7687cebcb81dc047c0
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
07.07.2022 16:05
Опис:
Пояснення щодо закупівлі ID: UA -2021-12-08-018433-с
На виконання запиту ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.) у межах проведення моніторингу закупівлі (Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-06-21-000003) за предметом «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-018433-c) надаємо наступні пояснення:
1. На запитання: «Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-08-018433-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація»
Відповідь.
Згідно із п. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачено, що «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Тобто вимоги вказаного пункту Постанови № 710 стосуються тільки головних розпорядників бюджетних коштів та\або суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" не відноситься до зазначених категорій. У відповідності до Статуту: «Заклад заснований на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області та знаходиться в управлінні Дніпропетровської обласної ради. Фінансово-господарська діяльність Закладу провадиться відповідно до кошторису, що затверджується департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації». (Додаток 1. Копія Статуту додається).
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо такої публікації на власному веб-сайті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено у Тендерній документації, яка затверджена РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ«ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ-БУДИНОК ІНТЕРНАТ №2» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Протокол № 306 від 29 грудня 2021 року.
2. На запитання: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідь.
Розрахунок вартості харчування проводиться на середню фактично наявну кількість підопічних в Закладі. Для визначення обсягу закупівлі проводиться аналіз кількості підопічних із урахуванням тимчасово відсутніх в Закладі (лікування, перебування на оздоровленні вдома). Встановлено, що для проведення процедури закупівлі фактична кількість підопічних, які будуть харчуватися становить 175 підопічних (175 підопічних Х 365 кількість днів перебування = 63875 чоловіко/днів).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником в бюджетному запиті на 2022 рік поданого до головного розпорядника коштів, згідно орієнтовного моніторингу середніх цін на основні продукти харчування та споживчі товари по Дніпропетровській області на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної ради. Головним розпорядником коштів є Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету на 2022 рік оприлюднюються на сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
3. На запитання: «З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, на виконання вимоги п. 8 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «ЛІКЕА» надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка датована пізніше місячної давнини (20.12.2021) до дати розкриття тендерної пропозиції (27.01.2021)?»
Відповідь.
У відповідності до п. 8 Додатку 4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати : «Довідку або довідки /у разі відкриття рахунків у декількох банках/ з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків /у разі відкриття рахунків у декількох банках/ про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (електронна довідка, або оригінал, або завірена копія) датована або датовані не пізніше місячної давнини до дати розкриття тендерної пропозицій, в якій чи яких повинно бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними договорами та угодами.»
У відповідності до оголошення дата подання тендерних пропозицій була визначена 08.01.2022 року. 08.01.2022 року відбулося розкриття тендерний пропозицій учасників. 27.01.2022 року було опубліковано рішення Замовника про допуск учасників до аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника.
ТОВ «ЛІКЕА» у складі пропозиції надано довідки АТ КБ «ПРИВАТБАНК» датовані 20.12.2021 року та АТ «РВС Банк» датовані 23.12.2021 року, тобто в межах місячного строку, визначеного п. 8 Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ «ЛІКЕА» відповідає в цій частині умовам Тендерної документації.
4. На запитання: «З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема на виконання вимог п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «ЛІКЕА» не надані документи про фахову освіту кухарів 5 розряду Мартиненко В.С. та Сирота М.С., відомості про які надані у довідці про наявність відповідної кваліфікації?».
Відповідь.
Згідно п. 2 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «скан-копії документів про фахову освіту технолога, кухарів відповідно до займаної посади, які надані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.».
ТОВ «ЛІКЕА» у складі пропозиції надано всі документи, які підтверджують фахову освіту працівників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 2263 від 28.12.2021 року. Крім того, в якості додатку до документів, що підтверджують фахову освіту працівників, учасником надано пояснення вих. № 2264 від 28.12.2021 року за яким учасник зазначає інформацію про зміну прізвищ деяких працівників, в тому числі - Мартиненко змінено прізвище з Зюзь, Сирота з Литвиненко.
Таким чином, пропозиція учасника в цій частині повністю відповідала вимогам ТД.
5. На запитання: «З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЛІКЕА», якщо вона не відповідає технічним вимогам, зокрема, на вимогу Додатку 5 до тендерної документації щодо документального підтвердження якості пакування готової продукції та її придатності для використання у харчовій промисловості, ТОВ «ЛІКЕА» надано паспорт якості № 27035745, в якому зазначено, що пакети поліетиленові відповідають вимогам ДСТУ 7275:2012. Проте, відповідно до розділу 1 зазначеного ДСТУ – цей стандарт поширюється на пакети з полімерних та комбінованих матеріалів, призначені для пакування та зберігання промислової продукції?»
Відповідь.
Згідно із вимогами Додатку 5 тендерної документації було передбачено, що учасник повинен надати «Документи, які підтверджують якість пакування готової продукції та її придатність для використання у харчовій промисловості та тривалому зберіганні».
У складі пропозиції ТОВ «ЛІКЕА» надало копію паспорту якості № 27035745 на пакети поліетиленові 250х250\270х250. За змістом цього паспорту зазначено, що пакети відповідають ДСТУ 7275:2012.
У відповідності до п. 1 зазначених ДСТУ передбачено, що Цей стандарт поширюється на пакети з полімерних та комбінованих матеріалів (далі за текстом — пакети), призначені для пакування та зберігання промислової продукції.
У відповідності до поняття Промислового виробництва — виробництво товарів з використанням машин, інструментів та залученням робочої сили. Термін найбільш широко застосовується для процесу перетворення сировини в готову продукцію під впливом механічної, термічної, хімічної чи іншої обробки. Зазвичай промислове виробництво орієнтоване на створення великої кількості однакової продукції (носить масовий характер). Але це можуть бути і уникальні (штучні) зразки або невеличкі партії. Промислове виробництво відрізняється від ремесла та кустарного виробництва значно більшою механізацією та автоматизацією, що ліквідує залежність властивостей кінцевого продукту від майстерності робітників, безпосередньо зайнятих на виробництві. Призначення готових виробів не має значення — вони можуть бути продані іншим виробникам, або оптовикам, або навіть кінцевим споживачам.
Харчова промисловість — галузь переробної промисловості, сукупність виробництв харчових продуктів у готовому вигляді або у вигляді напівфабрикатів, а також тютюнових виробів, мила і миючих засобів.
Таким чином харчова промисловість, це різновид промисловості, а тому продукція, яка вироблена згідно із ДСТУ 7275:2012 також може застосовуватися у харчовій промисловості.
Ніяких інших вимог до документів, які підтверджують пакування готової продукції, тендерна документація не містила, а тому тендерна пропозиція цього учасника повністю відповідала в цій частині вимогам тендерної документації.
6. На запитання: «З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП», якщо його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, на виконання вимоги п. 8 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «МІКА ГРУП» надана довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка датована пізніше місячної давнини (20.12.2021) до дати розкриття тендерної пропозиції (27.01.2021)?»
Відповідь.
У відповідності до п. 8 Додатку 4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати : «Довідку або довідки /у разі відкриття рахунків у декількох банках/ з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків /у разі відкриття рахунків у декількох банках/ про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (електронна довідка, або оригінал, або завірена копія) датована або датовані не пізніше місячної давнини до дати розкриття тендерної пропозицій, в якій чи яких повинно бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними договорами та угодами.»
У відповідності до оголошення дата подання тендерних пропозицій була визначена 08.01.2022 року. 08.01.2022 року відбулося розкриття тендерний пропозицій учасників. 27.01.2022 року було опубліковано рішення Замовника про допуск учасників до аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника.
ТОВ «МІКА ГРУП» у складі пропозиції надано довідки АТ КБ «ПРИВАТБАНК» датовані 20.12.2021 року, тобто в межах місячного строку, визначеного п. 8 Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП» відповідає в цій частині умовам Тендерної документації.
7. На запитання: «З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП», якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону: на виконання вимог п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «МІКА ГРУП» не надані документи про фахову освіту кухарів Чумак Ю.С. та Бубнової Г.С., відомості про які надані у довідці про наявність відповідної кваліфікації?
Відповідь.
У складі пропозиції учасник надав трудову книжку Бубнової Г.С., за змістом якої встановлено, що прізвище Худолєєва Г.С. змінено на Бубнову Г.С. У складі пропозиції в наявності диплом, виданий на ім’я Худолєєвої Г.С.
У складі пропозиції в наявності диплом виданий на ім’я працівника Чумак Ю.С.
Таким чином, тендерна пропозиція цього учасника в цій частині відповідала вимогам тендерної документації.
На запитання: «На виконання вимог п. 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації щодо документального підтвердження своєчасного проходження повірки засобів вимірювальної техніки, яке зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, ТОВ «МІКА ГРУП» надані документи, за якими неможливо ідентифікувати вагове обладнання: електронні ваги 300 кг (1 шт), електронні ваги MATRIX (1 шт), електронні ваги A-PLUS (1 шт), електронні ваги настільні до 40 кг (4 шт) та ваги (6 шт)? Просимо надати підтверджуючи документи про своєчасне проходження повірки цих засобів вимірювальної техніки, в яких зазначено вищевказане вагове обладнання.»
Відповідь.
У відповідності до п. 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено: «До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на вагове обладнання, яке зазначене в цій довідці, надати документ/и, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки. Документ/и що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, повинен надавати можливість ідентифікувати вагове обладнання, яке зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: вагове обладнання, яке зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинно буди зазначене і в документі/тах, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки».
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «МІКА ГРУП» надав свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки, які оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства у кількості, яка відповідає інформації про вагове обладнання, яке підлягає повірці, зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тендерною документацією чітко не були передбачені, які саме критерії повинні застосовуватися для визначення ідентифікації вагового обладнання, зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та в документі/тах, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки. А тому, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника з зазначених обставин.
Вважаємо, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛІКЕА» та ТОВ «МІКА ГРУП» повністю відповідали вимогам тендерної документації та замовником дотримано вимоги діючого законодавства в повному обсязі.