• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг).

Згідно документації

Завершена

7 984 375.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 921.88 UAH
Номер: f90f9943c0b94a7f81eee85089246e39
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 21.06.2022 13:08 - 15.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.06.2022 № 5-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 21.06.2022 № 5-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-08-018433-c, 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат № 2» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2021 № 277; перелік змін до тендерної документації, затверджений протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.12.2021 № 306; тендерну документацію зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 29.12.2021; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЛІКЕА», «МІКА ГРУП» (далі – ТОВ «МІКА ГРУП») та «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками відкритих торгів ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ними у своїх тендерних пропозиціях; скаргу UA-2021-12-08-018433-c.b1 до процедури закупівлі; рішення від 11.02.2022 № 2894-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення; протокол розкриття тендерних пропозицій; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛІКЕА» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 07.07.2022 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.02.2022 № 58; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.03.2022 № 19 про надання послуг; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода від 15.03.2022 № 1; звіт про результати проведення закупівлі. Аналіз питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, під час моніторингу не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.07.2022 14:13 - 16.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2022 14:13

Запити/Пояснення