• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг).

Згідно документації

Завершена

7 984 375.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 921.88 UAH
Період оскарження: 08.12.2021 17:21 - 04.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: a19f70dc0f6d4a41b10969586565df6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-018433-c.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 08.12.2021 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 08.12.2021 року разом із додатками, та зміни до тендерної документації, які були опубліковані 29.12.2021р. далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 7 984 375,00 грн (без ПДВ). Строк подання тендерних пропозицій було визначено 08.01.2022р. Після розкриття тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі були допущені наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"; 2. ТОВ «ЛІКЕА». 27 січня 2022 року Замовником було оприлюднено рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП". Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена згідно п.1.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. ПО ПЕРШЕ, згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2022 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції. ТОВ "МІКА ГРУП" у складі тендерної пропозиції надало акти здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2910/90 від 29.10.2021р., та №1711/17 від 17.11.2021р. на послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень, а стосовно транспортних засобів, надало лише на послуги з дезінфекції. 24 січня 2022 року об 15:15 год., Замовником було оприлюднено вимогу відносно ТОВ "МІКА ГРУП", про усунення порушень до 25.01.2022р. до 15:15год., а саме, Опис: «Перелік виявлених невідповідностей в документах учасника ТОВ "МІКА ГРУП" у тендерній пропозиції. 1. У відповідності до Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» у п. 1 вимагалося надати: «Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2022 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, зазначених учасником у тендерній пропозиції, за останні 2 місяці до кінцевої дати подання пропозиції». Учасником ТОВ "МІКА ГРУП" у складі тендерної пропозиції надано акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №2910/90 від 29 жовтня 2021 року з виконавцем послуг ТОВ «САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ «ЛІКВІДАТОР» та акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №1711/17 від 17 листопада 2021 року з виконавцем послуг ТОВ «САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ «ЛІКВІДАТОР», що не відповідає вищезазначеній вимозі Замовника. Прохаємо надати документи.» Так, ТОВ "МІКА ГРУП" 25.01.2022 року о 15:14 год. на виконання зазначеної вимоги надає у складі тендерної пропозиції договір № 0299-21 від 01.12.2021р. з ФОП Прилипенко О.І. на дератизацію, дезінфекцію та дезінсекцію транспортних засобів та акти до цього договору за останні два місяці. Однак, в порушення вимог п. 1.4 розділу 3 тендерної документації ТОВ "МІКА ГРУП" після завантаження зазначених документів не підписав пропозицію КЕП, тобто, тендерна пропозиція вказаного учасника не містить прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. ПО ДРУГЕ, згідно п. 7 розділу 3 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі зобов’язаний подати довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі із зазначенням, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення в електронній системі закупівель). Крім того, учасник надає довідки на обробку персональних даних надаються на кожну особу, інформацію про яку учасник надає в складі тендерної пропозиції. Так, ТОВ "МІКА ГРУП" в складі тендерної пропозиції не надав довідку на обробку персональних даних від ФОП Пилипенко О.І., з яким укладено договір на дератизацію, дезінфекцію та дезінсекцію транспортних засобів та в якому, передбачені його персональні дані, чим порушив умови п. 7 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно допустив до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, допустивши до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП", грубо порушив права та інтереси Скаржника через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної документації. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати своє рішення про допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "МІКА ГРУП".
Дата розгляду скарги: 11.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2022 17:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.02.2022 17:49
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua