• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (активна електрична енергія) - код 09310000-5 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

34 210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 342 100.00 UAH
Номер: bd2c9e79906d46bab518210e558da7bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-01-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.02.2022 13:34 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.02.2022 № 66 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.02.2022 № 66 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 22. UA-2021-11-05-011265-b; 05.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання виконання умов договору про закупівлю встановлено порушення пункту 13.6 Договору та пункту 3.2.4 глави 3.2 розділу III ПРРЕЕ. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та/або у разі неможливості, розглянути питання щодо припинення зобов’язань за укладеним Договором, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та пункту 13.3.1 Договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, виконання умов договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Хмельницького комунального підприємства «Міськсвітло» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.11.2021 № 0511-Е, звернення щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 10.11.2021, роз’яснення Замовника на звернення від 11.11.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Прикарпатенерготрейд» (далі – ТОВ «Прикарпатенерготрейд»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Закарпаттяенергозбут» (далі – ТОВ «Закарпаттяенергозбут») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІТО ЕНЕРДЖИ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Закарпаттяенергозбут», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасниками ТОВ «Закарпаттяенергозбут» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.12.2021 б/н, звернення ТОВ «Прикарпатенерготрейд» за номером ID: UA-2021-11-05-011265-b.c1 від 17.12.2021 з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відповідь Замовника на звернення від 18.12.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2021, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 20.12.2021 № 2012-П, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2021, договір про закупівлю від 31.12.2021 № 3112К (далі – Договір), додаткову угоду від 10.01.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 10.01.2022, додаткову угоду від 01.02.2022 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.02.2022, додаткову угоду від 02.02.2022 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.02.2022, додаткову угоду від 14.02.2022 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 16.02.2022, пояснення від 10.02.2022, від 15.02.2022, від 17.02.2022, від 18.02.2022 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення). Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13.12.2021 б/н Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Прикарпатенерготрейд» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, а саме: 1) Відсутній гарантійний лист від Учасника, що підтверджує можливість поставки заявленого Замовником обсягу електроенергії, наявність якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації; 2) Додатком 1 передбачена вимога надання Учасником гарантійного листа про те, що він не перебуває у статусі «дефолтний» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті Приватного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». Учасник надав зазначений лист, проте він виданий НЕК «Укренерго», а не самим Учасником і у ньому вказаний конкретний період з 01.07.2019 р. по 07.10.2021 р., а закупівля оголошена 05.11.2021 р.; 3) В документах тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що інформація про учасника міститься в Реєстрі суб’єктів господарювання, які проводять діяльність в сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ліцензійному реєстрі НКРЕКП), який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП, вимога щодо наявності якої передбачена в Додатку 1 до тендерної документації; 4) Відсутній лист-погодження з усіма умовами проекту договору, який наведений в додатку даної тендерної документації, вимога щодо наявності якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації; 5) В документах, наданих Учасником відсутній лист про те, що всі документи, підготовлені безпосередньо учасником на момент проведення даної процедури є актуальними, а інформація достовірною, вимога щодо наявності якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації; 6) Відсутня довідка у довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі передбаченої ч.2 ст.17 Закону, вимога щодо наявності якої передбачена в Додатку 1 до тендерної документації; 7) В документах Учасника відсутня підписана уповноваженою особою технічна специфікація, вимога щодо наявності якої вказана в Додатку 2 до тендерної документації; 8) Порушено вимоги щодо оформлення документів, передбачені розділом ІІІ тендерної документації, де вказано «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасник у складі своєї пропозиції подав документи, які не відповідають вказаним вимогам, зокрема документи, які надано не у формі електронного документа не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи. Підпунктом 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Відповідно до частини третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Так, за результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» встановлено наступне: Додатком 1 «Інформація та документи, що подаються учасниками та переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником вимагалося надання наступних документів, зокрема гарантійний лист/скановані оригінал або копія гарантійного листа від Учасника, що підтверджує можливість поставки заявленого замовником обсягу електроенергії; гарантійний лист/ скановані оригінал або копія гарантійного листа від Учасника, про те, що він не перебуває у статусі «дефолтний» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті Приватного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО», та/або інших відкритих джерелах інформації; довідка/скановані оригінал або копія довідки в довільній формі про те, що інформація про учасника міститься в Реєстрі суб’єктів господарювання, які проводять діяльність в сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ліцензійному реєстрі НКРЕКП), який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП; лист-погодження/скановані оригінал або копія листа погодження з усіма умовами проекту договору, який наведено в додатку даної тендерної документації; лист/скановані оригінал або копія листа, про те, що всі документи, підготовлені безпосередньо учасником на момент проведення даної процедури є актуальними, а інформація достовірною; учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Крім того, для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічних вимог до предмета закупівлі Замовником вимагалась надання технічної специфікації, за формою, встановленою у Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження вищезазначених вимог, встановлених Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації, учасником ТОВ «Прикарпатенерготрейд» у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, у формі електронного документа шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: файли: «Гарантія постачання.pdf.p7»; «Довідка_наявність ліцензії.pdf.p7s»; «довідка не переддефолтний.pdf.p7s»; «Довідка щодо актуальності інформації.pdf.p7s»; «Довідка_ст.17.pdf.p7s»; «Технічні вимоги.pdf.p7s»; «Погодження з умовами договору.pdf.p7s». Вищевказані документи можливо перевірити на сайті https://czo.gov.ua/verify за допомогою сервісу перевірки електронного підпису. Через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 17.02.2022 від Замовника отримані наступні пояснення та документи: «Ще однією підставою для відхилення документів тендерної пропозиції Учасника було порушення вимог щодо оформлення документів, передбачених Розділом ІІІ тендерної документації, де вказано «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасник у складі своєї пропозиції подав документи, які не відповідають вказаним вимогам, зокрема документи, які надано не у формі електронного документа не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи. Це стосується завантажених наступних документів: 1. Сканованої копії договору №25 від 19.01.2021 року. 2. Сканованих копій додаткових угод до Договору №25 від 19.01.2021 року. 3. Сканованих копій Актів до Договору №25 від 19.01.2021 року. 4. Сканованої копії Антикорупційної програми. 5. Сканованої копії наказу про призначення Дацко О.Б. 6. Сканованої копії рішення про призначення директора Дацко О.Б. 7. Сканованої копії Статуту Учасника. 8. Сканованої копії рішення єдиного учасника від 19.10.2020 р.». За результатами аналізу вищевказаних Замовником документів встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» містяться скановані оригінали зазначених документів, що відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації: - Сканований оригінал/копія не менше 1-го (одного) аналогічного договору повністю або частково виконаного Для звірки суми повного або часткового виконання договору учасник (за наявності) надає укладені додаткові угоди, додатки та специфікації до договору (п. 2 Додатку 1); - Документи, що підтверджують виконання аналогічного договору - сканований оригінал (оригінали)/копію (копії): акту/ів приймання-передачі електричної енергії, або видаткову/их накладну/их або акту/ів звірки/ок взаєморозрахунків, зміст яких містить інформацію щодо фактичного приймання-передачу електричної енергії, безпосередньо по аналогічному договору, що повно або частково виконаний договір (п. 3 Додатку 1); - Скановані оригінал або копія статуту або іншого установчого документу; розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) (розділ «Інші документи Додатку 1); - Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та договору за результатами проведення закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) (розділ «Інші документи Додатку 1). Крім того, у пункті 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Перелік № 710), зокрема, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа (п. 8 Переліку № 710). Враховуючи викладене, Замовником в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд», оскільки у тендерній пропозиції ТОВ «Прикарпатенерготрейд» містяться всі документи, які вимагались тендерною документації та завантажені у формі електронного документа через електронну систему закупівель, чим не дотримано вимог пункту 8 Переліку № 710, пункту 2 розділу IV тендерної документації та вимог Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації. За результатами аналізу стану виконання умов договору про закупівлю встановлено, що згідно пункту 13.6 Договору Постачальник у разі зміни ціни у зв’язку із коливанням на ринку, повідомляє Споживача надаючи повний пакет з підтверджуючими документами, передбачених ч.2.п.13.6. Договору, за 20 календарних днів до дати введення в дію нової ціни за 1 кВт. Через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 15.02.2022 від Замовника отримані наступні пояснення та документи: «Постачальник – листом від 11.01.2022 р. № 11-01, повідомив Споживача про зміну ціни (копія додається). Споживач після отримання пакету підтверджуючих документів, протягом 10 днів розглянув та прийняв відповідне рішення, повідомивши листом шляхом надсилання скан-копії на електронну адресу Постачальника (лист від 12.01.2022 р. № 12/1, копія додається) - щодо укладення Додаткової угоди № 2 від 01.02.2022; такий самий порядок було дотримано і у випадку підписання Додаткової угоди №3 від 02.02.2022 року: Постачальник – листом від 24.01.2022 р. № 98-01, повідомив Споживача про зміну ціни (копія додається). Споживач після отримання пакету підтверджуючих документів, протягом 10 днів розглянув та прийняв відповідне рішення, повідомивши листом шляхом надсилання скан-копії на електронну адресу Постачальника (лист від 26.01.2022 р. №33/1, копія додається).». За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Додаткової угоди від 10.01.2022 № 1 до Договору нова змінена ціна вводиться в дію з 01 січня 2022 року; відповідно до пункту 7 Додаткової угоди від 01.02.2022 № 2 до Договору Сторони встановили, що згідно ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладання, а саме з дати прийняття рішення Споживачем щодо перегляду ціни, тобто 12.01.2022; відповідно до пункту 7 Додаткової угоди від 02.02.2022 № 3 до Договору Сторони встановили, що згідно ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, умови даної Додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладання, а саме з дати прийняття рішення Споживачем щодо перегляду ціни, тобто 26.01.2022. Крім того, відповідно до пункту 3.2.4 глави 3.2 розділу III Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 312 (далі – ПРРЕЕ) у разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір. У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або «останньої надії») та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення), про що зазначається у повідомленні, зміненим на запропонованих електропостачальником умовах – якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін у встановлений цим пунктом термін. Відповідно до частини другої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Враховуючи викладене, Замовником не дотримано пункту 13.6 Договору та пункту 3.2.4 глави 3.2 розділу III ПРРЕЕ під час укладання додаткових угод від 10.01.2022 № 1, від 01.02.2022 № 2 та від 02.02.2022 № 3 до Договору в частині дотримання строків, а саме: постачальник у разі зміни ціни у зв’язку із коливанням на ринку, повідомляє Споживача надаючи повний пакет з підтверджуючими документами, передбачених ч.2.п.13.6. Договору, за 20 календарних днів до дати введення в дію нової ціни за 1 кВт.
Період усунення порушень: 23.02.2022 15:39 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Хмельницьке комунальне підприємство «Міськсвітло» (далі – Замовник/Споживач), ознайомившись із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-11-05-011265-b надає наступні заперечення. Щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Прикарпатенерготрейд» Ще раз звертаємо увагу на доводи, наведені у поясненні, наданому ХКП «Міськсвітло» (вих. №94 від 17.02.2022 року) – пояснення завантажене в електронній системі закупівель в розділі «Моніторинг» 17.02.2022 року. Як передбачено, ст.12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. На сьогоднішній день єдиною онлайн-платформою, діяльність якої регулюється на державному рівні є ДП «Прозоро», що засноване на основі державній власності. Подання документів здійснюється через систему Prozorro, тобто всі подані документи/інформація мають міститися в системі Prozorro, для вільного доступу та перегляду всіх зацікавлених осіб. Це відбувається через модуль електронного аукціону, доступ до якого замовники/учасники отримують через електронні майданчики, авторизовані системою Prozorro, тобто всі документи, у тому числі містяться на електронних майданчиках/особистих кабінетах як замовників так і учасників. Таким чином, виходячи з алгоритму передачі даних/подання документів учасник/замовник подають документи на публічні закупівлі шляхом безпосереднього завантаження їх в систему Prozorro через електронний майданчик учасника/замовника. Всі перераховані документи, згідно рішення Уповноваженої особи від 13. 12. 2021 року № 1312-В в системі Prozorro відсутні. Наголошуємо, що наявність КЕП/УЕП не підтверджує! наявність завантаженого документа/ів в систему Prozorro. При цьому, в систему Prozorro має бути завантажено безпосередньо документ!, а не КЕП/УЕП. Вимогами тендерної документації та чинним законодавством, не передбачено умови щодо завантаження їх не в систему Prozorro, а на сайт центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Всі документи, що вимагаються тендерною документацією повинні міститися в системі Prozorro під певною процедурою закупівлі, на яких накладаються КЕП/УЕП відповідно до правил тендерної документації. Разом з тим, вимогами тендерної документації, зокрема п.1.4. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» чітко передбачений порядок перевірки УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, аж ніяк перевірки на даному сайті наявність/відсутність документів тендерної пропозиції учасника. Отже, спосіб завантаження Учасником документів є порушенням законних вимог, які визначені Замовником у п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації для завантаження документів тендерної пропозиції, а, відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Прикарпатенерготрейд» і цілком обгрунтованими та законними. Щодо недотримання п.13.6 Договору та п.3.2.4. глави 3.2 розділу ІІІ ПРРЕЕ під час укладення додаткових угод від 10.01.2022 №1, від 01.02.2022 №2 та від 02.02.2022 №3 до Договору в частині дотримання строків. Обгрунтування дотримання вимог законодавства під час укладення Додаткових угод №1 від 10.01.2022 р., №2 від 01.02.2022 року та №3 від 02.02.2022 року наведені в поясненнях наданих ХКП «Міськсвітло» (вих. № 88 від 15.02.2022 року) – пояснення завантажене в електронній системі закупівель в розділі «Моніторинг» 15.02.2022 року. Сторони діяли в межах норм, передбачених законодавством. Також як зазначається у висновку Держаудитслужби за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено. Отже, підстави для припинення зобов’язань за укладеним Договором №3112К від 31.12.2021 року відсутні.
Дата публікації звіту: 28.02.2022 14:01

Запити/Пояснення