-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (активна електрична енергія) - код 09310000-5 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
34 210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 342 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 342 100.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2021 14:36 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Незгода з рішенням Замовника
Номер:
ff5d905868934238b6f6d6c18ce7a219
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-011265-b.c1
Назва:
Незгода з рішенням Замовника
Вимога:
Учасник не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.12.2021 13:49
- Відповідь на вимогу.pdf 18.12.2021 19:28
Дата подачі:
17.12.2021 13:49
Вирішення:
Вимогу не задоволено
Шановний Учаснику,
13.12.2021 року рішенням уповноваженої особи Хмельницького комунального підприємства «Міськсвітло» (далі -Замовник) було не допущено до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Прикарпатенерготрейд» (далі – Учасник) з наступних підстав:
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" Відповідно до п.1 ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, яка передбачає: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Під час розгляду Замовником пропозиції Учасника були виявлені наступні невідповідності: 1) Відсутній гарантійний лист від Учасника, що підтверджує можливість поставки заявленого Замовником обсягу електроенергії, наявність якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації;
2) Додатком 1 передбачена вимога надання Учасником гарантійного листа про те, що він не перебуває у статусі «дефолтний» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті Приватного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». Учасник надав зазначений лист, проте він виданий НЕК «Укренерго», а не самим Учасником і у ньому вказаний конкретний період з 01.07.2019 р. по 07.10.2021 р., а закупівля оголошена 05.11.2021 р.;
3) В документах тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що інформація про учасника міститься в Реєстрі суб’єктів господарювання, які проводять діяльність в сферах енергетики та комунальних послуг, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ліцензійному реєстрі НКРЕКП), який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП, вимога щодо наявності якої передбачена в Додатку 1 до тендерної документації;
4) Відсутній лист-погодження з усіма умовами проекту договору, який наведений в додатку даної тендерної документації, вимога щодо наявності якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації;
5) В документах, наданих Учасником відсутній лист про те, що всі документи, підготовлені безпосередньо учасником на момент проведення даної процедури є актуальними, а інформація достовірною, вимога щодо наявності якого передбачена Додатком 1 до тендерної документації;
6) Відсутня довідка у довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі передбаченої ч.2 ст.17 Закону, вимога щодо наявності якої передбачена в Додатку 1 до тендерної документації;
7) В документах Учасника відсутня підписана уповноваженою особою технічна специфікація, вимога щодо наявності якої вказана в Додатку 2 до тендерної документації;
8) Порушено вимоги щодо оформлення документів, передбачені Розділом ІІІ тендерної документації, де вказано «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасник у складі своєї пропозиції подав документи, які не відповідають вказаним вимогам, зокрема документи, які надано не у формі електронного документа не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи.
17.12.2021 року Учасник звернувся до Замовника через електронну систему закупівель вважаючи рішення уповноваженої особи Замовника упередженим та не законним з вимогою скасувати рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції та допустити Учасника до аукціону аргументуючи це тим, що:
«Всі вище перераховані документи надані Учасником у відповідності до вимог тендерної документації та Закону. Зокрема, Учасником надані довідки довільної форми і технічна специфікація у вигляді електронних документів з накладенням КЕП уповноваженої на підпис особи на кожен документ окремо через доступний функціонал електронного майданчику Zakupki.prom.ua. Для того, щоб ознайомитись із документом, необхідно відкрити сайт Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/), перейти в розділ «Довірчі послуги» і обрати функцію «Перевірити підпис», потім завантажити конкретний документ і після цього стане доступним документ у форматі «pdf», а також інформація про накладений КЕП (прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).»
Проте дані документи подані з порушенням умов тендерної документації, зокрема в п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.»
В тендерній документації чітко встановлено, що на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовник перевіряє виключно УЕП або КЕП Учасника, а не текст самих документів, що вимагаються в тендерній документації. Документи повинні були завантажені на майданчику в доступному читабельному форматі, щоб при їх завантаженні одразу була можливість ознайомитись зі змістом, а вже потім перевірити підпис документів тендерної пропозиції УЕП або КЕП.
Отже, спосіб завантаження Учасником документів є порушенням законних вимог, які визначені Замовником у п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації для завантаження документів тендерної пропозиції.
Ще однією підставою для відхилення документів тендерної пропозиції Учасника було порушення вимог щодо оформлення документів, передбачених Розділом ІІІ тендерної документації, де вказано «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасник у складі своєї пропозиції подав документи, які не відповідають вказаним вимогам, зокрема документи, які надано не у формі електронного документа не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи.
Учасник вважає цю підставу незаконною та посилається на те, що незасвідчення документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) є формальною (несуттєвою) помилкою, передбаченою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 та ч.2 Розділу V тендерної документації «Опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», а саме Учасник згадує п.8 «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.», даний пункт взагалі не має жодного відношення до вимоги щодо засвідчення документів підписом уповноваженої особи Учасника закупівлі та печаткою (у разі її використання), він стосується випадків, коли Замовник просить надати, до прикладу, оригінал документу, а учасник надає скановану копію оригіналу.
Також Учасник згадує п. 12 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.» Цей пункт також зовсім не стосується вимоги щодо засвідчення документів підписом уповноваженої особи учасника закупівлі та печаткою (у разі її використання), він стосується зокрема випадків, коли Замовник просить надати документ у форматі pdf, а Учасник надає, до прикладу, у форматі jpeg або навпаки.
Вимога Замовника щодо засвідчення документів тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі) підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) є цілком законною.
З огляду на все вищевикладене, підстави для відміни рішення уповноваженої особи Замовника про не допущення до аукціону Учасника відсутні, рішення прийнято обгрунтовано та з дотриманням норм чинного законодавства про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено