-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Куряче філе охолоджене
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Завершена
4 222 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 112.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 112.00 UAH
Номер:
2fa05f411db645e4ad6e4d12d02029c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 17:02 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2022
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.12.2022 №55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-10-25-011681-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктів 2, 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, виконання рішення АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «РЕГІОН-А», ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», ТОВ «АГРОНОМ-КР», ФОП Старіцин Віталій Вікторович, ТОВ «Гарант-2010», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 3 статті 17, пунктів 2, 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ПП «РЕГІОН-А», ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», ТОВ «АГРОНОМ-КР», ФОП Старіцин Віталій Вікторович, ТОВ «Гарант-2010», протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2022, вимоги про усунення невідповідностей від 06.12.2021, від 07.12.2021 та від 14.12.2021, рішення АМКУ від 05.01.2022 № 194-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2022 № 44, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022, договірпро закупівлю від 07.02.2022 № 87, додаткові угоди від 07.02.2022 № 1, від 07.02.2022 № 2, від 03.03.2022 № 4 та від 24.10.2022 № 5, пояснення Замовника,з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 08.12.2022 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті2 розділу V тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710);
- на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 13 частини1 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі.
Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено імперативну вимогу, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 Закону.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених частиною 1 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2022 22:57 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2022 22:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Прийнято належні заходи для недопущення зазначених порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
27.12.2022 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення.
Дата публікації:
29.12.2022 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
073c7e5f9b6e46d3ad9066203f967fcd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2022 22:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Куряче філе охолоджене» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-011681-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e4aca9d0ec384884ab04bddb51be6066
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.12.2022 09:12
Опис:
Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради розглянув Ваше рішення про початок моніторингу по закупівлі Куряче філе охолоджене (Код ДК 15110000-2 М’ясо) № UA-2021-10-25-011681-b.
Надаю вам інформацію, яку ви запитували: Яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було здійснено на підставі ДСТУ 3143:2013 або затвердженні ТУ У та відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
2) Розмір витрат та його очікувана вартість. Розмір витрат визначено відповідно до обсягів очікуваної потреби для забезпечення харчуванням дітей на 2022 рік. Потреба була розрахована відповідно до норм харчування та кількості дітей, які навчаються у закладах освіти Центрально-Міського району.
Очікувана вартість розрахована відповідно до очікуваної потреби на рік , яка складала 32000 кг та середньої ринкової ціни на куряче філе охолоджене у м.Кривий Ріг, яка підтверджується висновком за результатами цінового моніторингу № Ц-228 від 19.10.2021, видана Дніпропетровською Торгово-промисловою палатою.