• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Куряче філе охолоджене

Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Завершена

4 222 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 112.00 UAH
Номер: 2fa05f411db645e4ad6e4d12d02029c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.12.2022 17:02 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.12.2022 № 55-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.12.2022 №55-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2021-10-25-011681-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17, пунктів 2, 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги Наказу № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, виконання рішення АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «РЕГІОН-А», ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», ТОВ «АГРОНОМ-КР», ФОП Старіцин Віталій Вікторович, ТОВ «Гарант-2010», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 3 статті 17, пунктів 2, 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ПП «РЕГІОН-А», ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», ТОВ «АГРОНОМ-КР», ФОП Старіцин Віталій Вікторович, ТОВ «Гарант-2010», протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.01.2022, вимоги про усунення невідповідностей від 06.12.2021, від 07.12.2021 та від 14.12.2021, рішення АМКУ від 05.01.2022 № 194-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2022 № 44, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2022, договірпро закупівлю від 07.02.2022 № 87, додаткові угоди від 07.02.2022 № 1, від 07.02.2022 № 2, від 03.03.2022 № 4 та від 24.10.2022 № 5, пояснення Замовника,з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 08.12.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті2 розділу V тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710); - на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 13 частини1 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі. Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено імперативну вимогу, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 Закону. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених частиною 1 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 13.12.2022 22:57 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.12.2022 22:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнято належні заходи для недопущення зазначених порушень у подальшому
Дата публікації звіту: 27.12.2022 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення.
Дата публікації: 29.12.2022 11:49

Запити/Пояснення