-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Дитячо- юнацької спортивної школи №3 міста Рівного по вулиці Макарова, будинок 28А (добудова приміщення для фізкультурно- оздоровчих занять)
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад ( або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Завершена
2 915 240.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
19aa7681548b4de9adecc6fbe09efc9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-26-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
26.07.2022 16:57 - 17.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 № 22-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.07.2022 № 22-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-09-09-003930-b 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31, абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31, частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 41 Постанови № 710.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 41 Постанови № 710.
Також, з огляду на встановлені порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31, абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31, частини сьомої статті 33 Закону, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дитячо-юнацької спортивної школи № 3 міста Рівного (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету на підставі протоколу від 09.09.2021 № 35, тендерну пропозицію «ЕНКІ ЛН» філії малого колективного підприємства «ОЛВІК» громадського об'єднання «Український національний фонд допомоги інвалідам чорнобиля по м.Рівне та Рівненській обл.» Рівненського обл. об'єднання всеукраїнської організації інвалідів «СОІУ», протокол засідання тендерного комітету від 30.09.2021 № 39, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Спеціалізоване управління-39», протокол засідання тендерного комітету від 01.10.2021 № 40, тендерну пропозицію підприємства об'єднання громадян (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л» (далі – ПОГ (релігійна організація,профспілки) «СВЯТОБОР Л»), протокол засідання тендерного комітету від 04.10.2021 № 41, протокол засідання тендерного комітету від 12.10.2021 № 44, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.10.2022, договір від 25.10.2021 № 03 (далі - Договір), укладений між Замовником та ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л», додаткова угода від 02.11.2021 № 1, повідомлення про внесення змін, пояснення, надане Замовником.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначено даного учасника переможцем та укладено з ним Договір.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від учасників завантаження через електронний майданчик у строк, визначений законодавством, а саме інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надати документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж виконавця робіт (з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною будівельною освітою та досвідом роботи за посадою не менше одного року).
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації учасником ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л» надано в складі тендерної пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.09.2021 № 199.
Однак, учасником ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л» не подано в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж виконавців робіт та, як наслідок, не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та визнав даного учасника переможцем торгів.
Крім цього, моніторингом встановлено, що на порушення абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника-переможця ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір.
Так, відповідно до підпункту 5.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Переможець процедури у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості, що містить інформацію станом не раніше місячної давнини до дати розкриття тендерної пропозиції. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону);
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону».
Перелік документів встановлений в Додатку 2 переможець торгів повинен надати, виконуючи вимогу статті 17 Закону.
Проте, учасником-переможцем ПОГ (релігійна організація, профспілки) «СВЯТОБОР Л» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами підпункту 5.6 розділу ІІІ, таблицею «Документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, в ст.17 Закону» Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Також, під час здійснення моніторингу оприлюднено запит про надання пояснень від 01.08.2022, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, на який Замовник 03.08.2022 надав пояснення про не оприлюднення відповідної інформації на власному веб-сайті або на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушив вимоги пункту 41 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
17.08.2022 16:06 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Хочемо надати відповідь на моніторинг щодо виявлених порушень.
Ставим вас до відома, що листом № 178 від 24 серпня 2022 року надіслано Підприємству об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Святобор Л» повідомлення про розірвання договору додатковою угодою. Копія додаткової угоди та листа додаються .
Додаткова інформація в системі буде розміщена після підписання додаткової угоди Сторонами.
В подальшому уповноважена особа пройде навчання в сфері публічних закупівель з метою недопущення даних порушень.
Дата публікації звіту:
24.08.2022 14:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.09.2022 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
922c8fd723c54e75967ffd5db6c9ae1a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.08.2022 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи № 3 міста Рівного по вулиці Макарова, будинок 28А (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-09-003930-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dc91187a06924a738b9931e4d95c055e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.08.2022 16:03
Опис:
Про надання пояснення
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 01 серпня 2022 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-09-09-003930-b .У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи № 3 міста Рівного по вулиці Макарова, будинок 28А (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-09-003930-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. По першому питанню, зазначаємо що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси ДЮСШ №3 міста Рівного, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів проектно-кошторисної документації ДЮСШ №3 міста Рівного та відповідно кошторисних призначень, які розроблені у відповідності до методик, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. По другому питанню, Дитячо-юнацька спортивна школа №3 міста Рівного є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Номер:
045917e55a3d41019cc7218ea1397eb9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.08.2022 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція Дитячо-юнацької спортивної школи № 3 міста Рівного по вулиці Макарова, будинок 28А (добудова приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-09-003930-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника підприємства об'єднання громадян (релігійної організації,профспілки) «СВЯТОБОР Л», як такої, що не відповідала вимогам, встановленим абзацом 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, учасник, якого визнано переможцем, не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документальне підтвердження, яке повинен надати переможець для підтвердження відсутності підстав, визначених у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.