• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41823411. 4. Місцезнаходження замовника: 41543, Сумська обл., Путивльський р-н, село Князівка, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Чернякова Тетяна Михайлівна, голова тендерного комітету, начальник відділу, тел. +380669712890, e mail: osvita_novasloboda@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область, 41543. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 713 601,00 грн. (одинадцять мільйонів сімсот тринадцять тисяч шістсот одна гривня 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 9 307 412,00 грн. (дев’ять мільйонів триста сім тисяч чотириста дванадцять гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 2 406 189,00 грн. (два мільйони чотириста шість тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» серпня 2021 року. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». ____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

11 713 601.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117 136.01 UAH
Номер: 16dc67d8b6274722b1a4281bdabd9f5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.10.2021 17:11 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.10.2021 № 352 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-08-10-007388-a 10.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 13.08.2021 № 55, тендерні пропозиції приватного підприємства «ІНТЕГРАЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕХСТРОЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09.09.2021, протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021, договір про виконання робіт від 21.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані 11.10.2021 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати, довідку (складену за Формою №1 цього додатку), яка підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за яким виконувались роботи, відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; копія аналогічного договору. Відповідно до пункту 2 додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив про те, що учасник повинен надати, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою № 2 цього додатку. Довідка обов’язково має містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки капітального ремонту; мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки капітального ремонту, визначена відповідно до проектної документації на капітальний ремонт і становить 34 працівника. Працівники учасника, зазначені у довідці можуть бути у штаті чи працювати за трудовими або цивільно-правовими угодами. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник надає: або копію штатного розпису, або копії трудових книжок, або копії наказів про прийняття на роботу, або цивільно-правові/трудові договори про співпрацю Учасника з працівниками на усіх вказаних в довідці працівників. Відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації Замовник зазначив про те, що учасник повинен надати, довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідку, яка підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; відгук/рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору; копія аналогічного договору; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації; довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, зокрема «Відповідно до пункту 1.1., 1.2 та 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації учасник має виконати таку вимогу: «1.1. Довідка (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, за яким виконувались роботи - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). 1.2. Відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт - Сканований оригінал листа відгуку від попереднього замовника, що наведено в даній довідці датований не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Копія аналогічного договору - Обов’язково до зазначеної довідки надається копія аналогічного договору з його невід’ємними частина та з усіма додатками (у разі їх наявності).» 2) Відповідно до пункту 2.1. та 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації учасник має виконати таку вимогу: «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). Довідка обов’язково має містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки капітального ремонту Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки капітального ремонту, визначена відповідно до проектної документації на капітальний ремонт і становить 34 працівника. Працівники учасника, зазначені у довідці можуть бути у штаті чи працювати за трудовими або цивільно-правовими угодами. 2.2. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник надає: або копію штатного розпису або копії трудових книжок, або копії наказів про прийняття на роботу, або цивільно-правові/трудові договори про співпрацю Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників - Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання).» 3) Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації учасник має виконати таку вимогу: «3.1. Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів», які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відсутні у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. На порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА», як таку, що не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав його переможцем і уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 26.10.2021 17:53 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 17:53

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2021-08-10-007388-a від 26.10.2021 р.
Дата публікації: 09.11.2021 15:18
Дата відкриття провадження: 22.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 2-а/818/12003/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-М-2021-10-05-000100 закупівлі ID: UA-2021-08-10-007388-a від 26 жовтня 2021 року та його зобов’язань, визначених у висновку Відділом освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради у якості замовника (далі – Замовник) було проведено аукціон на публічну закупівлю UA-2021-08-10-007388-a 09 вересня 2021 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір із ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА». 21 вересня 2021 року на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Замовник та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» уклали Договір № 1 від 21.09.2021р. про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (Державний бюджет та бюджет Новослобідської територіальної громади) (далі – Договір № 1 від 21.09.2021р.). Згідно констатуючої частини Висновку: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.» Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: «За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» в складі своєї тендерної пропозиції не завантажив в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій такі документи: 1.1. Довідка (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, за яким виконувались роботи - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). 1.2. Відгук/ рекомендаційний лист з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт - Сканований оригінал листа відгуку від попереднього замовника, що наведено в даній довідці датований не раніше публікації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Копія аналогічного договору - Обов’язково до зазначеної довідки надається копія аналогічного договору з його невід’ємними частина та з усіма додатками (у разі їх наявності).» 2) Відповідно до пункту 2.1. та 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації учасник має виконати таку вимогу: «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). Довідка обов’язково має містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки капітального ремонту Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки капітального ремонту, визначена відповідно до проектної документації на капітальний ремонт і становить 34 працівника. Працівники учасника, зазначені у довідці можуть бути у штаті чи працювати за трудовими або цивільно-правовими угодами. 2.2. Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник надає: або копію штатного розпису або копії трудових книжок, або копії наказів про прийняття на роботу, або цивільно-правові/ трудові договори про співпрацю Учасника з працівниками на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників - Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання).» 3) Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до Тендерної документації учасник має виконати таку вимогу: «3.1. Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку - Сканована довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). Таким чином, замовник передивившись тендерну документацію учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» зробив йому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09.09.2021р. 14.10 год. на підставі частини 16 статті 29 Закону. Учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» вчасно надав всі документи, на які замовник звернув його увагу в повідомленні про усунення невідповідностей. Зобов’язання щодо усунення порушення: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Вважаємо, що винесений Висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно оголошення UA-2021-08-10-007388-a є протиправним і підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» проведено закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-007388-a для забезпечення потреб територіальної громади. За результатами якої укладено Договір № 1 від 21.09.2021р. Договірні відносини регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. Статтею 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Також зазначаємо, що відповідно до розділу 11 Договору № 1 від 21.09.2021р. Замовник не має права розривати договір в односторонньому порядку. Звертаємося до Південного офісу Держаудитслужби з приводу того, що Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-08-10-007388-a Південного офісу Держаудитслужби від 26 жовтня 2021 року, яким «Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення» не може бути виконаний в розрізі кодифікованих норм Цивільного кодексу України та норм Договору. Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» з ціною 11 713 601,00 грн. (одинадцять мільйонів сімсот тринадцять тисяч шістсот одна гривня 00 копійок) з ПДВ. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-007388-a. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА», та встановлено що тендерна пропозиція відповідає тендерній документації Замовником, окрім не доданої електронної банківської гарантії. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина складається зокрема з: документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі)». У зв’язку із зазначеним Замовником була розміщена вимога про усунення невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА МАРКА» у строк, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» усунута зазначена невідповідність. Крім цього просимо звернути увагу, що здійснивши аналіз економічної доцільності проведення нових торгів та оцінивши наслідки визнання недійсним договору, не буде дотримано балансу між поставленими цілями та використаними засобами, враховуючи, що розірвання зазначеного договору призведе до негативних наслідків. Також, перелічені у висновку Держаудитслужби невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації не мають впливу на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни. При цьому, мають враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб’єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних робіт (якими у даному випадку є жителі територіальної громади) і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ посилається на приписи статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», за змістом якої головними завданнями органу державного фінансового контролю є, серед іншого, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівель. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.20.2016р. № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізовує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно підпункту 3 пункту 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Вручення органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачення бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Такого ж висновку прийшов П’ятий апеляційний адміністративний суд Постановою від 01 вересня 2020 року № 420/1392/20. Зокрема, стаття 525 ЦК України встановлює, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Це правило слід визначити абсолютно справедливим, адже внаслідок узгодження двох воєвиявлень сторін виникли правовідносини, а відмова від участі у них в односторонньому порядку означає ігнорування волі іншої сторони правочину. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012р. №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Згідно п. 19 ч.1 ст.4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для Замовника певні обов’язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань, тому має бути перевірений судом на відповідність пп.1,3 ч. 2 ст. 2 КАС України.
Дата публікації звіту: 01.11.2021 15:37

Запити/Пояснення